Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00115692/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa utrzymania porządku w lokalach Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych oraz na zewnątrz budynków.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 430
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-414
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413490900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swietokrzyski@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/arimr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa utrzymania porządku w lokalach Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych oraz na zewnątrz budynków.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-800a7cee-b720-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197203
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115692/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOR13.2619.01.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 557630,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV).
Główny kod: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
Dodatkowy kod: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90620000-9 - Usługi odśnieżania
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
39830000-9 – środki czyszczące
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania na rzecz Zamawiającego, polegającej na:
• utrzymaniu porządku i czystości biurowych powierzchni użytkowych placówek ARiMR w województwie świętokrzyskim;
• utrzymaniu porządku i czystości na zewnątrz budynku na terenie placówek ARiMR w województwie świętokrzyskim;
• utrzymaniu w czystości i pielęgnacji terenów zielonych wokół placówek ARiMR w województwie świętokrzyskim;
2.1 Szczegółowy wykaz powierzchni i lokalizacji objętych usługą zawarty jest w Załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
2.2 Szczegółowy wykaz czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach świadczonej usługi sprzątania określa Załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy.
2.3 Z przyczyn trudnych do przewidzenia powierzchnie objęte usługą mogą ulec zmianie. Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę o ewentualnych korektach nie później niż 15 dni przed dokonaniem zmiany, co skutkować będzie proporcjonalną zmianą wynagrodzenia przy zachowaniu stawek określonych w załączniku nr 3 do projektowanych postanowień umowy – formularzu cenowym. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części zamówionych usług.
2.4 Sprzątanie pomieszczeń odbywać się będzie w dni robocze, w godzinach wskazanych w Załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
2.5 Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania po bieżących remontach pomieszczeń (malowanie, przeróbki budowlane itp.) jako pracochłonność równoważną za okres trwania remontu i braku wykonywania usługi sprzątania w tym okresie.
2.6 Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług dodatkowych niewymienionych powyżej w sytuacjach awaryjnych (np. zalanie pomieszczeń), w ramach otrzymywanego miesięcznego wynagrodzenia.
2.7 Wykonawca na podstawie art. 95 pzp wymaga by czynności codziennego utrzymania porządku były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę.
3. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami, stanowiącym Załącznik nr 7 do specyfikacji warunków zamówienia (dalej: „SWZ”).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39830000-9 - Środki czyszczące
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 557630,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 773510,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 557630,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TETTSUI CEZARY LIŻEWSKI
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TETTSUI SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582152779
7.3.3) Ulica: GOWOROWSKA 2B/4
7.3.4) Miejscowość: OSTROŁĘKA
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 557630,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa odczynników chemicznych na potrzeby projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej (10 części)
- Sukcesywna dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego - uzupełnienie, paski do glukometrów dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II.
- Sukcesywne dostawy odczynników do wykrywania patogenów z materiałów klinicznych metodą PCR dla potrzeb Pracowni Biologii Molekularnej Zakładu Mikrobiologii WSzZ w Kielcach
- Zakup i dostawa leków-uzupełnienie dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- Zakup wraz z dostawą starterów do PCR oraz odczynników do przygotowania bibliotek i przeprowadzenia sekwencjonowania w zintegrowanym sekwenatorze Genexus dla Zakładu Diagnostyki Molekularnej .
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania siedziby FRSE
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka pod adresem: ul. Niepodległości 11, 32-332 Bukowno w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego przy ul. Morawskiej 14 a we Wrocławiu wraz z budową łącznika drogowego i z infrastrukturą - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
- Wykonanie nasadzeń drzew, krzewów, traw ozdobnych i kwiatów na potrzeby realizacji projektu z Budżetu Obywatelskiego pt. "Zadbana zieleń na Ochocie"
- Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
więcej: Środki czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.