eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Dostawy bielizny i odzieży ochronnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy bielizny i odzieży ochronnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000868307

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bytomska 62

1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@urazowka.piekary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.urazowka.piekary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://urazowka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy bielizny i odzieży ochronnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70a55fcd-eaad-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197203

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124129/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.270-27/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 – Odzież operacyjna wielokrotnego użytku Zespołu Sal Operacyjnych;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.

Odzież operacyjna 500 kpl.

Odzież operacyjna - wymagania w tym wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się
na przedmiot zamówienia:
• dostępna w rozmiarach: S, M, L, XL, XXL, XXXL, XXXXL (bluza+spodnie),
• zgodne z normą PN-EN 13795 w zakresie pylenia oraz czystości pod względem cząstek stałych,
• wysoki komfort użytkowania, wysoki poziom komfortu dotykowego oraz wysoki poziom przepuszczalności powietrza – wykonana z niepylącej tkaniny bawełniano - poliestrowej o zawartości bawełny od 50% do 65%, gramatura od 120g/m2 do 180g/m2,
• bluzy w kolorze zielonym, niebieskim, granatowym, czerwono-bordowym (do uzgodnienia), wrzosowym (do uzgodnienia),
• spodnie w kolorze zielonym, niebieskim, granatowym, jasnoszarym, ciemnoszarym, innym – wcześniej uzgodnionym,
• bluza w serek (V), z rozcięciami po bokach, z krótkim rękawem wykończonym obrębem, z trzema kieszeniami, zakładane przez głowę,
• spodnie na gumkę, wiązane troki (kolor uzależniony od rozmiaru), bez kieszeni,
• spodnie i bluzy oznaczone kolorami wg rozmiaru ( lamówką w bluzie, trokiem w spodniach), kolory troków i lamówek do uzgodnienia,
• trwałe oznaczenie bluz i spodni napisem URAZÓWKA – PIEKARY ŚLĄSKIE oraz w zależności od zamówienia: ZESPÓŁ SAL OPERACYJNYCH, SALA 9, OIT, ITP, CENTRALNA STERYLIZACJA,
Napis (np.: haft, nadruk, etykieta) na nogawce spodni, na bluzie z przodu po prawej bądź lewej stronie ( minimalna wielkość liter 1cm) oraz większy minimalna wielkość liter 2cm ) z tyłu bluzy – na środku)
• możliwość prania w temperaturze 70°C,
• możliwość suszenia w suszarce bębnowej w maksymalnej temperaturze 80°C,
• możliwość maglowania/prasowania w maksymalnej temperaturze 150°C,
• długa żywotność i wytrzymałość – minimum 200 prań.
• dopuszczalna kurczliwość po praniu,suszeniu I maglowaniu/prasowaniu do 2%
Planowane zakupy roczne do 500 kpl na podstawie bieżących potrzeb zamawiającego :
• OIOM 60kpl ( bluzy czerwono-bordowe – kolor do uzgodnienia, spodnie ciemnoszare)
• Centralna Sterylizacja 50kpl (komplety granatowe)
• Zespół Sal Operacyjnych (+I.P) 290szt. (komplety zielone)
• Sala 9 50kpl (komplety niebieskie)
• ITP 50kpl (bluzy wrzosowe - kolor do uzgodnienia, spodnie jasnoszare)
Wszystkie artykuły powinny być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne metki identyfikujące wyrób, być odpowiednio oznakowane, kolorem lamówki I troków pod względem rozmiaru.
Do każdego asortymentu powinny być dołączone informacje dotyczące składu materiału, sposobu suszenia, maglowania/prasowania prania, czyszczenia oraz konserwacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna

4.5.5.) Wartość części: 46250,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 – Prześcieradła operacyjne;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.

Prześcieradła 500 kpl.

Prześcieradła operacyjne, wielorazowe - wymagania w tym wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:
• w rozmiarze 150 x 200 cm,
• zgodne z normą PN-EN 13795 w zakresie pylenia oraz czystości pod względem cząstek stałych,
• wykonane z tkaniny bawełniano-poliestrowej, przy zawartości bawełny od 50% do 65%, o gramaturze od 170 g/m2 do 220 g/m2,
• koloru zielonego, niebieskiego,
• możliwość prania w temperaturze 70°C,
• możliwość suszenia w suszarce bębnowej w maksymalnej temperaturze 80°C,
• możliwość maglowania w maksymalnej temperaturze 150°C,
• długa żywotność i wytrzymałość - minimum 200 prań.
• dopuszczalna kurczliwość po praniu,suszeniu I maglowaniu do 2%

Planowane zakupy roczne 500szt na podstawie bieżących potrzeb zamawiającego :
• Zespół Sal Operacyjnych 400szt. (zielone)
• Sala 9 100szt. (niebieskie)

Asortyment powinien być fabrycznie nowy oraz mieć dołączone informacje dotyczące składu materiału, sposobu prania,suszenia,maglowania czyszczenia oraz konserwacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3 – Obuwie operacyjne dla personelu Zespołu Sal Operacyjnych

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.

Obuwie antystatyczne, operacyjne 100 par

Buty antystatyczne - wymagania w tym wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:
Obuwie dla Zespołu Sal Operacyjnych
• właściwości antyelektrostatyczne,
• specjalny bieżnik antypoślizgowy w podeszwie,
• możliwość mycia oraz sterylizacji w temperaturze do 135 stopni,
• możliwość prania w pralce od 40°C
• boczne otwory zapewniające wymianę powietrza,
• rozmiary: 35-47
• system mocowania tylnego paseka na piętę

Planowane zakupy roczne 100 par na podstawie bieżących potrzeb zamawiającego :
• Zespół Sal Operacyjnych 80szt. (zielone)
• Sala 9 20 par (niebieskie)
Obuwie powinny być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne metki identyfikujące wyrób, być odpowiednio oznakowane pod względem rozmiaru oraz zgodne z obowiązującymi normami i wymaganiami obowiązującymi w tym zakresie.
Do każdego asortymentu powinny być dołączone informacje dotyczące sposobu prania/mycia i sterylizacji czyszczenia lub konserwacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna

4.5.5.) Wartość części: 9570,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 4 – Odzież medyczna, biała dla personelu medycznego

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ

Ubrania lekarskie/pielęgniarskie białe

Bluza biała damska 100 szt.
Bluza biała damska * szyta/y na miarę pracownika 10 szt.
Spodnie białe damskie 150 szt.
Spodnie białe damskie * szyta/y na miarę pracownika 10 szt.
Spódnica biała damska 50 szt.
Spódnica biała damska* szyta/y na miarę pracownika 5 szt.
Bluza biała męska 60 szt.
Bluza biała męska * szyta/y na miarę pracownika 5 szt.
Spodnie białe męskie 60 par
Spodnie białe męskie* szyta/y na miarę pracownika 5 szt.
Fartuchy białe lekarskie 50 szt.
Fartuchy białe lekarskie* szyta/y na miarę pracownika 5 szt.

Ubrania lekarskie/pielęgniarskie białe - wymagania w tym wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:
• wysoki komfort użytkowania, wysoki poziom komfortu dotykowego oraz wysoki poziom przepuszczalności powietrza – wykonana z niepylącej tkaniny bawełniano - poliestrowej o zawartości bawełny od 30 do 55, gramatura ok 150-165g/m2,
• możliwość prania do 70°C,
• mozliwość suszenia w suszarce bębnowej w maks.temp. 80°C,
• mozliwość prasowania w maks.temp.150°C,
• długa żywotność i wytrzymałość – minimum 200 prań,
• bluzy białe damskie z krótkim rękawem, zapinane na napy, z trzema kieszeniami, rozcięciami na bokach, fason taliowany, dekolt w serek, rozm. 34-56,
• bluzy białe męskie z krótkim rękawem, zapinane na napy, z trzema kieszeniami, z kołnierzykiem, rozm. 44-64,
• spodnie białe, zapinane na zamek, z gumkami po bokach, z 2 kieszeniami, damskie (rozm. 34-56) oraz męskie (rozm. 44-64),
• UWAGA: możliwość zamówienia garsonek/ubrań lekarskich wg podanych przez Szpital rozmiarów –szyty na miarę pracownika - przy braku możliwości dopasowania odzieży w rozmiarze standardowym.
• dopuszczalna kurczliwość po praniu, suszeniui prasowaniu do 2%

Wszystkie artykuły powinny być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne metki identyfikujące wyrób, być odpowiednio oznakowane pod względem rozmiaru.
Do każdego asortymentu powinny być dołączone informacje dotyczące składu materiału, sposobu prania, suszenia,prasowania czyszczenia oraz konserwacji.
Wszystkie wyroby będące przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z obowiązującymi normami oraz wymaganiami obowiązującymi w tym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna

4.5.5.) Wartość części: 23290,95 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 5 – Bielizna biała, pościelowa;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ

Podkłady 100szt.
Prześcieradła 200szt.
Poszwy 200szt.
Poszewki 200szt.

Bielizna biała – pościelowa - wymagania w tym wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:
• wykonane z tkaniny bawełniano-poliestrowej, przy zawartości bawełny od 60% do 65%, o gramaturze od 160 g/m2 do 250 g/m2,,
• temperatura prania i dezynfekcji w 70°C,
• maksymalna temperatura suszenia w 80°C,
• maksymalna temperatura maglowania w 150°C,
• poszwy i poszewki na zakładkę (bez troków, zamków, guzików),
• kolor-biały,
• długa żywotność i wytrzymałość – minimum 200 prań,
• dopuszczalna kurczliwość popraniu,suszeniui maglowaniu do 2%
• podkłady o wymiarach 80cmx160cm,
• prześcieradła o wymiarach 160cmx300cm,
• poszwy o wymiarach 160cmx200cm,
• poszewka 70cmx80cm.
Wszystkie artykuły powinny być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne metki identyfikujące wyrób.
Do każdego asortymentu powinny być dołączone informacje dotyczące składu materiału, sposobu prania, suszenia, maglowania, czyszczenia oraz konserwacji.
Wszystkie wyroby będące przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z obowiązującymi normami oraz wymaganiami obowiązującymi w tym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.5.5.) Wartość części: 13600,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 6 – Obuwie medyczne, białe dla personelu medycznego

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ

Obuwie profilaktyczne, białe 100 par
Drewniaki białe 10 par


Obuwie profilaktyczne, białe - wymagania w tym wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:
• obuwie piankowe wykonane z lekkiej i elastycznej pianki EVA z antypoślizgową podeszwą,
• model damski oraz męski od rozm 35 do 46,
• w trakcie chodzenia dopasowujące się do kształtu stopy,
• zaopatrzone w pasek zakładany na piętę pomagający utrzymać stopę w prawidłowej pozycji,
• zapewniające ochronę pięty
• perforacja po bokach jak i pod wymienną bawełnianą wkładką, zapewniająca odpowiednią wentylację stóp,
• obuwie łatwe w utrzymaniu czystości, możliwość prania w pralce w temp.70°C,
• obuwie przeznaczone dla personelu medycznego.
Drewniaki białe
• skóra koloru białego z regulacją i paskiem na piętę, bez perforacji,
• spody wyprofilowane ortopedycznie i podbite gumą antypoślizgową,
• przeznaczone dla personelu medycznego,
• model damski oraz męski od rozm 35 do 46.
Obuwie powinny być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne metki identyfikujące wyrób, być odpowiednio oznakowane pod względem rozmiaru oraz zgodne z obowiązującymi normami i wymaganiami obowiązującymi w tym zakresie.
Do każdego asortymentu powinny być dołączone informacje dotyczące sposobu prania/ czyszczenia oraz konserwacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna

4.5.5.) Wartość części: 6742,30 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 7 – Odzież dla ratowników medycznych/kierowców sanitarek;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ

Koszulki 45 szt.
Koszulki bawełniane 25szt
Polary 10 szt.
Kurtki 6 szt.
Spodnie 20 par


Koszulka T-SHIRT - wymagania w tym wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:
• koszulka wykonana z włókna COOLMAX, 100% poliestrowe,
• posiadająca właściwości hydrofobowe, odporna na promieniowanie UV, zapewniająca doskonałą wentylację, „oddychalność”, utrzymująca suchą powierzchnię skóry,
• wygodna, miękka, przyjemna w dotyku,
• gramatura materiału około135g/m2,
• kolor FLUO o podwyższonej widoczności, czarne wstawki,
• dookoła szyi, na ramionach delikatny ściągacz,
• długa żywotność i wytrzymałość, szwy podwójne odporne na zrywanie i przecieranie,
• materiał zapewniający niezmienną kolorystykę po wielokrotnym praniu
• koszulki zarówno z logo systemu jak i bez,
• nie gniecący się materiał
• możliwość prania w temp.40°C,
• możliwość suszenia w suszarce bębnowej w maks.temp.80 °C,
• dopuszczalna kurczliwość po praniu,suszeniu do 2%
• rozmiary : od S do XXXL.
Koszulka bawełniana
• materiał bwełna 100%
• gramatura 155g
• brak bocznych szwów
• powójne szwy na ramionach
• wzmocniony ściągacza
• dopuszczalna kurczliwość po praniu,suszeniu do 2%
• możliwość prania w temp.40°C,
• możliwość suszenia w suszarce bębnowej w maks.temp.80 °C,
• koszulki zarówno z logo systemu jak i bez,
• rozmiary : od S do XXXL.
Polar
• kolor fluorescencyjny czerwony o podwyższonej widzialności z czarnymi wstawkami,
• gramatura materiału około 350 g/m2, skład 100% poliester,
• tkanina wygodna, elastyczna, nie ogranicza ruchów, oddychająca, dająca komfort podczas wszystkich typów aktywności, nie ograniczająca przepływu pary wodnej, długo zachowująca swoje walory użytkowe nawet po wielokrotnym praniu,
• z przodu dwie pojemne kieszenie zamykane na zamek, rękawy zakończone bawełnianym, elastycznym ściągaczem,
• długa żywotność i wytrzymałość, szwy podwójne odporne na zrywanie i przecieranie,
• z tyłu koło, logo “kierowca” lub “ratownik medyczny”,
• z przodu na lewej piersi odblask o wymiarach 12x5 cm (“ kierowca” lub “ratownik medyczny”),
• materiał zapewniający niezmienną kolorystykę po wielokrotnym praniu
• nie gniecący się materiał
• możliwość prania w temp.40°C,
• możliwość suszenia w suszarce bębnowej w maks.temp.80 °C,
• dopuszczalna kurczliwość po praniu,suszeniu do 2%
• rozmiary : od S do XXXL.
Kurtka
• kurtka o podwyższonej widoczności, chroniąca przed wiatrem, deszczem,
• wykonana z tkaniny SOFTSHELL, skutecznie chroniąca przed wiatrem, zachowująca jednocześnie komfort termiczny oraz zapewniająca swobodę ruchów, nie ograniczająca przepływu pary wodnej,
• od wewnątrz wykończona polarem,
• pojemne, dolne kieszenie na przodzie zamykane na zamek,
• pasek z taśmy odblaskowej szerokości 5 cm na obu rękawach oraz dole kurtki,
• rękawy zakończone bawełnianym ściągaczem,
• z tyłu koło z logo “kierowca” lub “ratownik medyczny”,
• z przodu na lewej piersi odblask o wymiarach 12x5 cm (“ kierowca” lub “ratownik medyczny”),
• materiał zapewniający niezmienną kolorystykę po wielokrotnym praniu
• nie gniecący się materiał
• możliwość prania w temp.40°C,
• możliwość suszenia w suszarce bębnowej w maks.temp.80 °C,
• dopuszczalna kurczliwość po praniu,suszeniu do 2%
• rozmiary : od S do XXXL.
Spodnie
• materiał bawełniano-poliestrowy,
• ciężar materiału około 200g/m2. ,wykończenie FLUO tkaniną spełniającą wymagania dotyczące widoczności,
• kieszenie poniżej pasa z przodu, na nogawkach po zewnętrznych stronach, dwie kieszenie klasyczne z tyłu (bez klapek),
• dwa równoległe pasy z materiału odblaskowego o szerokości 5cm u góry podtrzymywacze paska,
• wzmocnienia na wysokości kolan,
• materiał zapewniający niezmienną kolorystykę po wielokrotnym praniu
• nie gniecący się materiał
• możliwość prania w temp.40°C,
• możliwość suszenia w suszarce bębnowej w maks.temp.80 °C,
• dopuszczalna kurczliwość po praniu,suszeniu do 2%
• rozmiary: S-XXXL.

Wszystkie artykuły powinny być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne metki identyfikujące wyrób, być odpowiednio oznakowane pod względem rozmiaru.
Do każdego asortymentu powinny być dołączone informacje dotyczące składu materiału, sposobu prania suszenia , czyszczenia oraz konserwacji.
Wszystkie wyroby będące przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z obowiązującymi normami oraz wymaganiami obowiązującymi w tym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 10100,85 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 8 – Odzież robocza

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ

Odzież dla pracowników technicznych, gospodarczych

Spodnie robocze - ogrodniczki 50 par
Spodnie robocze - do pasa 10 par
Bluzy robocze 60 szt.
Koszule robocze 50 szt.
Czapki 10 szt.
Ocieplacze 30 szt.
Kamizelki odblaskowe 20 szt.
Kurtki ocieplane 15 szt.
Kurtki p/deszczowe 20 szt.

Buty robocze 70 par
Gumofilce 10 par
Buty robocze, ocieplane 10 par
Polary 20 szt.
Koszulki T-shirt 50 szt.

Spodnie robocze - wymagania w tym wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:
• Spodnie ochronne do pasa oraz spodnie typu ogrodniczki.
Gramatura materiału 270 g/m2, 280g/m2, skład : ok. 65% poliestru i ok. 35% bawełny
• materiał zapewniający niezmienioną kolorystykę po wielokrotnym praniu,
• stabilność rozmiaru (kurczliwość materiału po praniu I suszeniu do 2%)
• materiał odporny na brud
• materiał o bardzo dużej wytrzymałości.
• nie gniecący materiał
• spodnie spełniające wymogi dotyczące odzieży ochronnej.
• pasy odblaskowe na nogawkach spodni.
• szwy potrójne lub podwójne z nici wzmocnionych, odpornych na zrywanie i przecieranie.
• Spodnie ochronne do pasa: kieszenie z przodu, z tyłu oraz boczne, w tym na telefon komórkowy, końcówka do przypięcia kluczy. Po bokach gumka umożliwiająca lepsze dopasowanie spodni do sylwetki, na kieszeniach oraz kolanach dodatkowe wzmocnienia materiału. Spodnie w kolorze beżowym.
• Spodnie typu ogrodniczki, z tyłu ściągacz gumowy, szelki o szerokości ok. 3cm z gumą regulującą, zapinane z przodu na plastikowe klamerki, dodatkowe wzmocnienia na tyle i kolanach. Na klapie duża kieszeń zapinana na rzep, dodatkowo naszyte dwie mniejsze kieszenie (np. na telefon komórkowy). Dwie boczne kieszenie z naszytymi dodatkowymi kieszeniami zewnętrznymi, kieszeń na udzie typu "bojówka", na kolanach wzmocnienia z materiału, rozporek zapinany na metalowy suwak.
Kolor szary oraz granatowy z wstawkami ( np. Pomarańczowymi).
• możliwość prania w temp.40°C,
• możliwość suszenia w suszarce bębnowej w maks.temp.80 °C,
Bluzy robocze
• gramatura materiału 270 g/m2, 280g/m2, skład :65% poliestru i 35% bawełny
• materiał zapewniający niezmienioną kolorystykę po wielokrotnym praniu,
• stabilność rozmiaru (kurczliwość materiału do 2%) oraz brak zagnieceń.
• materiał odporny na brud o bardzo dużej wytrzymałości bez utraty wymiarów i kolorów.
• nie gniecący materiał
• guziki odporne chemicznie. Szwy potrójne lub podwójne z nici wzmocnionych odpornych na zrywanie i przecieranie,
• bluza: prosta długa zapinana z przodu na guziki z wykładanym kołnierzem, dwie naszywane kieszenie górne zapinane patką na guzik, dwie naszywane kieszenie dolne zapinane na rzep, mankiet zapinany na guzik.
Kolor szary, granatowy oraz beżowy z wstawkami ( np. Pomarańczowymi).
• możliwość prania w temp.40°C,
• możliwość suszenia w suszarce bębnowej w maks.temp.80 °C,
Koszule robocze
• 100% bawełna polska o gramaturze 180g/ m2, zapinana na guziki, podkrój szyi wykończony kołnierzem, jedna kieszeń piersiowa naszywana, rękawy długie, zakończone mankietem z zapięciem na guziki,
• możliwość prania w temp.40°C,
• tkanina niefarbująca, wzór kraty: granatowo-czarna, niebiesko-czarna, szaro-czarna,
• możliwość suszenia w suszarce bębnowej w maks.temp.80 °C,
• dopuszczalna kurczliwość po praniu,suszeniu do 2%
• nie gniecący materiał
• rozmiary M, L, XL, XXL,XXXL.
Czapki
• czapka chroniąca głowę i uszy,
• wierzch wykonany z tkaniny wodoodpornej.
Ocieplacze
• kamizelka ocieplana, podkrój szyi wykończony stójką, zapinana na kryty zamek, kieszenie górne naszyte na klatce piersiowej (np. na komórkę), proste kieszenie naszyte na dole,boczne ściągacze,
• skład: ok. 65% poliester, ok. 35% bawełna, gramatura ok.280-290g/m2,
• pasy odblaskowe u dołu bezrękawnika,
• szwy podwójne z nici wzmocnionych odpornych na zrywanie i przecieranie,
• ocieplina bezrękawnika pikowana,
• nie gniecący materiał
• bezrękawnik koloru granatowego, szarego,
• temperatura prania 40st C, kurczliwość 2%, tkanina niefarbująca,
• możliwość suszenia w suszarce bębnowej w maks.temp.80 °C,
• kolor: zielony, granatowy
• rozmiary: S, M, L, XL, XXL,XXXL.
Kamizelki odblaskowe
• lekka kamizelka z dwiema kieszeniami z przodu, kolor jaskrawozielony, z pasami odblaskowymi,
• kieszeń na telefon komórkowy, miejsce na przypięcie identyfikatora,
• nie gniecący materiał
• zapinana na zamek błyskawiczny,
• materiał: 100% poliester, około 120 g/m2,
• temperatura prania 40st C, kurczliwość 2%, tkanina niefarbująca,
• możliwość suszenia w suszarce bębnowej w maks.temp.80 °C,
• kolor: zielony, granatowy
• rozmiary: S, M, L, XL, XXL,XXXL.
Kurtki ocieplane
• wykonana z poliestru powleczonego PVC z poliestrową podszewką i ociepliną, zapinana na suwak osłonięty dodatkowo przez napy,
• wodoodporna,
• mankiety zakończone zapięciem na rzepy, kieszenie za zewnątrz i jedna od wewnątrz, wywietrzniki pod pachami, kaptur odpinany na zamek,
• tkanina niefarbująca, kolor: czarny, granatowy, szary,
• temperatura prania 40st C, kurczliwość 2%, tkanina niefarbująca,
• możliwość suszenia w suszarce bębnowej w maks.temp.80 °C,
• rozmiary: S, M, L, XL, XXL, XXXL,
Kurtki p/deszczowe
• kurtka przeciwdeszczowa (wodochronna) z kapturem,
• pasy odblaskowe u dołu kurtki przeciwdeszczowej,
• kolor niebieski lub granatowy, wykonana z dzianiny poliestrowej powleczonej polichlorkiem winylu, gramatura 320g/m2, wodoszczelne szwy, kaptur ściągany w części twarzowej na troczki, ściągacz w rękawach zabezpieczający przed wiatrem, system wentylacji na plecach,
• tkanina odporna na zginanie w ujemnych temperaturach,
• rozmiary: M, L, XL, XXL, XXXL.
Buty robocze
• buty ochronne z nadlanym noskiem ułatwiającym pracę w pozycji klęczącej i chroniącym obuwie przed zniszczeniem,
• absorpcja energii w części piętowej oraz głęboki protektor zapewniający wysoką stabilność obuwia i komfort chodzenia,
• podeszwa antypoślizgowa z dwugęstościowego poliuretanu PU/PU (podeszwa zewnętrzna jest twardsza, wewnętrzna bardziej miękka), wkładka antyprzebiciowa, antyelektrostatyczna, olejoodporna, odporność na poślizg,
• wersja za kostkę oraz przed – do wyboru,
• kolor czarny, szary lub brązowy – do wyboru,
• pełna rozmiarówka.
Gumofilce
• ocieplane, wykonane z gumy (nie z PCV),
• kolor czarny, szary – do wyboru,
• pełna rozmiarówka*
Buty robocze, ocieplane
• buty sięgające kostki, ocieplane kożuszkiem,
• buty ochronne z nadlanym noskiem ułatwiającym pracę w pozycji klęczącej i chroniącym obuwie przed zniszczeniem,
• absorpcja energii w części piętowej oraz głęboki protektor zapewniający wysoką stabilność obuwia i komfort chodzenia,
• podeszwa antypoślizgowa z dwugęstościowego poliuretanu PU/PU o podwyższonej odporności na minusowe temperatury (podeszwa zewnętrzna jest twardsza, wewnętrzna bardziej miękka), wkładka antyprzebiciowa, antyelektrostatyczna, olejoodporna, odporność na poślizg,
• wersja za kostkę oraz przed – do wyboru,
• kolor czarny, szary lub brązowy – do wyboru,
• pełna rozmiarówka*
Polary
• bluza polarowa z trzema kieszeniami oraz dodatkowymi obszyciami z tkaniny odpornej na przetarcia na łokciach i barkach,
• materiał: 100% poliester, gramatura: 420 g/m²,
• kieszeń z zamkiem błyskawicznym na piersi, dwie kieszenie z zamkiem błyskawicznym w okolicy talii, dodatkowe obszycia z tkaniny odpornej na przetarcia na łokciach i barkach, zapinanie na zamek błyskawiczny, rękawy zakończone elastycznym mankietem, regulacja szerokości u dołu bluzy za pomocą ściągacza z blokadą,
• temperatura prania 40st C, kurczliwość 2%, tkanina niefarbująca,
• możliwość suszenia w suszarce bębnowej w maks.temp.80 °C,
• materiał zapewniający niezmieniającą się kolorystykę po wielokrotnym praniu
• kolor granatowy, szary,biały,
• rozmiary: S, M, L, XL, XXL, XXXL,
Koszulki T-shirt
• gramatura - 135 g/m2, 100% bawełny, taśma wzmacniająca na karku, podwójne szwy wokół szyi, rękawów i na dole koszulki,
• materiał niekurczliwy, bez szwów bocznych, trwałe
• luźny krój,
• kolory: biały, ciemnozielony, niebieski/granatowy,
• temperatura prania 40st C, kurczliwość 2%, tkanina niefarbująca,
• możliwość suszenia w suszarce bębnowej w maks.temp.80 °C,
• materiał zapewniający niezmieniającą się kolorystykę po wielokrotnym praniu
• rozmiary: S, M, L, XL, XXL,XXXL.
Wszystkie wyroby będące przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z obowiązującymi normami i wymaganiami obowiązującymi w tym zakresie.
Wszystkie artykuły powinny być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne metki identyfikujące wyrób, być odpowiednio oznakowane pod względem rozmiaru.
Należy przesłać tabelę rozmiarów do kompletów roboczych zawierającą wzrost, obwód klatki piersiowej, obwód pasa, rozmiar kołnierzyka, zapisane w cm zgodnie z przedstawioną tabelą rozmiarów.
Do każdego asortymentu powinny być dołączone informacje dotyczące składu materiału, sposobu prania,suszenia czyszczenia oraz konserwacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 27872,35 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28080,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD PRODUKCJI POŚCIELI „ŚWIT” IZABELA WINTONIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 929-00-97-098

7.3.3) Ulica: ul. Błotna 5 B

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-133

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-07 do 2022-09-07

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD PRODUKCJI POŚCIELI „ŚWIT” IZABELA WINTONIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 929-00-97-098

7.3.3) Ulica: ul. Błotna 5 B

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-133

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-02 do 2022-09-02

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6494,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10455,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6494,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO PRODUKCYJNA „ŚWIAT DZIECKA” Janusz Antoni Kowalski PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PROMEDYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 948-20-23-256

7.3.3) Ulica: ul. Kielecka 76

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6494,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-07 do 2022-09-07

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17472,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34470,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17472,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD PRODUKCJI POŚCIELI „ŚWIT” IZABELA WINTONIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 929-00-97-098

7.3.3) Ulica: ul. Błotna 5 B

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-133

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17472,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-07 do 2022-09-07

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16605,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16605,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16605,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD PRODUKCJI POŚCIELI „ŚWIT” IZABELA WINTONIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 929-00-97-098

7.3.3) Ulica: ul. Błotna 5 B

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-133

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16605,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-02 do 2022-09-02

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11752,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11752,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11752,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Loogan” Jakub Wyrębak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 832-20-86-678

7.3.3) Ulica: ul. Mokra 17

7.3.4) Miejscowość: Wieluń

7.3.5) Kod pocztowy: 98-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11752,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-02 do 2022-09-02

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.