eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › "Dostawa nowych wiat autobusowych na przystanki" w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Zintegrowany transport aglomeracyjny"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa nowych wiat autobusowych na przystanki” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zintegrowany transport aglomeracyjny”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122680121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bernardyńska 24

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 146883100

1.5.8.) Numer faksu: +48 146883115

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.piwowarczyk@zdik.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.tarnow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa nowych wiat autobusowych na przystanki” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zintegrowany transport aglomeracyjny”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f95ce8f6-c486-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196983

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021875/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zintegrowany transport aglomeracyjny - Dostawa nowych wiat autobusowych na przystankach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136284/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDiK.DZ.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 441255,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 9 szt. nowych wiat autobusowych 3- modułowych oraz demontaż istniejących konstrukcji na terenie Miasta Tarnowa – zakres dostawy obejmuje: dostawę 9 wiat zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę projektem. Wiaty autobusowe mają być wyposażone w instalację elektryczną poprowadzoną wewnątrz profili stalowych. Istniejące (stare) konstrukcje należy usunąć. Elementy metalowe zdemontowanych wiat należy przekazać do punktu skupu po uzgodnieniu z Zamawiającym i po wystawieniu przez niego dokumentów zgodnych z ustawą o odpadach. Podczas demontażu i montażu wiat ruch autobusowy oraz pieszych na przystankach ma odbywać się w sposób ciągły z zachowaniem należytego poziomu bezpieczeństwa dla pasażerów korzystających z przystanków. Wykonawca zapewni właściwe zabezpieczenie i oznakowanie terenu oraz właściwą organizację ruchu dla pieszych w trakcie prowadzenia prac.
Wiaty należy montować w sposób nietrwały tzn. słupy nośne mają być mocowane punktowo na nowych kotwach zabetonowanych w gruncie zapewniając stabilność konstrukcji.
Montaż wiat na przystankach autobusowych obejmuje również doprowadzenie do stanu pierwotnego miejsc poprzez uprzątnięcie terenu, usunięcie pozostałości urobku, obróbkę nawierzchni terenu przy słupach nośnych wiaty z zastosowaniem materiałów i technologii użytej przy budowie odtwarzanego terenu. Wszelkie odpady powstałe podczas wykonywania przedmiotu umowy należy utylizować, zgodnie z obowiązującymi przepisami o odpadach.
Zamawiającemu przysługuje prawo kontrolowania procesu wykonania przedmiotu umowy z punktu widzenia spełniania stawianych wymogów technicznych.
Opis techniczny wiat stanowi załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SWZ).
Wzór wiaty stanowi załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 44212321-5 - Wiaty autobusowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112100-9 - Wiaty

4.5.5.) Wartość części: 220242,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 1 szt. nowej wiaty autobusowej 3- modułowej oraz demontaż istniejącej konstrukcji na terenie Miasta Tarnowa – zakres dostawy obejmuje: dostawę 1 wiaty zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę projektem. Wiata autobusowa ma być wyposażona w instalację elektryczną poprowadzoną wewnątrz profili stalowych. Istniejącą (starą) konstrukcję należy usunąć. Elementy metalowe zdemontowanej wiaty należy przekazać do punktu skupu po uzgodnieniu z Zamawiającym i po wystawieniu przez niego dokumentów zgodnych z ustawą o odpadach. Podczas demontażu i montażu wiaty ruch autobusowy oraz pieszych na przystanku ma odbywać się w sposób ciągły z zachowaniem należytego poziomu bezpieczeństwa dla pasażerów korzystających z przystanku. Wykonawca zapewni właściwe zabezpieczenie i oznakowanie terenu oraz właściwą organizację ruchu dla pieszych w trakcie prowadzenia prac.
Wiatę należy montować w sposób nietrwały tzn. słupy nośne mają być mocowane punktowo na nowych kotwach zabetonowanych w gruncie zapewniając stabilność konstrukcji.
Montaż wiaty na przystanku autobusowym obejmuje również doprowadzenie do stanu pierwotnego miejsc poprzez uprzątnięcie terenu, usunięcie pozostałości urobku, obróbkę nawierzchni terenu przy słupach nośnych wiaty z zastosowaniem materiałów i technologii użytej przy budowie odtwarzanego terenu. Wszelkie odpady powstałe podczas wykonywania przedmiotu umowy należy utylizować, zgodnie z obowiązującymi przepisami o odpadach.
Zamawiającemu przysługuje prawo kontrolowania procesu wykonania przedmiotu umowy z punktu widzenia spełniania stawianych wymogów technicznych.
Opis techniczny wiaty stanowi załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
Wzór wiaty stanowi załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 3 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 44212321-5 - Wiaty autobusowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112100-9 - Wiaty

4.5.5.) Wartość części: 24471,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 4 szt. nowych wiat autobusowych 3- modułowych wraz z zazielenieniem oraz demontaż istniejących konstrukcji na terenie Miasta Tarnowa – zakres dostawy obejmuje: dostawę 4 wiat zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę projektem. Wiaty autobusowe mają być wyposażone w instalację elektryczną poprowadzoną wewnątrz profili stalowych. Istniejące (stare) konstrukcje należy usunąć. Elementy metalowe zdemontowanych wiat należy przekazać do punktu skupu po uzgodnieniu z Zamawiającym i po wystawieniu przez niego dokumentów zgodnych z ustawą o odpadach. Podczas demontażu i montażu wiat ruch autobusowy oraz pieszych na przystankach ma odbywać się w sposób ciągły z zachowaniem należytego poziomu bezpieczeństwa dla pasażerów korzystających z przystanków. Wykonawca zapewni właściwe zabezpieczenie i oznakowanie terenu oraz właściwą organizację ruchu dla pieszych w trakcie prowadzenia prac.
Wiaty należy montować w sposób nietrwały tzn. słupy nośne mają być mocowane punktowo na nowych kotwach zabetonowanych w gruncie zapewniając stabilność konstrukcji. Wiaty mają być wyposażone w ,,zieloną ścianę” będącą wypełnieniem segmentów tylnych ścian konstrukcji wiat (z gęsto posadzonych roślin pnących oraz traw ozdobnych).

Montaż wiat na przystankach autobusowych obejmuje również doprowadzenie do stanu pierwotnego miejsc poprzez uprzątnięcie terenu, usunięcie pozostałości urobku, obróbkę nawierzchni terenu przy słupach nośnych wiaty z zastosowaniem materiałów i technologii użytej przy budowie odtwarzanego terenu. Wszelkie odpady powstałe podczas wykonywania przedmiotu umowy należy utylizować, zgodnie z obowiązującymi przepisami o odpadach.
Zamawiającemu przysługuje prawo kontrolowania procesu wykonania przedmiotu umowy z punktu widzenia spełniania stawianych wymogów technicznych.
Opis techniczny wiat stanowi załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
Wzór wiaty stanowi załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 4 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 44212321-5 - Wiaty autobusowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112100-9 - Wiaty

4.5.5.) Wartość części: 157234,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 1 szt. nowej wiaty autobusowej 3- modułowej wraz z zazielenieniem oraz demontaż istniejącej konstrukcji na terenie Miasta Tarnowa – zakres dostawy obejmuje: dostawę 1 wiaty zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę projektem. Wiata autobusowa ma być wyposażona w instalację elektryczną poprowadzoną wewnątrz profili stalowych. Istniejącą (starą) konstrukcję należy usunąć. Elementy metalowe zdemontowanej wiaty należy przekazać do punktu skupu po uzgodnieniu z Zamawiającym i po wystawieniu przez niego dokumentów zgodnych z ustawą o odpadach. Podczas demontażu i montażu wiaty ruch autobusowy oraz pieszych na przystanku ma odbywać się w sposób ciągły z zachowaniem należytego poziomu bezpieczeństwa dla pasażerów korzystających z przystanku. Wykonawca zapewni właściwe zabezpieczenie i oznakowanie terenu oraz właściwą organizację ruchu dla pieszych w trakcie prowadzenia prac.
Wiatę należy montować w sposób nietrwały tzn. słupy nośne mają być mocowane punktowo na nowych kotwach zabetonowanych w gruncie zapewniając stabilność konstrukcji. Wiata ma być wyposażona w zieloną ścianę będąca wypełnieniem segmentów tylnej ściany konstrukcji wiaty (z gęsto posadzonych roślin pnących oraz traw ozdobnych).
Montaż wiaty na przystanku autobusowym obejmuje również doprowadzenie do stanu pierwotnego miejsc poprzez uprzątnięcie terenu, usunięcie pozostałości urobku, obróbkę nawierzchni terenu przy słupach nośnych wiaty z zastosowaniem materiałów i technologii użytej przy budowie odtwarzanego terenu. Wszelkie odpady powstałe podczas wykonywania przedmiotu umowy należy utylizować, zgodnie z obowiązującymi przepisami o odpadach.
Zamawiającemu przysługuje prawo kontrolowania procesu wykonania przedmiotu umowy z punktu widzenia spełniania stawianych wymogów technicznych.
Opis techniczny wiaty stanowi załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
Wzór wiaty stanowi załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 5 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 44212321-5 - Wiaty autobusowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112100-9 - Wiaty

4.5.5.) Wartość części: 39308,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181912,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181912,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM2021 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389409354

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 1a

7.3.4) Miejscowość: Koźmin Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-720

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181912,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20918,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20918,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM2021 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389409354

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 1a

7.3.4) Miejscowość: Koźmin Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-720

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20918,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91132,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91132,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM2021 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389409354

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 1a

7.3.4) Miejscowość: Koźmin Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-720

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91132,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23336,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23336,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM2021 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389409354

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 1a

7.3.4) Miejscowość: Koźmin WIelkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-720

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23336,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wymagany termin wykonania zamówienia: 12 tygodni od daty podpisania umowy (dot. każdego zadania).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.