eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania "Budowa drogi łączącej drogę wojewódzką nr 260 z drogą krajową nr 15 w Gnieźnie"



Ogłoszenie z dnia 2021-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania „Budowa drogi łączącej drogę wojewódzką nr 260 z drogą krajową nr 15 w Gnieźnie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W POZNANIU

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631280809

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Wilczak 51

1.4.2.) Miejscowość: Poznań

1.4.3.) Kod pocztowy: 61-623

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzdw.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/pn/wzdw

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196863

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-29

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00195104/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert

Przed zmianą:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:1) cena (C) – 60 pkt; 2) okres udzielonej rękojmi (R)– 20 pkt; 3) doświadczenie Inżyniera – inspektora nadzoru robót drogowych (D) – 20 pkt

Po zmianie:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:1) cena (C) – 60 pkt; 2) okres udzielonej gwarancji (G)– 20 pkt; 3) doświadczenie Inżyniera – inspektora nadzoru robót drogowych (D) – 20 pkt

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2)

Przed zmianą:
okres udzielonej rękojmi

Po zmianie:
okres udzielonej gwarancji

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
cd zmiany umowy: §15 1. Zamawiający działając zgodnie z przepisami art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie zmiany terminu realizacji Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 2 Umowy, z zastrzeżeniem § 5 ust. 2 Umowy:
1) w przypadku zmiany terminu realizacji Umowy o Roboty Budowlane,
2) w przypadku rozwiązania Umowy o Roboty Budowlane i konieczności wyłonienia nowego Wykonawcy Roboty Budowlanej.
2. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w umowie, w zakresie wskazanym w ust. 1 powyżej, Wykonawca ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu wniosek dotyczący zmiany Umowy w terminie umożliwiającym jego weryfikację przez Zamawiającego przed upływem terminu realizacji Umowy.
3. Zmiana terminu realizacji Umowy wymaga pisemnego aneksu do Umowy, podpisanego przez obie Strony pod rygorem nieważności.
4. Zmiana terminu realizacji Umowy nie powoduje automatycznie zmiany wynagrodzenia określonego w § 5 Umowy, z zastrzeżeniem § 5 ust. 2 Umowy

Po zmianie:
cd zmiany umowy: §15 1. Zamawiający działając zgodnie z przepisami art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie zmiany terminu realizacji Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 2 Umowy, z zastrzeżeniem § 5 ust. 2 Umowy:
1) w przypadku zmiany terminu realizacji Umowy o Roboty Budowlane,
2) w przypadku rozwiązania Umowy o Roboty Budowlane i konieczności wyłonienia nowego Wykonawcy Roboty Budowlanej.
2. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w umowie, w zakresie wskazanym w ust. 1 powyżej, Wykonawca ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu wniosek dotyczący zmiany Umowy w terminie umożliwiającym jego weryfikację przez Zamawiającego przed upływem terminu realizacji Umowy.
3. Zmiana terminu realizacji Umowy wymaga pisemnego aneksu do Umowy, podpisanego przez obie Strony pod rygorem nieważności.
4. Zmiana terminu realizacji Umowy nie powoduje automatycznie zmiany wynagrodzenia określonego w § 5 Umowy, z zastrzeżeniem § 5 ust. 2 Umowy
§11 2. Wykonawca zobowiązuje się skierować do kierowania nadzorem osobę wskazaną w Ofercie Wykonawcy. Zmiana osoby, o której mowa w zdaniu poprzednim w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będzie takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osoby wymaganego postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3. Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu nie później niż 7 dni od dnia podpisania Umowy, oświadczenia o podjęciu obowiązków przez wszystkich niezbędnych do realizacji zadania inspektorów nadzoru, kopie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kopie dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
4. Zmiana którejkolwiek osób, o których mowa w ust. 3 powyżej, w trakcie realizacji Umowy winna być uzasadniona na piśmie przez Wykonawcę i pisemnie zaakceptowana przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będzie takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osoby wymaganego postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki dotyczące : 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową muszą być wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania; 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - nie dotyczy; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - nie dotyczy; 4) zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem polegającymi na wykonaniu (zakończeniu) jako strona umowy,nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednego zadania związanego z nadzorem budowy, przebudowy, rozbudowy dróg o wartości nie mniejszej niż 15 000 000,00 zł brutto.
W przypadku gdy wartość wykazywanego zamówienia określona została w walucie innej niż wskazana przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy ją według średniego kursu NBP na dzień zatwierdzenia protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, podając datę zatwierdzenia protokołu/ dokumentu i kurs walut.
b) Wykonawca musi wykazać osobę, która zostaną skierowane do realizacji zamówienia posiadającą kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanej przez nią czynności oraz Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował tą osobą podając podstawę dysponowania: Inżynier – inspektor nadzoru robót drogowych 1 osoba - Zrealizował min. 2 zadania na stanowiskach Inspektora nadzoru branży drogowej / Kierownika Budowy/ Kierownika Robót branży drogowej przy budowie/ przebudowie/ rozbudowie drogi klasy, doprowadzone do odbioru i rozliczenia końcowego robót budowlanych, w tym 1 zadanie o wartości robót co najmniej 10 000 000,00 zł.

Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki dotyczące : 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową muszą być wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania; 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - nie dotyczy; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - nie dotyczy; 4) zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem polegającymi na wykonaniu (zakończeniu) jako strona umowy,nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednego zadania związanego z nadzorem budowy, przebudowy, rozbudowy dróg o wartości nie mniejszej niż 15 000 000,00 zł brutto.
W przypadku gdy wartość wykazywanego zamówienia określona została w walucie innej niż wskazana przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy ją według średniego kursu NBP na dzień zatwierdzenia protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, podając datę zatwierdzenia protokołu/ dokumentu i kurs walut.
b) Wykonawca musi wykazać osobę, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia posiadającą kwalifikacje zawodowe, uprawnienia i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanej przez nią czynności oraz Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował tą osobą podając podstawę dysponowania: Inżynier – inspektor nadzoru robót drogowych 1 osoba - Zrealizował min. 2 zadania na stanowiskach Inspektora nadzoru branży drogowej / Kierownika Budowy/ Kierownika Robót branży drogowej przy budowie/ przebudowie/ rozbudowie drogi, doprowadzone do odbioru i rozliczenia końcowego robót budowlanych, w tym 1 zadanie o wartości robót co najmniej 10 000 000,00 zł.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
15.4. Wraz z ofertą powinny być złożone:
1) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1 (dotyczące niepodlegania wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, formularze 3.1. i 3.2);
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (formularz 3.3), lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
3) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.3 i 10.6 (oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące niepodlegania wykluczeniu i spełniania warunków udziału w postępowaniu);
4) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 11.4 (dotyczące robót/usług/dostaw, które wykonają poszczególni wykonawcy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia);
5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy także spółek cywilnych);
6) odpisu lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzające, że osoba działająca w imieniu wykonawcy (dotyczy także poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) lub osoba działająca w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania;
7) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy lub osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby jeżeli nie wynika ono z dokumentów,
o których mowa w ppkt. 6) powyżej;
8) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz;

Po zmianie:
15.4. Wraz z ofertą powinny być złożone:
1) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1 Instrukcji dla Wykonawców, Tom I, Rozdział 1 SWZ (dotyczące niepodlegania wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, formularze 3.1. i 3.2);
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (formularz 3.3), lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
3) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.3 i 10.6 Instrukcji dla Wykonawców, Tom I, Rozdział 1 SWZ (oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące niepodlegania wykluczeniu i spełniania warunków udziału w postępowaniu);
4) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 11.4 Instrukcji dla Wykonawców, Tom I, Rozdział 1 SWZ(dotyczące robót/usług/dostaw, które wykonają poszczególni wykonawcy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia);
5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy także spółek cywilnych);
6) odpisu lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzające, że osoba działająca w imieniu wykonawcy (dotyczy także poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) lub osoba działająca w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania;
7) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy lub osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby jeżeli nie wynika ono z dokumentów,
o których mowa w ppkt. 6) powyżej;
8) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.