eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Dostawa urządz.wraz z mont. oraz wyk.koniecz.rob.budowl.towarz. dla zad.:Siłownia pod chmurką-Flowpark przy Szkole Podstawowej Nr 18 ul.Olchowa 2.Poprawa infrastruktury rekreacyjno-sportowej-część 1.



Ogłoszenie z dnia 2021-09-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządz.wraz z mont. oraz wyk.koniecz.rob.budowl.towarz. dla zad.:Siłownia pod chmurką-Flowpark przy Szkole Podstawowej Nr 18 ul.Olchowa 2.Poprawa infrastruktury rekreacyjno-sportowej–część 1.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.miastozabrze.pl/engine//bip/8/95?p2=BZP.271.55.2021.EK

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządz.wraz z mont. oraz wyk.koniecz.rob.budowl.towarz. dla zad.:Siłownia pod chmurką-Flowpark przy Szkole Podstawowej Nr 18 ul.Olchowa 2.Poprawa infrastruktury rekreacyjno-sportowej–część 1.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5510793e-0996-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196850

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001642/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Plac zabaw, siłownia pod chmurką - flow park, boisko do piłki plażowej / Poprawa infrastruktury rekreacyjno - sportowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym bez negocjacji (na podstawie art. 275 ust.1 Pzp) nie została złożona żadna oferta (postępowanie o sygnaturze BZP.271.42.2021.KW). Pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione. W związku z powyższym zaistniała konieczność prowadzenia postępowania w trybie Zamówienia z wolnej ręki o wartości mniejszej niż progi unijne w rozumieniu przepisów art. 3 Pzp

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-8f6edfb2-e54e-11eb-b885-f28f91688073

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.55.2021.EK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 123222,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowych urządzeń flowparku i elementów małej architektury na terenie przyszkolnym (poręcze do pompek, deska do brzuszków, drabinki do podciągania, betonowe elementy parkur, betonowe elementy do ćwiczenia balansu, drążki zygzak, koła gimnastyczne do podciągania, drabinka pozioma, linka do wspinaczki, kosz na śmieci, tablica informacyjna) oraz wykonanie robót budowlanych towarzyszących zlokalizowanych na starym boisku przy Szkole Podstawowej Nr 18 przy ul. Olchowej 2 (działka nr 1912/65).
Zamówienie obejmuje:
• Rozebranie starej nawierzchni , wyrównanie i oczyszczenie terenu pod nawierzchnię bezpieczną;
• Montaż urządzeń sportowych i małej architektury wraz z ich fundamentowaniem w podłożu;
• Wykonanie nawierzchni piaskowej;
• Uporządkowanie terenu objętego inwestycją.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część III

4.5.3.) Główny kod CPV: 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Mikociak prowadzący działalność gospodarczą pn.: Zbigniew Mikociak "KNIF"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273938068

7.3.3) Ulica: ul. Jesienna 1

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-810

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi na fakt, iż przedmiotowe postępowanie było prowadzone w trybie zamówieni wolnej ręki (na podstawie art. 305 ust. 2 Pzp) w sekcji VI. wpisano informację o złożonych dokumentach do negocjacji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.