Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00147921/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
- 2022/BZP 00170077/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1
im. Stanisława Staszica w Kielcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-303
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bzp@um.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kielce.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bipum.kielce.eu/urzad-miasta-kielce/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-udzielane-zgodnie-z-pzp/robotybudowlane/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1im. Stanisława Staszica w Kielcach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88963f29-cc3a-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196640
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019953/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisław Staszica w Kielcach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 – Umowa nr RPSW.03.03.00-26-0080/20.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147921/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-II.271.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia obejmuje kompleksową modernizację energetyczną budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica w Kielcach polegającą w szczególności na wykonaniu:
1) termomodernizacji ścian zewnętrznych budynku, ścian fundamentowych oraz docieplenie połaci dachu;
2) modernizacji dachu wraz z wymianą włazu oraz wykonaniu prac naprawczych istniejących kominów wentylacyjnych;
3) wymianie rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, uchwytów na flagę, tablic, krat okiennych itp.;
4) zakupie i montażu budek lęgowych dla ptaków;
5) doszczelnieniu i regulacji stolarki okiennej;
6) wymianie oraz montażu parapetów zewnętrznych;
7) demontażu istniejących luksferów oraz montażu nowych w miejscu istniejących;
8) demontażu istniejących drzwi zewnętrznych oraz montażu nowych;
9) wymianie pokrycia zadaszenia nad wejściem głównym, wejściem bocznym wejściem do piwnicy;
10) naprawie schodów przed wejściem głównym;
11) likwidacji zsypu dawnego pomieszczenia na węgiel;
12) prac związanych z ociepleniem betonowej pokrywy nad piwnicą;
13) prac naprawczych studzienek okiennych;
14) modernizacji systemu C.W.U. w tym m.in. wykonanie instalacji i montaż pomp ciepła wraz z wykuciem i wzmocnieniem ścian pod kanały przelotowe;
15) wymianie oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego wraz z wykonaniem automatyki oświetleniowej;
16) wymianie instalacji odgromowej na budynku szkoły oraz dachu;
17) modernizacji pozostałych instalacji elektrycznych , w tym m. in.:
a) linii zasilających i tablic rozdzielczych,
b) oświetlenia ewakuacyjnego,
c) gniazd 230 V,
d) siłowej,
e) połączeń wyrównawczych,
f) teletechnicznej,
g) ochrony od porażeń,
h) internetowej,
i) dzwonkowej,
j) p-poż wyłącznika prądu,
k) telefonicznej,
18) zakupie i montażu instalacji oraz paneli fotowoltaicznych wraz z niezbędnym wyposażeniem;
19) modernizacji wewnętrznej instalacji systemu CO w tym m. in. wymianę grzejników, montaż zaworów termostatycznych wraz z opomiarowaniem, wymianę rurociągów, wykonanie obudowy na grzejnikach;
20) innych robót wynikających z przyjętych rozwiązań termomodernizacyjnych;
21) prac odtworzeniowych;
22) wykonaniu tablicy pamiątkowej oraz plakatów / tablic informacyjnych w czasie realizacji inwestycji zgodnie z wytycznymi RPOWŚ na lata 2014-2020 oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym.
W ramach przedmiotu zamówienia określonego powyżej w ppkt 20 oraz
w § 2 ust. 1 pkt 20 wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ, Wykonawca jest zobowiązany również przystosować istniejący układ pomiarowy (elektryczny), do nowych warunków pracy zgodnie z warunkami PGE Dystrybucja S.A. znak 21-I2/S/09727 z dnia 15.12.2021 umożliwiający Użytkownikowi (SP nr 1) na korzystanie ze zwiększonej mocy.
2. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia określają:
2.1. dokumentacja projektowa: projekt budowlano – wykonawczy pn. „Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Stanisława Staszica” oraz projekt budowlano – wykonawczy pn. „Wymiana instalacji elektrycznej w budynku oraz oświetlenia terenu Szkoły Podstawowej nr 1 w Kielcach” wraz z załącznikami, stanowiąca Załącznik nr 5 do SWZ;
Uwaga:
Zgodnie z § 2 ust. 3 wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ, ww. dokumentacja projektowa zawiera szerszy zakres robót niż wymagany w niniejszym postępowaniu. W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać zakres objęty dokumentacją projektową bez wykonania drenażu wokół budynku oraz bez remontu łazienek.
2.2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca Załącznik nr 6 do SWZ,
2.3. wzór umowy – stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny tej oferty.W niniejszym postępowaniu, kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 4 115 000,00 zł brutto.
Na realizację zamówienia zostały złożone dwie oferty.
Oferta Wykonawcy: BIPV System Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 35-026 Rzeszów, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1 Pzp, ponieważ została złożona po terminie składania ofert.
Druga oferta z ceną brutto 7 272 000,00 zł, złożona przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Przemysłowo – Usługowe “HOTEX” Marek i Tomasz Snopek Sp. J., 25-671 Kielce przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny tej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7272000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7272000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: "Przebudowa ul. Bohaterów Warszawy w Kielcach" w ramach zadania pn.: "Program przebudowy nawierzchni ulic na terenie miasta Kielce na lata 2023 - 2024"
- Usługa przeprowadzania jednodniowych szkoleń w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej osobom starszym w związku z projektem pn.: "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA PAKIETU USŁUG OGÓLNOROZWOJOWYCH I ZDROWOTNYCH PN. "DZIEŃ ZDROWIA DLA SENIORA"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu tworzenia i wdrażania dokumentów strategicznych i programowych (w formie online)
- Przebudowa stropu nad kotłownią w budynku krytej pływalni Delfin w Kielcach przy ul. Krakowskiej 2
- Holowanie i parkowanie pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KPP w Sandomierzu, o masie całkowitej do 3,5 tony
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU DO NIEODPŁATNEGO PRZECHOWYWANIA I REDYSTRYBUCJI ŻYWNOŚCI NA CELE SPOŁECZNE
- Poprawa infrastruktury drogowej w gminie Dzwola
- Poprawa stanu wraz z częściową termomodernizacją zabytkowego budynku starej szkoły w Gąsawie
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Obr. Westerplatte 5A/301 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych przy ul. Grunwaldzkiej 34/2 oraz 34/3 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Grunwaldzkiej 5/3 w Pruszczu Gdańskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.