Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00147894/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
- 2022/BZP 00150684/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej Bogumiłów-Dąbrówka wraz z zaprojektowaniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIERADZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 827 55 50
1.5.8.) Numer faksu: 43 822 32 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugsieradz.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugsieradz.e-zp.finn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej Bogumiłów-Dąbrówka wraz z zaprojektowaniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd57b879-cd16-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051266/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa drogi gminnej Bogumiłów – Dąbrówka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147894/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZFZ.271.1.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6872000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, w formule „zaprojektuj i wybuduj", kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz realizacja robót budowlanych w ramach zadnia p.n.: „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bogumiłów-Dąbrówka" (obręb Bogumiłów działki nr 146/1; 327/5; 181; 364; 326/4; 146/2; 292; 134; 261; 148; 149; 247; 248; 146/1; 305; 141; obręb Dąbrówka działki nr 279; 270/2; 274; 280; obręb Dąbrowa Wielka działka nr 326).
2) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie nowej infrastruktury technicznej t.j. budowę drogi, budowę chodnika połączonego ze ścieżką rowerową, budowę muru oporowego w rejonie stawu, przebudowę skrzyżowań, odwodnienie drogi rowami i kanalizacją deszczową, wykonanie nowych zjazdów do posesji, przebudowę kolidujących sieci, przebudowę przepustów, roboty odwadniające.
3) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru archeologicznego w trakcie realizacji inwestycji.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jak również opis sposobu wykonania zamówienia określa Program Funkcjonalno – Użytkowy dla zadania p.n.: Przebudowa drogi gminnej Bogumiłów-Dąbrówka (dalej PFU) – załącznik Nr 1 do SWZ oraz Zakres prac nadzoru archeologicznego (załącznik Nr 2).
5) Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się do udzielenia na wykonane roboty budowlane minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
6) Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie 3 (trzech) faktur częściowych wystawionych na podstawie protokołów odbiorów częściowych za zakończone i odebrane etapy robót i protokołu ostatecznego zatwierdzonych przez Inspektora nadzoru i przedstawiciela Zamawiającego.
7) Zamawiający zastrzega, że:
a) kwota z pierwszej faktury częściowej wystawionej przez Wykonawcę do dnia 15 grudnia 2023r. nie może przekroczyć 5% wynagrodzenia brutto,
b) kwota z drugiej faktury częściowej wystawionej przez Wykonawcę w terminie do dnia 30 czerwca 2024r. nie może przekroczyć 45% wynagrodzenia brutto,
c) trzecia faktura częściowa będzie wystawiona przez Wykonawcę na podstawie protokołu ostatecznego na kwotę w wysokości kwoty wynagrodzenia brutto, pomniejszoną o kwoty wypłacone na podstawie faktur wcześniejszych.
8) a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego,
- czynności związane z wykonaniem robót związanych z przebudową / budową nawierzchni (obowiązek ten nie dotyczy kierownika budowy / robót),
- czynności związane z wykonaniem robót związanych z budową ciągu pieszo - rowerowego
- czynności związane z wykonaniem robót związanych z wykonaniem rowów przydrożnych, odmuleniem rowów istniejących,
- czynności związane z wykonaniem robót związanych z budową kanalizacji deszczowej,
b) Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we wzorze umowy – załącznik Nr 4 do SWZ.
9) Inwestycja dofinansowana jest z Rządowego Funduszu Polski Ład w ramach Programu Inwestycji Strategicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Artykuł 255 pkt 3 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 26 maja 2022r. w siedzibie Gminy Sieradz dokonano otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 o wartości zamówienia nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 1129 z późn. zm.) na przebudowę drogi gminnej Bogumiłów - Dąbrówka wraz z zaprojektowaniem.
Zgodnie z informacją z dnia 2022-05-25 znak sprawy: ZFZ.271.1.7.2022, Zamawiający na sfinansowanie niniejszego zamówienia przeznaczył kwotę 7 000 000,00 zł.
W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, której cena przekracza kwotę na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Oferta opiewa na kwotę 12 470 000,76 zł, a zatem jest to kwota wyższa od kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 5 470 000,76 zł.
W dniu 30 maja br. Komisja skierowała do Skarbnika zapytanie w sprawie możliwości zwiększenia kwoty na realizację zamówienia.
W związku z odmową zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, postępowanie zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Remont oddziału 1 pawilonu A na potrzeby działu terapeutycznego w Zakładzie Karnym w Sieradzu.
- "Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu"
- Dostawa oleju opałowego
- Dostawa jaj, ryb i drobiu
- Budowa ulic Harcerskiej, Antoniego Cierplikowskiego i Sybiraków w Sieradzu
- Dostawa warzyw i owoców
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
- Przebudowa ulicy Słonecznej i łącznika wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Złotym Potoku
- Opracowanie dokumentacji projektowej robót budowlanych i prac konserwatorskich realizowanych w budynkach przy ul. 3-go Maja 9 i ul. Kr. Kazimierza 25
- Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Kobylej Górze oraz pokrycia dachowego na budynkach komunalnych w gminie Kobyla Góra
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.