eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Przystosowanie budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nowej Soli przy ul. Gimnazjalnej 11 dla potrzeb uczniów z niepełnosprawnościami - część 1 remont holu, sal lekcyjnych i stołówki.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przystosowanie budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nowej Soli przy ul. Gimnazjalnej 11 dla potrzeb uczniów z niepełnosprawnościami – część 1 remont holu, sal lekcyjnych i stołówki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sól-Miasto

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka J. Piłsudskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@nowasol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://nowasol.pl/zamowienia-publiczne/kategorie-zamowien/powyzej-130tys-zl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przystosowanie budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nowej Soli przy ul. Gimnazjalnej 11 dla potrzeb uczniów z niepełnosprawnościami – część 1 remont holu, sal lekcyjnych i stołówki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1db72405-d4ea-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196165

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009036/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Nowej Soli dla osób niepełnosprawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach IV Osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Działanie 4.1 Innowacje społeczne, w ramach projektu „Dostępna Szkoła” na podstawie umowy o powierzenie grantu 220/2021/BZP/DS - przedsięwzięcie „DOSTĘPNA SZKOŁA – NOWA SÓL”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159341/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.0015.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 241069,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Marii Konopnickiej z Oddziałami Integracyjnymi w Nowej Soli przy ul. Gimnazjalnej 11 dla potrzeb uczniów z niepełnosprawnościami w ramach przedsięwzięcia „Dostępna Szkoła-Nowa Sól”, obejmujące dostosowanie standardów obszaru architektonicznego terenu szkoły do Modelu Dostępnej Szkoły – część 1 remont holu, sal lekcyjnych i stołówki. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu robót budowlanych:
a) w pomieszczeniach: świetlica szkolna (-1/1), zaplecze świetlicy (-1/2), sala rewalidacyjna (-1/3), gabinet pedagoga (0/3), toaleta (0/8), gabinet profilaktyki zdrowotnej (2/7), gabinet logopedy (3/2), demontaż istniejących drzwi i nadproży, powiększenie i wykończenie otworów drzwiowych oraz montaż nowych: nadproży, ościeżnic i drzwi,
b) korektę instalacji elektrycznej (przesunięcie włącznika światła i gniazda wtykowego o 0,5 m) w gabinecie pedagoga (0/3) w związku z poszerzeniem otworu drzwiowego - instalację należy wykonać podtynkowo przewodami 5x2,5 mm2, miejsce wykonanych prac należy wykończyć gładzią szpachlową, wyrównać i pomalować w kolorze zbliżonym do koloru istniejących ścian w pomieszczeniu,
c) malowanie po wymianie drzwi:
- ościeży i pasów o szer. 20 cm wokół drzwi w pomieszczeniach: świetlica (-1/1), zaplecze świetlicy (-1/2), sala rewalidacyjna (-1/3) o łącznej powierzchni pow. 4,8 m2 w kolorze zbliżonym do koloru ścian danego pomieszczenia,
- ościeży i całej ściany pomieszczeń: gabinet pedagoga (0/3), gabinet profilaktyki zdrowotnej (2/7), gabinet logopedy (3/2) o łącznej pow. 19,4 m2 w kolorze zbliżonym do koloru ścian danego pomieszczenia,
- ościeża i pasa wokół drzwi w kolorze białym w pomieszczeniu toalety (0/8) o pow. 1.2 m2,
- ościeży i pasów o szer. 20 cm wokół wszystkich wymienionych drzwi (za wyjątkiem drzwi zaplecza świetlicy) na korytarzach szkolnych o pow. 8,4 m2 w kolorze zbliżonym do koloru ścian danego pomieszczenia,
d) rozbiórkę istniejących okładzin podłogowych w holu szkoły oraz ułożenie nowych z płytek gresowych antypoślizgowych (pow. 44,0 m2),
e) wykonanie gładzi oraz malowanie ścian holu szkoły (0/1) o pow. 81,3 m2,
f) szpachlowanie ubytków oraz malowanie sufitu holu szkoły (0/1) o pow. 43,9 m2,
g) demontaż drzwi i ościeżnic z okienkiem podawczym oraz okna na zwrot naczyń w stołówce szkolnej (0/4). Powiększenie otworów oraz montaż nowych ościeżnic i drzwi z oknem podawczym i okna na zwrot naczyń, miejsce wykonanych prac od stronnych kuchni wykończyć gładzią szpachlową i uzupełnić płytkami ceramicznymi zbliżonymi do istniejących (pow. 2,70 m2),
h) przeróbkę instalacji elektrycznej w 4 salach nr 0/7, 1/1, 2/3 i 3/1 polegająca na zmianie wysokości włączników oświetlenia (6 szt.), gniazd wtykowych (19 szt.) i gniazd komputerowych LAN (4 szt.) i ich montażu,
i) wykonanie gładzi oraz malowanie ścian w 6 salach lekcyjnych (nr 0/7, 1/1, 1/2, 2/2, 2/3, 3/1 i stołówce szkolnej (nr 0/4, ) o łącznej powierzchni 660,90 m2,
j) szpachlowanie ubytków oraz malowanie sufitów w 6 salach lekcyjnych (nr 0/7, 1/1, 1/2, 2/2, 2/3, 3/1 i stołówce szkolnej (nr 0/4, ) o łącznej powierzchni 345,50 m2,
k) demontaż istniejących okładzin podłogowych w 8 pomieszczeniach nr -1/3, 0/7, 1/1, 1/2, 2/1, 2/2, 2/3, 2/5, wykonanie wylewki samopoziomującej i ułożenie wykładziny podłogowej PVC homogenicznej (pow. 395,0 m2) oraz wykończenie styku posadzek.
l) malowanie pasa kontrastującego (ok. 27 mb) o szerokości 20 cm wzdłuż dolnej krawędzi ściany w bibliotece szkolnej (nr 2/4 - pow. 6m2).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona.
W związku z powyższym, postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty podlegały odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.