eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Latowicz › Wsparcie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Latowicz



Og³oszenie z dnia 2022-06-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wsparcie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Latowicz

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Latowicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582730

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Latowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-334

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-latowicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: latowicz.samorzady.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wsparcie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Latowicz

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1e2d37f5-e58a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00195839

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00024407/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.11 Wsparcie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Latowicz

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: bip.gmina-latowicz.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP
ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza
dokomunikacji”.
4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisanezosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz
Warunkach korzystania z elektronicznejplatformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
5) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularzz³o¿enia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
7) Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania z miniPortalu jako za³±cznik do niniejszej SWZ/OPiWZ.
Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla
Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adkiPostêpowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Latowicz reprezentowana
przez Wójta Gminy Latowicz, ul. Rynek 6, 05-334 Latowicz, telefon: 25 752 10 65.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem
e-mail: inspektor@cbi24.pl
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo
zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o
udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania
umowy.
5. Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporz±dzenia w zwi±zku z przepisami PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP.
8. Osoba, której dane dotycz± ma prawo do:
- dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz mo¿liwo¶ci ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa siê z naruszeniem przepisów Rozporz±dzenia s³u¿y prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporz±dzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
10. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie
du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu
sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym
mowa w art. 16 Rozporz±dzenia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP.
12. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których
mowa w art. 15 i art. 16 Rozporz±dzenia, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Administratora.
14. Od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie ¿±dania, o którym mowa w art. 18 ust.1 Rozporz±dzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i za³±cznikach do protoko³u,
Administrator nie udostêpnia tych danych zawartych w protokole i w za³±cznikach do protoko³u, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o
których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporz±dzenia.
15. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16
Rozporz±dzenia, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
16. Ponadto informujemy, i¿ w zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które siê
opieraj± wy³±cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporz±dzenia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGO¦.271.9A.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 5

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa kanalizacji sanitarnej do w Wê¿yczynie wraz z kana³em ³±cz±cym z miejscowo¶ci± Latowicz o d³ugo¶ci ok . 5 565 m. Zadanie bêdzie realizowane w trybie "zaprojektuj i wybuduj". Zadaniem wykonawcy bêdzie, uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnieñ, pozwoleñ, decyzji, opinii itp. wynikaj±cych z przepisów obowi±zuj±cego prawa, w tym uzyskanie ostatecznego pozwolenie na budowê. Zamawiaj±cy przeka¿e wykonawcy do dalszych prac:
1) wstêpnie uzgodniony z w³a¶cicielami nieruchomo¶ci przebieg sieci kanalizacyjnej ,
2) mapy do celów projektowych na ca³y przebieg kanalizacji,
3) ostateczn± decyzjê o ¶rodowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacjê przedsiêwziêcia,
4) program funkcjonalno-u¿ytkowy

Wykonawca zobowi±zany jest dokonaæ uzgodnieñ z zamawiaj±cym na etapie koncepcyjnym wykonania dokumentacji projektowej
Wykonawca wykona projekt budowlany (5 egz) i wykonawczy (5egz) na ca³y zakres kanalizacji przedstawiony na za³±czonych mapach i uzgodniony z w³a¶cicielami dzia³ek. Wykonawca wykona pozosta³e opracowania projektowe tj . specyfikacjê techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych (5 egz) oraz szczegó³owe przedmiary robót ( 2egz) i kosztorys inwestorski (2egz). Wszystkie opracowania równie¿ w wersji elektronicznej na p³ycie CD.
Po opracowaniu dokumentacji projektowej, przed z³o¿eniem jej w organie administracji architektoniczno-budowlanej wraz z wnioskiem o pozwolenie na budowê, wykonawca przed³o¿y ca³o¶æ dokumentacji zamawiaj±cemu w wersji papierowej lub elektronicznej i uzyska akceptacjê zamawiaj±cego w kwestii zgodno¶ci z wymaganiami zawartymi w programie funkcjonalno-u¿ytkowym i swz. Dopiero po uzyskaniu akceptacji zamawiaj±cego wykonawca jest uprawniony do wyst±pienia z wnioskiem o pozwolenie na budowê. Wykonawca w terminach wyznaczonych przez organ administracji dokona poprawy, uzupe³nieñ z³o¿onej dokumentacji. Na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez zamawiaj±cego dokumentacji wykonawca wyst±pi do Starosty Miñskiego organu administracji architektoniczno-budowlanej i uzyska ostateczne pozwolenie na budowê. Zamawiaj±cy udzieli pe³nomocnictwa projektantowi dzia³aj±cemu w imieniu wykonawcy.
Zamawiaj±cy wyznacza termin po¶redni (kamieñ milowy kontraktu) - opracowanie dokumentacji projektowej , wyst±pienie z wnioskiem o pozwolenie na budowê i uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowê w najpó¼niej w terminie do 30.10.2022r.
Po uzyskaniu ostatecznego pozwolenia na budowê wykonawca ustanowi kierownika budowy oraz dope³ni innych warunków formalnych wynikaj±cych z tre¶ci pozwolenie na budowê i przyst±pi do wykonywania robót budowlanych przy budowie kanalizacji. Przed rozpoczêciem robót wykonawca zawiadomi nadzór budowlany o zamierzonym terminie rozpoczêcia robót.
Roboty budowlane bêd± wykonywane zgodnie z dostarczonym przez zamawiaj±cego programem funkcjonalno-u¿ytkowym, zatwierdzon± przy pozwoleniu na budowê dokumentacj± projektow± oraz projektem wykonawczym.
Uwaga!
Zakres kanalizacji do wybudowania zosta³ zaznaczony opisany na za³±czonych mapach ró¿owa przerywan± obwolut± i wstêpnie obejmuje budowê ok. 5 645 m sieci g³ównej wraz z przepompowniami ,w tym:
1)Sieæ grawitacyjna DN 200 L=2370m
2) Sieæ t³oczna DN90-160 L=3275m
3)Sieæ kanalizacji sanitarnej (kana³y boczne) Ø160mm PVC o d³ugo¶ci ok. L=250,0m
4)Przepompownie kpl. 2
5)Studnie na przewodach t³ocznych rewizyjne z zaworami napowietrzaj±co odpowietrzaj±cymi 5 kpl.
6)Odtworzenie nawierzchni po robotach 1 kpl.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-07-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie Modernizacji SUW Chy¿yny zosta³ szczegó³owo opisany w za³±czonej dokumentacji projektowej w tym projekcie wykonawczym Modernizacji SUW Chy¿yny, za³±czonych przedmiarach robót i dokumentach STWiORB. Dokumenty te ³±cznie opisuj± przedmiot zamówienia, tzn. wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ roboty budowlane wyszególnione chocia¿by w jednym z tych dokumentów. W przypadku niespójno¶ci w rodzaju lub ilo¶ci robót do wykonania wyszególnionych w tych dokumentach, nadrzêdne znaczenie ma w kolejno¶ci: 1) projekt techniczny 2) projekt budowlany 3) SWZ 4) STWIORB, 5) przedmiary robót (materia³ pomocniczy) -z za wyj±tkiem prac oznaczonych *, które wykazane w projekcie technicznym nale¿y w trakcie wykonania uzgodniæ w inspektorem nadzoru.
Uwaga
Zakres zamówienia obejmuje czê¶æ robót wymienionych z za³±czonym projekcie budowalnym.
Zakres zamówienia obejmuje nastêpuj±ce roboty budowalno-monta¿owe:
1. Demonta¿ istniej±cego fundamentu pod zestawem hydroforowym na hali filtrów
2. Demonta¿ zestawu hydroforowego
3. Rozbiórka ¶cianki dzia³owej w pomieszczeniu rozdzielni elektrycznej
4. Malowanie, uk³adanie terakoty w pomieszczeniu rozdzielni elektrycznej
5. Wykonanie nowego fundamentu pod zestaw hydroforowy
6. Monta¿ nowego zestawu hydroforowego z pompami p³ucznymi
7. Monta¿ mieszacza statycznego DN150mm L=1,0m przed istniej±cym aeratorem
8. Wymiana ruroci±gów wody surowej i wykonanie „obej¶cia” aeratora z rur ze stali nierdzewnej *
9. Wymiana ruroci±gów doprowadzaj±cych powietrzne, (zmiana ¶rednicy z DN65 na DN80mm stal nierdzewna) *
10. Zmiana lokalizacji istniej±cego aeratora z filtrem nr 2A *
11. Doposa¿enie istniej±cej technologii stacji w przepustnice, przep³ywomierze, mêtno¶ciomierze
12. Monta¿ sondy tlenowej na ruroci±gu wody uzdatnionej – kpl. 1
13. Monta¿ dmuchaw na hali filtrów – kpl. 2
14. Monta¿ sprê¿arek bezolejowych na hali filtrów – kpl. 2
15. Wykonanie nowego sterowania, zasilenia elektrycznego i nowej automatyki steruj±cej technologi± SUW
16. Budowa zbiornika ¿elbetowego na wodê uzdatnion± V=200m3 wraz z instalacjami zasilaj±cymi, poboru i spustu wody
17. Monta¿ sond hydrostatycznych w zbiornikach wody uzdatnionej – kpl. 2
18. Monta¿ przewodów elektrycznych zasilaj±cych istniej±c± studnie g³êbinow±
19. Monta¿ dwóch s³upów o¶wietleniowych
20. Monta¿ zewnêtrznych sieci technologicznych
21. Monta¿ zbiorników betonowych DN2500 na wody pop³uczne z p³ukania filtrów z pod³±czeniem do istniej±cej kanalizacji wód pop³ucznych

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zak³adów uzdatniania wody pitnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-07-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci na od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa instalacji fotowoltaicznej a) przy Gminnej Oczyszczalni ¦cieków Komunalnych w Latowiczu i b) Stacji Uzdatniania
Wody w Chy¿ynach.
Przedmiotem zamówienie jest budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 40 kWp przy Gminnej Oczyszczalni ¦cieków
Komunalnych w Latowiczu przy ul. Mostowej oraz budowa instalacji o mocy 20 kWp przy Stacji Uzdatniania Wody w
Chy¿ynach.
systemie „Zaprojektuj i wybuduj.
Zadanie bêdzie realizowane w trybie "zaprojektuj i wybuduj". Zadaniem wykonawcy bêdzie, uzyskanie wszystkich
wymaganych uzgodnieñ, pozwoleñ, decyzji, opinii itp. wynikaj±cych z przepisów obowi±zuj±cego prawa, Zamawiaj±cy przeka¿e wykonawcy do dalszych prac:- ) program funkcjonalno-u¿ytkowy

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-20

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci na od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ci±gnika rolniczego (rok produkcji 2021 r. lub nowszy) Przedmiot zamówienia winien spe³niaæ n/w parametry techniczne:
1) Silnik: wysokoprê¿ny, 4 lub 6 cylindrowy z turbo³adowaniem ch³odzony ciecz± spe³niaj±cy normy emisyjno¶ci spalin STAGE V, o mocy od 135 KM do 145 KM, o pojemno¶ci od 4100-6800 cm3
2) Kabina: 6-s³upkowa z klimatyzacj± i ogrzewaniem, drzwi kabiny otwierane z prawej
i lewej strony, szyba tylna uchylna, wycieraczka przedniej i tylnej szyby, siedzenie kierowcy pneumatyczne, siedzenie pasa¿era, rejestracja ci±gnika na 2 osoby,
3) Skrzynia biegów: mechaniczna, synchronizowana o prze³o¿eniach minimum 16 przód i 16 ty³,
4) Sprzêg³o: tarczowe suche
5) Uk³ad napêdowy: 4x4 z blokad± mechanizmu ró¿nicowego za³±czanego przyciskiem,
6) Uk³ad hamulcowy: tarczowy mokry, hamulec rêczny mokry tarczowy sterowany d¼wigni±,
7) WOM tylny:540/540E/1000/1000E lub 540/540E/1000
8) Pompa hydrauliczna: niezale¿na o wydajno¶ci minimum 70l/min i ci¶nieniu roboczym na szybkoz³±czu minimum 20MPa lub pompa zêbata o wydajno¶ci 113 l/min
9) Ud¼wig podno¶nika tylnego: minimum 6 900kg,
10) Sterowanie hydraulik±: elektrohydrauliczne,
11) Zewnêtrzne sterowanie podno¶nikiem: przyciskami na b³otnikach,
12) Rozdzielacz hydrauliki: ty³: 6+1 przód : 4,
13) Pneumatyka: jednoobwodowa i dwuobwodowa fabrycznie zamontowana,
14) Uk³ad kierowniczy: hydrostatyczny z oddzielnym uk³adem hydraulicznym i wspomaganiem,
15) Ogumienie: przód minimum 420/70r24 spawane felgi, tylne minimum 520/70r38 spawane felgi,
16) Zaczep tylny: transportowy na sworzeñ lub automatyczny
17) Zaczep tylny dolny: Typu piton-fix lub hitch o dopuszczalnym obci±¿eniu pionowym minimum 3000kg na hak lub zaczep kulowy K80 o dopuszczalnym obci±¿eniu pionowym minimum 3000kg lub zaczep kulowy K80 o dopuszczalnym obci±¿eniu pionowym minimum 3000kg,
18) Tylny TUZ: kategorii II z hakami i 2 si³ownikami pomocniczymi ,
19) Przedni TUZ: o ud¼wigu minimum 2500kg, oryginalny stosowany przez producenta,
20)Przedni WOM: lewoobrotowy (stoj±c przodem do ci±gnika) koñcówka 6-rowkowa, obroty: 540/1000 obr/min.
21) Zbiornik paliwa: minimum 220 litrów,
22) Instalacja elektryczna: 12V, akumulator min. 155Ah, alternator min. 200A,
23) Deska rozdzielcza: powinny znajdowaæ siê wska¼nik: liczby motogodzin, poziomu paliwa, temperatury cieczy ch³odz±cej, ci¶nienia oleju, obrotomierz
24) Wyposa¿enie: przednie i tylne lampy robocze, ¶wiat³o ostrzegawcze obrotowe- 2 szt. ga¶nica, trójk±t ostrzegawczy,
25) Maszyna: fabrycznie nowa, nieu¿ywana, sprawna, nigdy wcze¶niej nie rejestrowana ci±gnik rok produkcji 2021,2022
26) Wszystkie podzespo³y montowane fabrycznie,
27) Okres gwarancji: udzielony przez Sprzedawcê minimum 12 miesiêcy bez limitu motogodzin, serwis gwarancyjny sprawowany bezpo¶rednio przez Sprzedaj±cego,
28) Dostarczony ci±gnik musi byæ wyposa¿ony w nastêpuj±ce dokumenty: a) ¶wiadectwo homologacji na terenie RP na 2 os. b) gwarancje, c) fabryczne instrukcje obs³ugi w jêzyku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbêdnymi do prawid³owej eksploatacji
d) ksi±¿ki serwisowe w jêzyku polskim.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 16700000-2 - Ci±gniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-20

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci na od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa wozu specjalnego asenizacyjnego z funkcj± wuko niezbêdnego do obs³ugi (udra¿niania) sieci
kanalizacyjnej oraz transportu ¶cieków na oczyszczalniê
Zamówienie obejmuje zakup z dostaw± wozu specjalnego (asenizacyjnego) z funkcj± wuko z mo¿liwo¶ci± agregowania do
ci±gnika rolniczego opisanego w cz. 4 zamówieni niezbêdnego do obs³ugi (udra¿niania) sieci kanalizacyjnej oraz transportu
¶cieków na oczyszczalniê.
Specyfikacja wozu (asenizacyjnego) specjalnego:
1. Zbiornik o pojemno¶ci 10 000 l
2. Zbiornik oraz dennice zbiornika wykonane z blachy gr. min. 5mm
3. Zbiornik ocynkowany ogniowo
4. Zbiornik podzielony na dwie czê¶ci:
10 000 ( 2000l na czyst± wodê i 8000l na nieczysto¶ci)
5. Tylny w³az fi 700 mm , zamontowany na tylnej dennicy-otwierany mechanicznie
6. Boczne króæce do zasysania nieczysto¶ci
7. W zbiorniku na czyst± wodê do nape³niania z³±czka W75
8. Zbiornik osadzony na podwoziu ramowym, w sk³ad którego wchodzi:
a. rama wykonana z kszta³townika zamkniêtego
b. rama ocynkowana ogniowo
c. zestaw ko³owy jednoosiowy
d. Rozmiar opon 600/55 x 26,5
e. uk³ad hamulcowy dwu przewodowy pneumatyczny
f. hamulec rêczny postojowy
g. b³otniki ocynkowane
h. mechaniczna stopa podporowa
i. sprzêganie z ci±gnikiem przy pomocy dolnego zaczepu hitch
9. Wyposa¿ona w zestaw sk³adaj±cy siê z kompresora oraz wysokoci¶nieniowej pompy
10. Kompresor:
a. G³êboko¶æ zasysania min. 6m - licz±c od poziomu zasuwy bez zastosowania dodatkowych urz±dzeñ wspomagaj±cych,
b. Napêd 1000 obr/min
c. Zabezpieczenie przed przelaniem za pomoc± zaworu dwukulowego na szczycie zbiornika oraz syfonu z zaworem
spustowym
d. wyposa¿enie w manowakuometr
e. dwa zawory bezpieczeñstwa , nadci¶nieniowy 0,05Mpa oraz podci¶nieniowy -0,07Mpa
f. Odolejacz-mokry filtr powietrza, t³umik
g. wyposa¿enie w in¿ektor zwiêkszaj±cy g³êboko¶æ zasysania
11. Pompa ci¶nieniowa:
a. szybko¶æ przep³ywu 120l/min
b. ci¶nienie 130 bar
c. zawór bezpieczeñstwa
12. Zwijad³o z wê¿em wysokoci¶nieniowym:
a. d³ugo¶æ wê¿a wysokoci¶nieniowego 80mb ¶rednica 3/4"
b. zwijad³o hydrauliczne
c. g³owice kana³owe do czyszczenia kanalizacji
d. pistolet wysokoci¶nieniowy
13. G³ówna zasuwa spustowa w pokrywie tylnego w³azu ¶rednicy 4'' sterowana hydraulicznie
14. Wzierniki 3szt -w zbiorniku na nieczysto¶ci
15. Rurowy wska¼nik - w zbiorniku na czyst± wodê
16. Instalacja elektryczna 12V
17. Reflektory do o¶wietlania miejsca pracy po obu stronach zbiornika
18. Pomarañczowe ¶wiat³o ostrzegawcze na szczycie zbiornika
19. W±¿ ssawny 4" o d³ugo¶ci 6m
20. W±¿ stra¿acki W75-20m z przy³±czeniami
21. Uchwyt na w±¿ ssawny
22. Walek przeka¼nika mocy
23. Gwarancja min. 12 miesiêcy, w okresie gwarancji bezp³atne przegl±dy gwarancyjne na wezwanie zamawiaj±cego z
wymian± olejów i p³ynów i innych wymaganych warunkami gwarancji materia³ów eksploatacyjnych (je¶li dotyczy)
Dostawa do Gminna Oczyszczalnia ¦cieków Komunalnych w Latowiczu przy ulicy Mostowej. Dostawa wozu specjalnego w
terminie nie pó¼niej ni¿ od 01.12.2022r. 20.12.2022r
Wykonawca (dostawca) po podpisaniu umowy uzgodni z Zamawiaj±cym termin dostawy w/w sprzêtu (miesi±c, rok).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-20

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci na od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp O¶wiadczenie Wykonawcy, o braku przynale¿no¶ci do tej
samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz.
1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w
postêpowaniu albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od
innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. O¶wiadczenie sk³adaj± wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê
o udzielenie zamówienia, dotyczy tak¿e spó³ki cywilnej, gdzie o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy ze wspólników odrêbnie, zgodnie z
Za³±cznikiem nr 4 do SWZ.
Dla cz. 1 i cz. 2 dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej
dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 100.000 z³ wymagan± przez Zamawiaj±cego
wraz z dowodem uiszczenia op³aty.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie Wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp O¶wiadczenie Wykonawcy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±
lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w
postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. O¶wiadczenie sk³adaj± wszyscy
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, dotyczy tak¿e spó³ki cywilnej, gdzie o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy ze
wspólników odrêbnie, zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ.
Dla cz. 1 i cz. 2 dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej
dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 100.000 z³ wymagan± przez Zamawiaj±cego
wraz z dowodem uiszczenia op³aty.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W takim przypadku:
a) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia
publicznego.
b) Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
5. Potencja³ podmiotu trzeciego. W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawca mo¿e
polegaæ na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118 – 123 ustawy Pzp. Podmiot trzeci, na potencja³
którego wykonawca powo³uje siê w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, nie mo¿e podlegaæ
wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
6. Podwykonawstwo. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych zadañ.
Podwykonawca nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp
UWAGA! Zabronione jest aby wykonawca móg³ powierzyæ podwykonawcy w ca³o¶ci realizacjê zamówienia publicznego
(100% zadania), pod rygorem odrzucenia takiej oferty jako naruszaj±cej art. 7 pkt 27 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy, rodzaj i zakres zmian do umowy oraz warunki ich wprowadzania zawarte zosta³y w
projektach umów - za³±cznik nr 6A-6E do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-22 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-22 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.