Ogłoszenie z dnia 2022-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00105590/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
- 2022/BZP 00105590/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-31 (po zmianach)
- 2022/BZP 00106499/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-01
- 2022/BZP 00124953/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja placu zabaw w Ochojnie wraz z utworzeniem strefy rekreacyjnej – postępowanie z podziałem na dwie części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świątniki Górne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: K. Bruchnalskiego 36
1.5.2.) Miejscowość: Świątniki Górne
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-040
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@swiatniki-gorne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiatniki-gorne.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/umigswiatnikigorne,m,403939,2022.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja placu zabaw w Ochojnie wraz z utworzeniem strefy rekreacyjnej – postępowanie z podziałem na dwie części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc055e32-af4b-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00195833
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002919/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja placu zabaw w Ochojnie wraz z utworzeniem strefy rekreacyjnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
część nr 1: Zadanie dofinansowane w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105590/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RL.042.3.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu w miejscu publicznym, w Ochojnie na działce ewidencyjnej nr 366, dla której prowadzona jest księga wieczysta nr KR1I/00052383/5, w sąsiedztwie budynku remizy OSP Ochojno poprzez budowę siłowni zewnętrznej.Zakres planowanych robót obejmuje m.in.:
- roboty ziemne i przygotowawcze,
- montaż urządzeń siłowni zewnętrznej (projekt zagospodarowania terenu – elementy 1-6),
- montaż tablic edukacyjnych (projekt zagospodarowania terenu – elementy 8-10),
- montaż tablic kredowych (projekt zagospodarowania terenu – elementy 11-12),
- montaż ławki, stojaka rowerowego i kosza na śmieci (projekt zagospodarowania terenu – elementy 13-15),
- wykonanie nawierzchni bezpiecznej z płyt EPDM – nawierzchnia N1,
- wykonanie nawierzchni żwirowej - nawierzchnia N2,
- wykonanie nawierzchni z płyt chodnikowych - nawierzchnia N3,
- wykonanie nawierzchni z płyt betonowych - nawierzchnia N4,
- wykonanie zieleńców,
- roboty wykończeniowe, uprzątnięcie terenu inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 77143,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu w miejscu publicznym, w Ochojnie na działce ewidencyjnej nr 366, dla której prowadzona jest księga wieczysta nr KR1I/00052383/5, w sąsiedztwie budynku remizy OSP Ochojno, poprzez modernizację placu zabaw.Zakres planowanych robót obejmuje m.in.:
- roboty ziemne i przygotowawcze
- elementy do usunięcia: ogrodzenie panelowe bez podmurówki wys. 1,2 m na długości 33,5 m, ogrodzenie z siatki na długości 35,2 m z podmurówką wylewaną, piaskownica, 2 szt. ławek, kosz na śmieci 1 szt, darń i nasadzenia pojedynczych krzewów 70 m2.
- montaż piaskownicy, ławek 2 szt, kosza na śmieci - w miejscu uprzednio usuniętych elementów – projekt zagospodarowania terenu – elementy B,C,D,
- montaż urządzenia zabawowego - projekt zagospodarowania terenu – element K – zestaw orbis w wersji metal plus lub równoważne. Za równoważne uważa się montaż urządzenia zabawowego o tych samych wymiarach i elementach składowych, słupy nośne z ocynkowanej rury stalowej o średnicy 114 mm, daszki i zabezpieczenia wykonane z płyty HDPE, elementy stalowe zabezpieczone dodatkową warstwą cynku, podesty mocowane do stalowej ramy, wykonane z antypoślizgowej płyty HPL,
- wykonanie nawierzchni bezpiecznej z płyt EPDM - projekt zagospodarowania terenu – element L,
- budowa ogrodzenia o wys. 1,5 m wraz z montażem furtki i bramy – zgodnie z planem zagospodarowania terenu – element A.
- nasadzenia 5 szt. drzew o średnicy pnia min. 10 cm na wysokości 1m, oraz wykonanie żywopłotu z krzewów ilości 80 szt., wyłożenie agrotkaniny 50 m2, założenia trawnika z siewu 20 m2,
- montaż domków dla owadów zapylających 20 szt. (10 małych – wym. ok. 41,00 x 27,00 x 15,00 cm, 10 średnich – wym. ok. 66,00 x 45,00 x 15,00 [cm]) wykonanych z naturalnych materiałów, konstrukcja z litego drewna, malowana bezzapachowym i nieszkodliwym dla owadów impregnatem,
- remont drewnianej altany,
- roboty wykończeniowe, uprzątnięcie terenu inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 147159,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 4
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99879,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147580,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99879,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Herkules Sp. z o.o. Sp.kom.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 628-226-54-67
7.3.3) Ulica: ul. K. Szymanowskiego 47A
7.3.4) Miejscowość: Pogorzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 32-501
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HERKULES SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HERKULES SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99879,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210682,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243992,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210682,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa EXP Paweł Matera
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 872-217-15-19
7.3.4) Miejscowość: Pustków
7.3.5) Kod pocztowy: 39-205
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210682,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
- " Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Aleksandrow Etap I -Rządowy Fundusz Polski Ład "
- Remont istniejącego placu zabaw przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Korfantowie - ETAP I
- Budowa bazy magazynowo-transportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
- Przebudowa drogi gminnej nr 005848F w Starych Drzewcach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.