eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Budzyń › Przebudowa /Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Budzyniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa /Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody
w Budzyniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BUDZYŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 16 A

1.5.2.) Miejscowość: Budzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 2843201; 2843313

1.5.8.) Numer faksu: 67 2843 370

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@budzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.budzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e79e44d7-b771-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa /Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody
w Budzyniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e79e44d7-b771-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195461

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025970/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Przebudowa/Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Budzyniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00116293

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKM.272.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4435851,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia jest przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Budzyń na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 742/3 oraz 742/4 zlokalizowanej w miejscowości Budzyń, gmina Budzyń. Budynek ze względu na charakterystyczne przeznaczenie nie jest przeznaczony na stały pobyt ludzi – zakłada się jedynie dozór techniczny.
Istniejąca Stacja Uzdatniania Wody zaopatruje w wodę mieszkańców okolicznych miejscowości pokrywając zapotrzebowanie na cele spożywcze, bytowo – gospodarcze, rolnicze i przemysłowe.
Źródłem wody dla SUW jest komunalne ujęcie wód podziemnych z utworów czwartorzędowych. Woda o ponadnormatywnej zawartości żelaza i manganu, a także przekroczonym poziomie barwy i mętności poddawana jest uzdatnianiu w toku klasycznych procesów napowietrzania
i filtracji. Inwestycja polega na przebudowie istniejącego układu technologicznego, zwiększenie jego zdolności produkcyjnych, zastosowanie nowych urządzeń oraz rozwiązań
techniczno–automatycznych pozwalających na bezobsługową pracę obiektu i dostosowanie go do obecnych standardów. Zakres robót obejmuje prace architektoniczno-budowlane, technologiczno-sanitarne, elektryczne i automatyczne
Zakres ogólny robót obejmuje wykonanie :
– realizacja prac z zachowaniem ciągłości produkcji wody i ciągłości dostarczania odbiorcom wody uzdatnionej spełniającej wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. 2017 poz. 2294),
– przyjęta wydajność godzinowa SUW określona przez Inwestora, na którą wymiarowany będzie układ uzdatniania – 200,0 m3/h,
– wykonanie materiałowe instalacji technologicznych - stal nierdzewna w gatunku AISI 316/316L,
– armatura i orurowanie w wykonaniu na ciśnienie PN 10 / PN 16,
– wpięcie do istniejących rurociągów wody surowej DN150 w obrębie budynku SUW,
– demontaż istniejącego układu napowietrzania wody (aeratorów),
– montaż nowego systemu ciśnieniowego napowietrzania wody (aeratory statyczne – 3szt.)
– wymiana systemu przygotowania powietrza do napowietrzania (sprężarki i węzeł przygotowania powietrza z oprzyrządowaniem), wraz z niezbędnymi rurociągami sprężonego powietrza,
– demontaż istniejących filtrów ciśnieniowych wraz z orurowaniem,
– wymiana filtrów ciśnieniowych (10 szt.)
– nowe filtry wypełnione złożem kwarcowym i katalitycznym,
– orurowanie filtrów umożliwiające jednoczesną pracę układu filtracji i płukanie filtra,
– aeratory i filtry sterowane automatycznie z wykorzystaniem napędów pneumatycznych,
– montaż niezbędnego opomiarowania układu aeracji i filtracji,
– wpięcie do istniejącego rurociągu wody uzdatnionej do zbiorników retencyjnych DN200 w budynku SUW,
– montaż dmuchawy do płukania filtrów ciśnieniowych (1 szt.),
– montaż pomp płuczących do płukania filtrów ciśnieniowych (2 szt.),
– odpływ wód popłucznych i spustowych istniejącym systemem kanałów odwadniających,
– montaż dodatkowych pomp sieciowych (2 szt.) w już przygotowanym miejscu,
– prace remontowe wewnątrz budynku SUW – czyszczenie, malowanie, prace ogólnobudowlane, wymiana przykrycia kanałów itp.,
– prace remontowe na zewnątrz budynku SUW - docieplenie i wykonanie elewacji, wymiana pokrycia dachu itp.,
– przeniesienie istniejącego agregatu prądotwórczego do budynku SUW (wydzielenie pomieszczenia agregatu prądotwórczego),
– niezbędne prace elektryczne i AKPiA,
– wykonanie rozruchu z osiągnięciem wymaganych przez zamawiającego parametrów wody pitnej zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. 2017 poz. 2294),
– przeprowadzenie szkolenia obsługi SUW,
– dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji SUW.
Uwaga:
1. Wszelkie prace modernizacyjne muszą być prowadzone przy zachowaniu ciągłości pracy stacji uzdatniania wody, a jakość wody musi spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. 2017 poz. 2294).

2. W celu utrzymania ciągłości produkcji wody Wykonawca opracuje i przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania do uzgodnienia
i zatwierdzenia przez Zamawiającego.

3. Wykonawca, działając z upoważnienia w imieniu i na rzecz Zamawiającego, przygotuje niezbędne dokumenty do zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Chodzieży, wynikające z decyzji pozwolenia na budowę.

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- dokumentacje techniczne (projekty budowlane),
- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl
Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5248410,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7343100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5248410,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METROLOG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON : 570865738

7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 97

7.3.4) Miejscowość: Czarnków

7.3.5) Kod pocztowy: 64-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

prace budowlane


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5248410,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych na podstawie udzielonej przez Bank Gospodarstwa Krajowego Gminie Budzyń promesy nr Edycja 2/2021/298/PolskiLad

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.