eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Brzeźnica › Kompleksowa modernizacja dróg wraz ze zintegrowaną infrastrukturą drogową w Gminie Nowa Brzeźnica

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa modernizacja dróg wraz ze zintegrowaną infrastrukturą drogową w Gminie Nowa Brzeźnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA BRZEŹNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398669

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 103

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Brzeźnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-331

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 34 311 96 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@nowabrzeznica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: nowabrzeznica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

nowabrzeznica.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa modernizacja dróg wraz ze zintegrowaną infrastrukturą drogową w Gminie Nowa Brzeźnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e42503f2-c304-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195259

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072011/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Kompleksowa modernizacja dróg wraz ze zintegrowaną infrastrukturą drogową w Gminie Nowa Brzeźnica.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136101

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4065040,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: „Kompleksowa modernizacja dróg wraz ze zintegrowaną infrastrukturą drogową w Gminie Nowa Brzeźnica – część 1”.
Zakres części 1 obejmuje przebudowę i modernizację 14 odcinków dróg na terenie gminy Nowa Brzeźnica oraz montaż oświetlenia solarnego:
1) Przebudowa drogi wewnętrznej w Nowej Brzeźnicy;
Działka nr ewidencyjny 6201, 6228 obręb Brzeźnica;
2) Przebudowa drogi wewnętrznej w Nowej Brzeźnicy;
Działka nr ewidencyjny 6176 obręb Brzeźnica;
3) Przebudowa drogi wewnętrznej w Starej Brzeźnicy (ul. Ogrodowa) i w Nowej Brzeźnicy (ul. Spacerowa)
Działka nr ewidencyjny 7388 obręb Brzeźnica;
4) Przebudowa drogi gminnej w Dubidzach – ul. Słoneczna;
Działka nr ewidencyjny 545 obręb Dubidze;
5) Przebudowa drogi gminnej w Dubidzach – ul. Okrężna;
Działka nr ewidencyjny 1558 obręb Dubidze;
6) Przebudowa drogi gminnej w Dubidzach – ul. Stawowa;
Działka nr ewidencyjny 1733, 1839 obręb Dubidze;
7) Przebudowa drogi wewnętrznej Pieński Dubidzkie – Konstantynów;
Działka nr ewidencyjny 1440 obręb Dubidze oraz działka nr ewidencyjny 142 obręb Konstantynów;
8) Przebudowa drogi wewnętrznej w Dworszowicach Kościelnych – ul. Żabia
(część północna);
Działka nr ewidencyjny 452 obręb Dworszowice Kościelne;
9) Przebudowa drogi wewnętrznej w Dworszowicach Kościelnych – ul. Żabia
(część południowa);
Działka nr ewidencyjny 738, 823 obręb Dworszowice Kościelne;
10) Przebudowa drogi gminnej w Rybakach;
Działka nr ewidencyjny 5290 obręb Prusicko;
11) Przebudowa drogi wewnętrznej w Nowej Brzeźnicy (koło dworca PKP);
Działka nr ewidencyjny 6617 oraz 6605 obręb Brzeźnica;
12) Przebudowa drogi wewnętrznej w Wólce Prusickiej;
Działka nr ewidencyjny 407/3 oraz 275 obręb Wólka Prusicka;
13) Przebudowa drogi wewnętrznej w Kuźnicy (za kościołem);
Działka nr ewidencyjny 1288/2 oraz 3660/2 obręb Kuźnica;
14) Przebudowa drogi gminnej w m. Orczuchy – Płaczki;
Działka nr ewidencyjny 3515 oraz 3808 obręb Trzebca;
15) Oświetlenie miejsc niebezpiecznych – przy cmentarzu w Nowej Brzeźnicy;
Działka nr ewidencyjny 6164 oraz 6138 obręb Brzeźnica;


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 został zawarty w Rozdziale V SWZ, na który składają się następujące dokumenty:

1) Projekt wykonawczy (karta technologiczna),
2) Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót,
3) Przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy nie służący do obliczenia ceny oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 3983739,84 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego – część 2” nad realizacją zadań pn. „Kompleksowa modernizacja dróg wraz ze zintegrowaną infrastrukturą drogową
w Gminie Nowa Brzeźnica”
Zakres części 2 tj. pełnienia nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych obejmuje
w szczególności:
1) pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w poszczególnych branżach (budowlanej, drogowej, elektrycznej, wod.-kan., telekomunikacyjnej) nad robotami budowlanymi opisanymi w dokumentacji projektowej wraz z wymaganiami szczegółowymi określonymi w SIWZ i Umowie na roboty budowlane zgodnie
z przedmiotem zamówienia dla części 1: „Kompleksowa modernizacja dróg wraz ze zintegrowaną infrastrukturą drogową w Gminie Nowa Brzeźnica”
2) organizowanie, prowadzenie i protokołowanie narad koordynacyjnych z udziałem kierownika budowy i/lub kierowników robót branżowych, przedstawicieli Zamawiającego, wykonawców robót oraz innych zaproszonych osób; celem narad koordynacyjnych będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania
i zaawansowania robót.
3) reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, Przepisami Prawa Budowlanego, warunkami technicznymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami bezpieczeństwa i porządku publicznego (w tym BHP i P.POŻ.), jak również zawartą umową pomiędzy Inwestorem a wykonawcą robót budowlanych realizowanych
w ramach zadania inwestycyjnego;
4) kontrolę materiałów i urządzeń dostarczanych na budowę, sprawdzanie ich jakości, zgodności z przedstawionymi dokumentami uprawniającymi do ich stosowania
i dokumentacją wykonawczą, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
5) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów i urządzeń,
w szczególności pod kątem ich zgodności z ofertą wykonawcy oraz dokumentacją projektową;
6) ciągłą kontrolę budowy w okresie trwania robót, obecność na budowie na każde żądanie Zamawiającego; Zamawiający dopuszcza do dłuższego niż 7 dni braku kontroli budowy w okresie trwania robót jedynie w nagłych losowych przypadkach oraz po wcześniejszym uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego okresu nieobecności;
7) zapoznanie się z treścią umów zawartych przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych i nadzorowanie prawidłowego wykonywania tych umów,
a w szczególności przestrzeganie harmonogramów realizacyjnych, i koordynowanie robót w poszczególnych branżach.
8) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, w tym również ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorowych. Wymaga się, aby Inspektor nadzoru inwestorskiego dokonał odbioru zgłoszonych przez Wykonawcę robót budowalnych robót zanikających i ulegających zakryciu oraz uczestniczył w próbach i odbiorach technicznych niezwłocznie, nie później jednak niż 3 dni robocze od daty zgłoszenia przez Wykonawcę robót budowlanych gotowości do odbioru i prób.
9) protokolarne potwierdzanie faktycznie wykonanych robót (bez prawa zwiększania zakresu robót) oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy
z uwzględnieniem stanu zaawansowania robót;
10) akceptowanie, po uzgodnieniu z Zamawiającym, robót dodatkowych i zamiennych;
11) rozstrzyganie wątpliwości i sporów natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót;
12) udostępnianie Zamawiającemu na każde żądanie (pisemne bądź ustne) wszystkich dokumentów związanych z realizacją inwestycji w terminie do 3 dni, jeżeli jednak stworzenie tychże dokumentów (np. wyniki przeprowadzonych badań) nie będzie możliwe do wykonania w tym terminie, pisemne zobowiązanie inspektora co do terminu ich przekazania;
13) przyjęcie od wykonawcy robót budowlanych i parafowanie po sprawdzeniu dokumentacji powykonawczej wraz z atestami, certyfikatami na znak bezpieczeństwa, deklaracjami zgodności wbudowanych materiałów itp. oraz inwentaryzacji geodezyjnej;
14) sprawdzanie i opiniowanie kosztorysów rozliczeniowych (w tym dodatkowych, zamiennych i zaniechanych) oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego robót
w terminie 7 dni od dnia dostarczenia ich przez wykonawców;
15) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi;
16) w zakres niniejszego zamówienia wchodzi również nadzór nad ewentualnymi robotami zamiennymi i dodatkowymi wykonywanymi przez Wykonawcę robót dla niniejszego zadania;
17) kontrola i prowadzenie wraz z kierownikiem budowy rozliczeń materiałów pochodzących z rozbiórki/demontażu przez cały czas realizacji zadania inwestycyjnego;
18) zawiadomienie Inwestora o każdym przypadku przebywania na terenie budowy osób nieupoważnionych do wykonywania przedmiotu zamówienia w szczególności niezgłoszonych w trybie art. 6471 kodeksu cywilnego Zamawiającemu podwykonawców, firm i innych osób trzecich, a biorących udział w wykonaniu przedmiotu umowy;
19) ocenianie wszelkich roszczeń i problemów wynikłych podczas wykonywania robót budowlanych i zgłaszanych przez wykonawcę robót budowlanych oraz rekomendowanie rozwiązań zapobiegającym sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne;
20) w zakresie niniejszego zamówienia wchodzi również nadzór nad robotami wykonywanymi przez podwykonawców dla danego zadania inwestycyjnego.
21) egzekwowanie utrzymywania porządku na Terenie budowy,
22) egzekwowanie od Wykonawcy Umowy Robót budowlanych przebywania w trakcie prowadzenia robót Kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych na Terenie budowy oraz aby wykonywali swoje obowiązki z należytą starannością.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4449129,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5770815,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4449129,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „LARIX” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751839378

7.3.3) Ulica: Klonowa 11

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4449129,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi w budownictwie Jadwiga Ziemba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7721465141

7.3.3) Ulica: Sportowa 4

7.3.4) Miejscowość: Kamieńsk

7.3.5) Kod pocztowy: 97-360

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Paweł Ziemba - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.