eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielnik › DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO W RAMACH PROJEKTU "CYFROWY GOKSIR MIELNIK"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-27

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO W RAMACH PROJEKTU „CYFROWY GOKSIR MIELNIK”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Mielniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000976221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zaszkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Mielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-307

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 856577167

1.5.8.) Numer faksu: 856577167

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goksir@mielnik.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goksir.mielnik.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO W RAMACH PROJEKTU „CYFROWY GOKSIR MIELNIK”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c514c67-e4ce-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194915

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 III Osi Programu – Zwiększenie stopnia oraz poprawa umiejętności korzystania z Internetu, w tym z e-usług publicznych w szczególności realizuje cel stworzenie trwałych mechanizmów podnoszenia kompetencji cyfrowych na poziomie lokalnym. 3.2 „Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c514c67-e4ce-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail: goksir@mielnik.com.pl), z zastrzeżeniem,
że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia.
2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.Rejestracja i korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Szczegółowe minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, o którym mowa w pkt 9.2.
4.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
5.Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
6.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
7.W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy eZamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
8.Oferty, oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1.1. podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie wykonawców składających ofertę wspólną, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
9.Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.1.1 składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
10.Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt 9.9., sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w 9.1.
11.W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Mielniku, ul. Zaszkolna 1, 17 – 307 MIELNIK
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodsk@tbdsiedlce.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GOKSIR.ZP.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 – SPRZĘT KOMPUTEROWY WRAZ OPROGRAMOWANIEM SYSTEMOWYM
Jeden zestaw zawierający niżej wymienione pozycje sprzętowe o minimalnych parametrach:
Laptop z systemem operacyjnym
Ilość: 1 szt.
Stan: Nowy
Procesor: min Intel i7 gen.11
System operacyjny: Windows 11 PL Pro 64bit (Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego (nieużywanego nigdy wcześniej), w wersji z oryginalnym nośnikiem producenta oraz certyfikatem autentyczności dla licencji)
Wyświetlacz: min 17 cali
RAM : min 16 GB
Dysk twardy: min 1TB SSD
Karta graficzna: min 6 GB GDDR6
Rodzaj karty graficznej: Grafika dedykowana
Karta sieciowa bezprzewodowa 802.11 ac
Czytnik kart: SD lub microSD 1 szt.
Moduł bluetooth
Złącza :
• LAN 1Gb 1szt
• USB 3szt
• HDMI 1szt
• Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobem oceny ofert został zawarty w Rozdziale 14 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany okres gwaracji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 – ZESTAW SPRZĘTU DO STUDIA NAGRAŃ
Jeden zestaw zawierający niżej wymienione pozycje sprzętowe o minimalnych parametrach:
1. Ekran/Panel akustyczny ścienny :
Stan: Nowy
Materiał: pianka poliuretanowa
Kolor : szary.
Wymiar: min. 190 cm x 90 cm
Wysokość: 6 cm
Ilość: 10 szt.
2. Słuchawki studyjne:
Stan: Nowe
Ilość: 2 szt.
Metoda transmisji: przewodowa
Typ przetwornika: dynamiczny
Pasmo przenoszenia od 15 Hz
Pasmo przenoszenia do 25 000 Hz
Przewód: 1,8-3 m. jednostronny
Złącze /przejściówka: Jack 3,5mm, Jack 6,3mm
3. Kolumna + statyw:
Ilość – 2 szt.
Stan: Nowe
Typ: 12”, aktywna, 2-drożna, bass-reflex
Wejścia 2 x Combo (XLR / 1/4) , 2 x RCA
Moc znamionowa min. 1400 W (700 W x 2)
Statyw kolumnowy – 2 szt.
4. mikser audio
Stan: Nowy
Ilość – 1 szt.
Analogowy z nagrywarką cyfrową
- min 20 Kanały – min 12x mono i min 4x stereo
- Nagrywanie na zewnętrzne nośniki danych: karcie SD lub USB
- 3-pasmowy EQ dla kanałów min 1-10
- Kompresor do kanałów min 1-10
- Zintegrowany procesor efektów
- min 2 Aux
- Odbiornik Bluetooth do bezprzewodowych źródeł stereo
- Zintegrowane zasilanie
5. Mikrofony – zestaw 1 szt.
Stan: Nowy
Ilość szt. w zestawie : odbiornik + 2 mikrofony
Odbiornik bezprzewodowy wraz z dwoma mikrofonami z wbudowanym nadajnikiem
Przeznaczenie: Wokalne
Rodzaj przetwornika: Dynamiczny
Rodzaj łączności : Bezprzewodowa
Charakterystyka kierunkowości : Kardioidalna
Złącze: XLR , Jack 1/4
Zasilanie: Bateria AA x2
Czas pracy na baterii do 14 godzin
Dodatkowe informacje: Wyświetlacz LED
Zasięg: min 80 m
Wskaźnik stanu baterii
Liczba kompatybilnych systemów w jednym paśmie częstotliwości (do): 12
Funkcje automatycznego ustawiania: QuickScan
6. Statyw mikrofonowy
- stan :nowy
- ilość – 2 szt.
- kompatybilny z mikrofonami
7. kompletny zestaw okablowania niezbędny do podłączenia w/w sprzętu.
Stan : Nowy
Okablowanie : kompletne do w/w zestawu

4.2.6.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobem oceny ofert został zawarty w Rozdziale 14 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany okres gwaracji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 - ZESTAW SPRZĘTU DO TRANSMISJI ONLINE
Jeden zestaw zawierający niżej wymienione pozycje sprzętowe o minimalnych parametrach:
1.Kamera PTZ :
Stan : nowy
Ilość: 2 szt.
Kamera PTZ do połączeń wideokonferencyjnych, nagrywania / transmisji, bezpośredniego strumieniowania.
Jakość z rozdzielczością Full HD do 1080p60
Min 20x zoom optyczny
Funkcja automatycznego śledzenia
Zaawansowana technologia redukcji szumów 2D/3D
USB 3.0, LAN do strumieniowania, do nagrywania (HDMI/dysk-USB).
Zewnętrzny mikrofon (Line In)
2.Statyw do kamer :
Stan : nowy
Ilość – 2 szt.
Kompatybilny z kamerą
3.Streamer
Stan: Nowy
Ilość: 1 szt.
Kompatybilny z kamerami /kontrolerem kamer
Umożliwia transmisję na platformach CDN m.in. Na Facebook, YouTube.
Połączenie: min. 2x gniazdo USB 3.1 Gen1 Typ-A, min. 1x gniazdo RJ45: port GbE LAN, min. 1x gniazdo USB Typ-C
Wyjście audio: wyjścia HDMI (stereo); min: 1x wyjście liniowe, jack 3,5 mm (stereo)
Wejścia Audio: Wejścia przechwycone przez HDMI (stereo). min: 2 x gniazdo TRS 1/4" (podwójne mono)
Wyjście wideo: min: 1x gniazdo 4K Loop-Thru HDMI typu A; min: 1x żeńskie złącze PGM HDMI typu A
Wejścia Wideo: min: 1x gniazdo 4K HDMI typu A; min: 3x gniazdo HDMI typu A
4.Kontroler kamer
Stan: Nowy
Ilość: 1 szt.
Kompatybilny z kamerami /streamerem
Typ sterowania: PTZ
Sterowanie w czasie rzeczywistym
Wyświetlacz: TAK
Wielofunkcyjny joystick 4D: góra | dół | lewo | prawo | zoom | obrót
5.Oświetlenie
Stan : Nowy
Zestaw – 1
2 x lampa LED min 180 W
2x kabel zasilający min 4 m
2x Softbox min 60x90
Płynna regulacja mocy : tak
Zmiana barwy światła
2x statyw oświetleniowy wysokości min. 190 cm
6.Transmiter HDMI – zestaw
Stan: Nowy
Ilość : 2
ZESTAW : nadajnik , odbiornik, zasilacze , anteny, okablowanie
Transmisja na odległość min 100 m przy czystym polu widzenia
Transmisja sygnału wideo, audio w jakości 1080p60 HDMI
Wyświetlacz
Zasilanie za pomocą akumulatora lub wejścia USB typu C.
7.Walizka transportowa
Stan : nowe
Ilość – 1 szt.
- okucia metalowe zewnętrzne
- kółka transportowe
- wymiary : szerokość min. 580mmm, wysokość min. 580 mm, głębokość min. 580 mm.
8. Mikrofony – zestaw
Stan: Nowy
KOMPATYBILNE ZE STREAMEREM
Zestaw zawierający 4 szt. mikrofonów
Typ mikrofonu: Pojemnościowy
Charakterystyka kierunkowa: kardioidalna
Rodzaj: przewodowe
9.Tablet
Kompatybilny ze streamerem
Stan: Nowy
Ilość – 1 szt.
Wersja systemu operacyjnego: min Android 10
Ekran: 10 -12,4 cali
Pamięć RAM: min. 6 GB
Pamięć wbudowana: min 128 GB
Komunikacja: Wi-Fi, Bluetooth,
Złącza: Złącze USB
10. Kompletny zestaw przewodów, adapterów niezbędnych do podłączenia w/w sprzętu
Stan : nowy
11. Bezpłatne stacjonarne szkolenie w siedzibie zamawiającego wraz z podłączeniem sprzętu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobem oceny ofert został zawarty w Rozdziale 14 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany okres gwaracji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4 ZESTAW PRZENOŚNEJ PĘTLI INDUKCYJNEJ
Jeden zestaw zawierający niżej wymienione pozycje sprzętowe o minimalnych parametrach:
Pętla indukcyjna przenośna
Stan : nowy
Przenośna walizkowa pętla indukcyjna:
- pętla indukcyjna do łatwego montażu
- wzmacniacz pętli indukcyjnej
- odbiornik sygnału pętli - 4 szt. w zestawie
- możliwość podłączenia do istniejącego systemu nagłośnienia
- obszar pokrycia min 140 m2

Pętla indukcyjna walizkowa wykorzystywana będzie podczas wydarzeń kulturalnych plenerowych oraz w pomieszczeniach gdzie nie ma możliwości zastosowania pętli stacjonarnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32340000-8 - Mikrofony i głośniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobem oceny ofert został zawarty w Rozdziale 14 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany okres gwaracji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5 - OPROGRAMOWANIE DODATKOWE

Oprogramowanie do kamer do transmisji online/stremowania/odtwarzania w czasie rzeczywistym/nagrywania/reżyserowania – 2 szt. :

1. Program do obróbki/edycji grafiki wektorowej
• Stan: nowy
• Ilość: 1 szt.
• Dostępny na platformę: Windows 11 64 bit z najnowszymi aktualizacjami
• Język: PL
• Liczba stanowisk: 1
• Obszar zastosowań: Firmowy
• Okres licencji: Wieczysta z dostępem do darmowych aktualizacji
• Rodzaj licencji: ESD (Elektroniczna)
• Opcje dotyczące wdrożenia w sieci: - możliwość instalacji sieciowej
• Możliwość zapisu plików co najmniej w następujących formatach: PDF, GIF, JPG, PNG, BMP, CPT, HEIF, CPX, CMX, FILL, TXT, DOCX, PSD, TIFF, WMF, EMF, AI, EPS, SVG, DWG/DXF, DCS, CGM, JPEG 2000, TTF, DES, PPT, XLS, PUB i VSD


2. Profesjonalny program do streamowania oraz cyfrowej edycji filmów, wraz z narzędziami do udźwiękowienia
Stan : Nowy
Ilość : 1 szt.
Język: PL
Dostępny na platformę: Windows 11 64 bit
Liczba stanowisk : 1
Obszar zastosowań: Firmowy
Okres licencji: Wieczysta z dostępem do darmowych aktualizacji
Rodzaj licencji: ESD (Elektroniczna)
Parametry:
Import
- Wideo: HEVC/H.265, AVC/H.264, MP4, MOV, MPEG-2, MPEG-1, AVI, WMV, M4V, Sony XAVC / XAVC-S / XDCAM EX / HD / HD 422 / MXF / ProDisc / HDCAM SR, MPEG IMX, DV, HDV, AVCHD, Panasonic P2, Red RAW.
- Audio: AIF, AAC, MP2, MP3, M4A, OGG Vorbis, WAV, WMA, FLAC
- Zdjęcie: BMP, GIF, PNG, JPG, TIFF, DPX, OpenEXR, WDP, DNG
- Inne: AAF, Premiere/After Effects (*.prproj), Final Cut Pro 7/ DaVinci Resolve (*.xml), Final Cut Pro X (*.fcpxml), EDL Text File (*.txt), Broadcast Wave Format, Closed Captioning

Eksport
- Wideo: HEVC/H.265, AVC/H.264, MPEG-2, MPEG-1, MP4, MOV, AVI, WMV, Sony XAVC / XAVC-S / MXF / HDCAM SR, Panasonic P2, XDCAM EX
- Audio: AIF, AAC, MP3, OGG Vorbis, WAV, WMA, FLAC
- Zdjęcie: BMP, PNG, JPG, TIFF, DPX, OpenEXR
- Inne: Premiere/After Effects (*.prproj), Final Cut Pro 7/DaVinci Resolve (*.xml), Final Cut Pro X (*.fcpxml), EDL Text File (*.txt), XDCAM Disc
Eksport do mediów społecznościowych, takich jak Youtube, Facebook, Twitch

4.2.6.) Główny kod CPV: 48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobem oceny ofert został zawarty w Rozdziale 14 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

7.1. O udzielenie zamówienia mogą obiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 6 SWZ oraz spełniają warunku określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
7.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
7.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
7.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
7.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
7.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
7.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia.
7.4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zostanie złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1.1. Oświadczenie Wykonawcy:
8.1.1.1. o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (wzór w załączniku nr 2 do SWZ) aktualne na dzień składania ofert
8.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający na podstawie art. 105 oraz art. 106 ustawy Pzp żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania niezbędne do przeprowadzenia postępowania:
11.5.5.1. dla części 1: wypełnioną tabelę parametrów technicznych potwierdzającą zgodność z opisem w pkt. 4.2.1. – wzór w załączniku nr 5a
11.5.5.2. dla części 2: wypełnioną tabelę parametrów technicznych potwierdzającą zgodność z opisem w pkt. 4.2.2. - wzór w załączniku nr 5b
11.5.5.3.dla części 3: wypełnioną tabelę parametrów technicznych potwierdzającą zgodność z opisem w pkt. 4.2.2. - wzór w załączniku nr 5c
11.5.5.4. dla części 4: wypełnioną tabelę parametrów technicznych potwierdzającą zgodność z opisem w pkt. 4.2.4. - wzór w załączniku nr 5d
11.5.5.5.dla części 5: wypełnioną tabelę parametrów technicznych potwierdzającą zgodność z opisem w pkt. 4.2.5. - wzór w załączniku nr 5e

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający wezwie Wykonawcę, który nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne do złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlegać będzie odrzuceniu albo zachodzić będą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych:
11.5.5.1. dla części 1: wypełnioną tabelę parametrów technicznych potwierdzającą zgodność z opisem w pkt. 4.2.1. – wzór w załączniku nr 5a
11.5.5.2. dla części 2: wypełnioną tabelę parametrów technicznych potwierdzającą zgodność z opisem w pkt. 4.2.2. - wzór w załączniku nr 5b
11.5.5.3.dla części 3: wypełnioną tabelę parametrów technicznych potwierdzającą zgodność z opisem w pkt. 4.2.2. - wzór w załączniku nr 5c
11.5.5.4. dla części 4: wypełnioną tabelę parametrów technicznych potwierdzającą zgodność z opisem w pkt. 4.2.4. - wzór w załączniku nr 5d
11.5.5.5.dla części 5: wypełnioną tabelę parametrów technicznych potwierdzającą zgodność z opisem w pkt. 4.2.5. - wzór w załączniku nr 5e

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz Ofertowy - załącznik nr 1
JEŻELI DOTYCZY - Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 8.1.2 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zakazana jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian wprowadzanych na podstawie art. 455 ustawy Pzp oraz zmian, o których mowa w ust. 3.
3. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w § 8 niniejszej umowy. Stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT,
2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie – o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
3) powierzenie Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy określonego zakresu prac po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego z jednoczesną zmianą (rozszerzeniem) zapisu § 6 umowy poprzez wprowadzenie do umowy stosownych zapisów dotyczących Podwykonawcy.
4) Zmiana Podwykonawcy, dalszego Podwykonawcy lub rezygnacja z realizacji określonego zakresu zamówienia za pomocą Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian Umowy, jeśli Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
1) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy;
2) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-05 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-05 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.