Ogłoszenie z dnia 2022-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00134625/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
- 2022/BZP 00142526/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ogólnodostępnej infrastruktury turystycznej w Krapkowicach
– Placu Zabaw na placu Gagarina przy ul. Staszica w Krapkowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRAPKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413099
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 17
1.5.2.) Miejscowość: Krapkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-303
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774466835
1.5.8.) Numer faksu: 774466888
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.zajac@krapkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.krapkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.krapkowice.pl/11925/2737/przebudowa-ogolnodostepnej-infrastruktury-turystycznej-w-krapkowicach-placu-zabaw-na-placu-gagarina-przy-ul-staszica-w-krapkowicach-bzp271122022.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ogólnodostępnej infrastruktury turystycznej w Krapkowicach– Placu Zabaw na placu Gagarina przy ul. Staszica w Krapkowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16c3defc-c530-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194845
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016972/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Przebudowa placu zabaw przy ul. Staszica w Krapkowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134625/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa ogólnodostępnej infrastruktury turystycznej w Krapkowicach – Placu Zabaw na placu Gagarina przy ul. Staszica w Krapkowicach”.
W ramach zadania należy wykonać:
1) zagospodarowanie zieleni niskiej opisane przy pomocy dokumentacji w branży „Teren zieleni” i pomocniczo w przedmiarach „6 - Gagarina Etap I Zieleń I” i „6 - Gagarina Etap II Zieleń II”,
2) roboty budowlane opisane przy pomocy pozostałej dokumentacji oraz pozostałych przedmiarów, w tym:
a) budowę nowych traktów pieszych oraz pieszo-rowerowych;
b) budowę placu zabaw dla 3 grup wiekowych, zlokalizowanego wewnątrz projektowanej alejki spacerowej, wyposażonego w urządzenia zabawowe, edukacyjne oraz elementy małej architektury parkowej;
c) utworzenie placów: rekreacyjnego (odpoczynku), seniora;
d) budowę ogólnodostępnej toalety samoobsługowej;
e) wyposażenie terenu w elementy małej architektury parkowej (tablice informacyjne, ławki parkowe, kosze na odpadki i inne);
f) likwidację istniejącego i budowę nowego oświetlenia parkowego;
g) budowę monitoringu wraz z przeniesieniem i włączeniem istniejących kamer;
3) dokumentację i zgłoszenia (uzyskać zgody administracyjne) zaproponowanych przez Wykonawcę, a zaakceptowanych przez Zamawiającego urządzeń zabawowych.
Ponadto w ramach w/w robót należy skalkulować:
1) zakup i montaż tablicy informacyjnej;
Tablica na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią o wymiarach 120 × 80 cm, montowana na dwóch słupkach. Tablicę należy wykonać wg. wzoru określonego w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.
https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20210000953
2) sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, w tym przedłożenie niezbędnych dokumentów dopuszczających instalację do użytkowania.
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) stanowiące załącznik nr 11 do SWZ oraz przedmiary robót stanowiące załącznik nr 12 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3400000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4473114,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3400000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowo-Usługowe BEST-OPEBEL S.C. Marta Katolik Mateusz Wójcik Wiesław Wójcik (Pełnomocnik - Wiesław Wójcik)
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Marta Katolik, Mateusz Wójcik, Wiesław Wójcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540136416
7.3.3) Ulica: Leśnej Paproci 8
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-920
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3400000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAPKOWIC
więcej: przetargi w Krapkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.