eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu pt. "Odpowiadanie na pilne potrzeby dzieci i rodzin uchodźców w Polsce" z podziałem na 3 części zamówienia.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu
pt. „Odpowiadanie na pilne potrzeby dzieci i rodzin uchodźców w Polsce”
z podziałem na 3 części zamówienia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Henryka Sienkiewicza w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200018502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ciepła 32

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-472

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ckubialystyk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckubialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30bb24dc-b134-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu
pt. „Odpowiadanie na pilne potrzeby dzieci i rodzin uchodźców w Polsce”
z podziałem na 3 części zamówienia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30bb24dc-b134-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194728

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00102975/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu pt. „Odpowiadanie na pilne potrzeby dzieci i rodzin uchodźców w Polsce” z podziałem na 3 części zamówienia.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107140

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 026/5/2023/ZP/UNICEF

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 590338,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie nauczycieli w zakresie zarządzania agresją i umiejętności społecznych (TZA + TUS)

1. Ilość osób do przeszkolenia: 186
2. Trening Umiejętności Społecznych (TUS) skierowany do psychologów, pedagogów, logopedów, nauczycieli pedagogiki specjalnej, kadry psychologiczno-pedagogicznej, terapeutów, specjalistów pracujących z młodzieżą wykazującą problemy edukacyjne oraz młodych ludzi, których długotrwała izolacja zaowocowała rozwojem dysfunkcyjnych mechanizmów w relacjach międzyludzkich.
3. Trening Zarządzania Agresją (TZA) - szkolenie skierowane jest do nauczycieli, wychowawców, pedagogów specjalnych i psychologów pracujących z osobami, które potrzebują wsparcia w budowaniu kompetencji społecznych i radzeniu sobie z gniewem
i agresją. Zdobyte umiejętności posłużą do prowadzenia zajęć związanych ze szkoleniem
z zakresu umiejętności społecznych oraz szkolenia z zakresu zarządzania agresją.
4. Oba poziomy kursu obejmują łącznie 45 godzin podzielonych na 5 dni.
5. Szczegółowy program szkolenia zawarty jest w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 253965,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie dla trenerów emocji (Szkolenie Społeczno – Emocjonalne)

1. Ilość osób do przeszkolenia: 177
2. Nauczyciele kończący kurs poznają podstawy wiedzy o wychowaniu, nauczaniu, edukacji
i rozwoju dzieci. Zdobędą również wiedzę na temat podstaw szkolenia umiejętności społecznych, w tym zagadnień związanych z kompetencjami społecznymi, komunikacją interpersonalną oraz lepszym zrozumieniem dzieci, ich emocji i zachowań.
3. Czas trwania szkolenia wynosi 2 dni, po 4 godziny dziennie.
4. Szczegółowy program szkolenia zawarty jest w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 253965,96 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Ilość osób do przeszkolenia: 186
2. Podczas szkolenia, nauczyciele poznają ideę i model Gordona, a także praktyczne wskazówki dotyczące wdrażania umiejętności w życie. Szkolenia obejmują umiejętność porozumiewania się w języku akceptacji, rozwiązywania konfliktów, otwartej komunikacji i współpracy z rodzicami. Pozwalają one nauczycielom kształtować samodyscyplinę dzieci, współpracę i działanie w grupie. Kształtowanie pozytywnych relacji wśród dzieci oraz wydobycie ich potencjału, rozpoznawanie, obserwowanie, wspieranie i pomaganie dziecku w jego rozwoju oraz radzenie sobie z emocjami.
3. Każdy poziom kursu [poziom I i II] obejmuje po 28 godzin lekcyjnych (łącznie 56 godzin szkolenia).
4. Szczegółowy program szkolenia zawarty jest w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 181193,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120156,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120156,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420000305

7.3.3) Ulica: Pogodna 63/1

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-365

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120156,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25665,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25665,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: T-Matic Grupa Computer Plus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201630

7.3.3) Ulica: Malmeda 1

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-440

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155178,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA "WYCHOWANIE BEZ PORAŻEK"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8512982884

7.3.3) Ulica: Adama Mickiewicza 53

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-385

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.