eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowica › Rozwój społeczno-gospodarczy i turystyczny Gminy Sosnowica poprzez rozbudowę infrastruktury wodno-kanalizacyjnej. Budowa sieci zbiorczej kanalizacji sanitarnej Górki-Zienki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój społeczno-gospodarczy i turystyczny Gminy Sosnowica poprzez rozbudowę infrastruktury wodno-kanalizacyjnej. Budowa sieci zbiorczej kanalizacji sanitarnej Górki-Zienki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY SOSNOWICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000545797

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Spokojna 10

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowica

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-230

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosnowica@sosnowica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowa.sosnowica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.sosnowica.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój społeczno-gospodarczy i turystyczny Gminy Sosnowica poprzez rozbudowę infrastruktury wodno-kanalizacyjnej. Budowa sieci zbiorczej kanalizacji sanitarnej Górki-Zienki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ccd202b-bd9d-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194455

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052907/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozwój społeczno-gospodarczy i turystyczny Gminy Sosnowica przez rozbudowę infrastruktury wodno-kanalizacyjnej. Budowa wodociągu Górki-Zienki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

PROW 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125962

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i realizacja inwestycji na terenie gminy Sosnowica powiat parczewski :
• budowa ciśnieniowej sieci kanalizacji sanitarnej w m. Górki, Zienki wraz z budową indywidualnych przepompowni ścieków w m. Górki na działkach o nr ewidencyjnych Obręb 0002-Górki nr 71, 117/1, 118, 122/1, 60, 85, 99/1, 99/2, 100/3, 116/3, 116/4, 116/5, 119, 123/1, 83, 354, 353, 351, 349, 347, 346, 345, 53/1, 48/2, 62/2, 59, 40, 41, 42, 44, 45, 47/1, 63, 64/4, 93, 65/1, 66, 96/1, 68, 97/1, 69, 116/5, 116/4, 116/3, 125/6, 112, 82, 111, 81/4, 110, 81/1, 109/2, 80/1, 109/1, 79/2, 108, 107/1, 78/1, 77/1, 106, 105/2, 76/1, 104/1, 75/1, 102, 101, 73, 72, 100/3, 70, 100/2, 100/1, Obręb 0018-Zienki nr 4, 7, 44/1, 19/1, 17/3, 18, 20/1, 48/1, 36/21, 36/1:

- sieć kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej z rur PE100, SDR17, D90x5,4mm o długości 2 910,0m,
- sieć kanalizacji sanitarnej ciśnieniowa z rur PE100, SDR17, D75x4,5mm o długości 755,0 m,
- sieć kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej z rur PE100, SDR17, D63x3,8mm o długości 659,0m,
- sieć kanalizacji sanitarnej ciśnieniowa z rur PE100, SDR17, D50x3,0mm o długości 1882,0 m,
- pompownie indywidualne szt. 62
- studnia rozprężna z prefabrykowanych kręgów betonowych 1200mm, szt. 1
- odwodnienie rurociągów - hydranty podziemne wolnoprzelotowe DN80mm,
- zawór napowietrzająco-odpowietrzający DN80,
Ostateczna długość sieci, ilość pompowni wynikać będzie z przyjętych przez wykonawcę rozwiązań projektowych, zaakceptowanych przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać prace związane z przygotowaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej do opracowania danych GIS o nowo wybudowanych obiektach sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.
Wykonawca realizujący inwestycje przekaże powykonawczą inwentaryzację geodezyjną w plikach PDF nowo wybudowanych obiektów sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Wszystkie dane należy zapisać i przekazać na nośniku elektronicznym np. na płycie CD/DVD

1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi( dotyczy wszystkich zadań):
1. Zakres przedmiotu zamówienia został określony w PFU i obejmuje między innymi:
A. Dokumentację budowlano-techniczną, w tym:
a) Projekty budowlano -wykonawcze,
b) Projekt czasowej organizacji ruchu,
c) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż,
d) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
e) Harmonogram realizacji prac,
f) Wymagane uzgodnienia, opinie i zatwierdzenia dokumentacji,
g) Nadzór autorski,
przy czym, zastosowane rozwiązania projektowe uwzględnią:
-„zasady najlepszej dostępnej techniki” wynikające z art. 3 pkt. 10 w związku z art. 207
ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2008 r. nr 25
poz. 150 z późń. zm.),
-możliwie najtańsze nakłady na wykonanie,
-możliwie najniższe nakłady na eksploatację i utrzymanie.

B. Uzyskanie pozwolenia na budowę i/lub dokonanie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych do organu architektoniczno-budowlanego
C. Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu
o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę, o której mowa w p. A wraz ze
świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi oraz wykonaniem dokumentacji
powykonawczej(w tym geodezyjnej) wraz z uzyskaniem, w imieniu i na rzecz Zamawiającego, decyzji pozwolenia na użytkowanie (o ile będzie wymagana).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2287800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4009800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2287800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BKW Bogdan Tarnowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131025501

7.3.4) Miejscowość: Nasutów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2287800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.