Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00122951/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
- 2023/BZP 00135033/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00359846/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wykonania szkolenia w zakresie KPP, CLS dla żołnierzy
1 Podlaskiej Brygady Obrony Terytorialnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200689828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kawaleryjska 70
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-325
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www: https://portal.smartpzp.pl/25wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonania szkolenia w zakresie KPP, CLS dla żołnierzy1 Podlaskiej Brygady Obrony Terytorialnej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8218af07-bc29-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034944/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Usługa wykonania szkolenia KPP, CLS dla żołnierzy 1 PBOT
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122951
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/W1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 190897,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 - Usługa szkolenia KPPW ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania
i przeprowadzenia szkolenia teoretyczno-praktycznego z zakresu Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy (KPP) oraz odnowienie uprawnień do udzielenia pierwszej pomocy (recertyfikacja).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy
4.5.5.) Wartość części: 105097,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 - Usługa szkolenia CLSW ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania
i przeprowadzenia szkolenia teoretyczno-praktycznego CLS Combat Lifesaver (kurs ratownika pola walki).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy
4.5.5.) Wartość części: 85800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80976,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109936,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80976,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejskie Centrum Doradztwa Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123153118
7.3.3) Ulica: F. Chopina 41 lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-023
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADZTWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADZTWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80976,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu Zadanie 2 – „Usługa szkolenia CLS” w dniu 13.03.2023r. wpłynęły pytania o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający przedłużył termin składania ofert nie udzielając odpowiedzi w terminie. Przedmiotowe postępowanie jest podzielone na dwa zadania. Termin rozpoczęcia szkoleń dla zadania 1 „Usługa szkolenia KPP” zgodnie z harmonogramem przewidziany jest od 25 marca 2023r. W związku z powyższym Zamawiający nie mógł ponownie przedłużyć terminu składania ofert. Ponadto, z uwagi na fakt, iż treść pytań
o wyjaśnienie treści SWZ dla zadania nr 2 są istotne, gdyż dotyczą warunków udziału w postępowaniu, zasad wykonywania usługi, Zamawiający uznał
iż należy ponownie przeanalizować Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki udziału w postępowaniu, które mogą mieć wpływ na krąg wykonawców zainteresowanych realizacją zamówienia. Wszelkie wątpliwości dotyczące zakresu świadczenia, sposobu realizacji zamówienia, warunków udziału w postępowaniu winny być wyjaśnione przed terminem składania ofert i to na tyle wcześnie, by wykonawcy mogli uwzględnić wszystkie dane podczas przygotowania oferty. Nie udzielenie odpowiedzi na pytania jest wadą, której nie można naprawić z uwagi na upływ terminu składania
i otwarcia ofert. Wada postępowania ma charakter nieusuwalny, która nie może być skorygowana przez Zamawiającego w toku postępowania. Usunięcie wady postępowania możliwe jest wyłącznie poprzez unieważnienie postępowania.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Białymstoku oraz Rejonów
- Budowa zjazdu zwykłego w pasie drogowym ulicy Antoniuk Fabryczny (dz. nr ew. gr. 1743/3 obręb 02) w Białymstoku na działkę o nr ew. gr. 695/3 obręb 02.
- Remont pokoi i holu głównego Bursy Szkolnej w Białymstoku Zespołu Placówek Oświatowych Nr 1 w Białymstoku
- "Remont mostu drogowo-kratowego typu BAILEY- Etap I - Opracowanie dokumentacji projektowej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wymiana pokrycia dachowego na części budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku, ul. Pułaskiego 25
- Dostawa materiałów do zabiegów witreoretinalnych
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.