eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Usługa pralnicza obejmująca pranie i dezynfekcję wraz z transportem oraz leasingiem pościeli

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa pralnicza obejmująca pranie i dezynfekcję wraz z transportem oraz leasingiem pościeli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Chorób Płuc im. dr A. Pawelca

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bracka 13

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wscp.wodzislaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wscp.wodzislaw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa pralnicza obejmująca pranie i dezynfekcję wraz z transportem oraz leasingiem pościeli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54b62ac7-e558-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194351

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024449/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa pralnicza obejmująca pranie i dezynfekcję wraz z transportem oraz leasingiem pościeli

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/622835

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Strona internetowa: https://platformazakupowa.pl/transakcja/622835
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (tj. dokumentów innych niż oferta), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie
Zamawiającego w „profilu nabywcy”, a dotyczącego danego postępowania. Ofertę oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru dołączonego do specyfikacji sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z
dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:- kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej (dalej jako „Platforma”) pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/wscp_wodzislaw
2. W celu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na
pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. 4. Zamawiający, zgodnie z art. 67 Ustawy Pzp oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo– aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
7. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w rozdziale 13 SWZ (dot. sposobu przygotowywania ofert) oraz w ust. 2 i w ust. 4, ust. 12 niniejszego rozdziału SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj: a) pocztą elektroniczną na adres e-mail: przetargi@wscp.wodzislaw.pl lub b) poprzez Platformę przetargową pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wscp_wodzislaw (zwanej dalej zamiennie Platformą przetargową), w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania. 8. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy: a) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), b) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym - wyłącznie poprzez Platformę przetargową. 9. Przyjmuje się, że dokument wysłany przy użyciu Platformy przetargowej został doręczony Wykonawcy w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią, w dniu jego przekazania na
Platformę przetargową. Oraz inne zapisy w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest WojewódzkiSzpital Chorób Płuc im. dr. Alojzego Pawelca, ul. Bracka 13, 44-300 Wodzisław Śląski, tel. 32 45 37 110.2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Chorób Płuc im. dr. Alojzego Pawelca Wodzisławiu Śląskim jest Alodia Urbańczyk,
kontakt: adres e-mail: alodia.urbanczyk@wscp.wodzislaw.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Usługa pralnicza obejmująca pranie i dezynfekcję wraz z transportem oraz leasingiem pościeli” nr sprawy 4/2022/DZP/PN, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp , dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp dnia 11.09.2019r (Dz.U. 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych
osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; −
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana,
jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony
danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 4/2022/DZP/PN

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pralniczej obejmującej pranie i dezynfekcję asortymentu przekazanego do prania oraz transport obejmujący załadunek i rozładunek w magazynie bielizny Zamawiającego w Załączniku nr 1 do IDW – Charakterystyka przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Usługi odbierania prania

98315000-4 - Usługi prasowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną minimum 500 000,00 zł z rozszerzeniem o ryzyko przeniesienia chorób zakaźnych.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje pralnią i sprzętem umożliwiającym realizację usługi i dysponuje odpowiednimi środkami transportu służącymi do przewożenia prania, udokumentuje posiadanie odpowiednich atestów i pozwoleń na stosowanie posiadanego sprzętu, środków i środków transportu do wykonania usługi pralniczej –zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ. 2. Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia i polegających na świadczeniu usług pralniczych wraz transportem oraz leasingiem pościeli, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców wraz z podaniem zakresu świadczonych usług oraz załączenia dokumentów potwierdzających ich zakres i że usługi te zostały wykonane należycie- minimum 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda. Wykaz usług należy przygotować wg wzoru załącznika nr 7 SWZ.
3. Wykaz maszyn i narzędzi dostępnych u Wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – wykaz narzędzi Załącznik nr 5.
4. Udokumentują, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym:
a. Aktualna, pozytywna opinia właściwej stacji sanitarno-epidemiologicznej o dopuszczeniu obiektu zakładu pralniczego do prania bielizny szpitalnej
b. Aktualna, pozytywna opinia właściwej stacji sanitarno-epidemiologicznej, dopuszczająca samochód oferenta do przewozu bielizny brudnej i czystej
c. Wyniki badań mikrobiologicznych wykonanych w stacji sanitarno-epidemiologicznej lub innym akredytowanym laboratorium mikrobiologicznym posiadającym certyfikat Polskiego Centrum Akredytacji wykonanych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert:
- wynik co najmniej 4 badań mikrobiologicznych pościeli z rozróżnieniem badanego asortymentu np. badanie z poszwy szpitalnej, badanie z poszewki, prześcieradła itp. - po jednym z okresu ostatnich 4 miesięcy
- jedno badanie potwierdzające czystość mikrobiologiczną komory dezynfekcyjnej,
- wynik badania mikrobiologicznego z komory środka transportu dostarczającego bieliznę czystą
- wynik badania mikrobiologicznego z wózka do transportu bielizny czystej
d. Wykaz środków do prania wodnego, których zamierza użyć Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie do obrotu – dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu tego środka na terenie Polski lub Unii Europejskiej oraz deklaracje zgodności CE lub równoważny, wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych, Wymagane spektrum bójcze w procesie prania i dezynfekcji: B (z Tbc), V, F, Spory
e. Aktualny dokument wystawiony przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora środków piorących i dezynfekujących do prania wodnego potwierdzający iż pralnia Wykonawcy jest pod jego ścisłym nadzorem, co do prawidłowego przebiegu procesu prania wodnego i dezynfekcji oraz co do jakości pranej bielizny, z 2022 roku.
f. Technologia prania wodnego i dezynfekcji bielizny w tym: moduły prania i dezynfekcji ogólnoszpitalnej, opracowaną i zaakceptowaną przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora środków piorących
g. Dokument potwierdzający wdrożenie i stosowanie systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001:2008.
h. Certyfikaty (deklaracje-atesty) potwierdzające, że:
- pościel będąca przedmiotem leasingu uszyta jest z tkaniny o gramaturze 150-160 g/m2 i posiada następujące parametry: 65% bawełny, 35% poliestru,
- Poduszki, kołdry:
– przeznaczone do użycia w placówkach służby zdrowia, temperatura prania do 95 stopni Celsjusza
- antyalergiczne
- wypełnienie 100% poliester
- tkanina wsypowa – nie więcej niż 35% poliester i nie mniej niż 65% bawełna – dopuszczamy tkaniny z większą zawartością bawełny
- piżamy (2 częściowe spodnie+ koszula ) -100% bawełna

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
b) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń (pralnia, wyposażenie) będących w dyspozycji wykonawcy, posiadających niezbędne pozwolenia i atesty (dołączyć kopie zezwoleń, atestów lub decyzji) wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
c) wykazu środków do transportu prania będących w dyspozycji wykonawcy, posiadających odpowiednie pozwolenia (dołączyć kopie zezwoleń lub decyzji) wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia następujących dokumentów:
a) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
b) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń (pralnia, wyposażenie) będących w dyspozycji wykonawcy, posiadających niezbędne pozwolenia i atesty (dołączyć kopie zezwoleń, atestów lub decyzji) wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia następujących dokumentów:
a. Aktualna, pozytywna opinia właściwej stacji sanitarno-epidemiologicznej o dopuszczeniu obiektu zakładu pralniczego do prania bielizny szpitalnej wraz z wykazem sprzętu
b. Aktualna, pozytywna opinia właściwej stacji sanitarno-epidemiologicznej, dopuszczająca samochód oferenta do przewozu bielizny brudnej i czystej
c. Wyniki badań mikrobiologicznych wykonanych w stacji sanitarno-epidemiologicznej lub innym akredytowanym laboratorium mikrobiologicznym posiadającym certyfikat Polskiego Centrum Akredytacji wykonanych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert:
- wynik co najmniej 4 badań mikrobiologicznych pościeli z rozróżnieniem badanego asortymentu np. badanie z poszwy szpitalnej, badanie z poszewki, prześcieradła itp. - po jednym z okresu ostatnich 4 miesięcy
- jedno badanie potwierdzające czystość mikrobiologiczną komory dezynfekcyjnej,
- wynik badania mikrobiologicznego z komory środka transportu dostarczającego bieliznę czystą
- wynik badania mikrobiologicznego z wózka do transportu bielizny czystej
d. Wykaz środków do prania wodnego, których zamierza użyć Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie do obrotu – dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu tego środka na terenie Polski lub Unii Europejskiej oraz deklaracje zgodności CE lub równoważny, wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych, Wymagane spektrum bójcze w procesie prania i dezynfekcji: B (z Tbc), V, F, Spory
e. Aktualny dokument wystawiony przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora środków piorących i dezynfekujących do prania wodnego potwierdzający iż pralnia Wykonawcy jest pod jego ścisłym nadzorem, co do prawidłowego przebiegu procesu prania wodnego i dezynfekcji oraz co do jakości pranej bielizny, z 2022 roku.
f. Technologia prania wodnego i dezynfekcji bielizny w tym: moduły prania i dezynfekcji ogólnoszpitalnej, opracowaną i zaakceptowaną przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora środków piorących
g. Dokument potwierdzający wdrożenie i stosowanie systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001:2008.
h. Certyfikaty (deklaracje-atesty) potwierdzające, że:
- pościel będąca przedmiotem leasingu uszyta jest z tkaniny o gramaturze 150-160 g/m2 i posiada następujące parametry: 65% bawełny, 35% poliestru,
- Poduszki, kołdry:
– przeznaczone do użycia w placówkach służby zdrowia, temperatura prania do 95 stopni Celsjusza
- antyalergiczne
- wypełnienie 100% poliester
- tkanina wsypowa – nie więcej niż 35% poliester i nie mniej niż 65% bawełna – dopuszczamy tkaniny z większą zawartością bawełny
- piżamy (2 częściowe spodnie+ koszula ) -100% bawełna

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

2) W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia następujących dokumentów:
a. Aktualna, pozytywna opinia właściwej stacji sanitarno-epidemiologicznej o dopuszczeniu obiektu zakładu pralniczego do prania bielizny szpitalnej wraz z wykazem sprzętu
b. Aktualna, pozytywna opinia właściwej stacji sanitarno-epidemiologicznej, dopuszczająca samochód oferenta do przewozu bielizny brudnej i czystej
c. Wyniki badań mikrobiologicznych wykonanych w stacji sanitarno-epidemiologicznej lub innym akredytowanym laboratorium mikrobiologicznym posiadającym certyfikat Polskiego Centrum Akredytacji wykonanych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert:
- wynik co najmniej 4 badań mikrobiologicznych pościeli z rozróżnieniem badanego asortymentu np. badanie z poszwy szpitalnej, badanie z poszewki, prześcieradła itp. - po jednym z okresu ostatnich 4 miesięcy
- jedno badanie potwierdzające czystość mikrobiologiczną komory dezynfekcyjnej,
- wynik badania mikrobiologicznego z komory środka transportu dostarczającego bieliznę czystą
- wynik badania mikrobiologicznego z wózka do transportu bielizny czystej
d. Wykaz środków do prania wodnego, których zamierza użyć Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie do obrotu – dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu tego środka na terenie Polski lub Unii Europejskiej oraz deklaracje zgodności CE lub równoważny, wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych, Wymagane spektrum bójcze w procesie prania i dezynfekcji: B (z Tbc), V, F, Spory
e. Aktualny dokument wystawiony przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora środków piorących i dezynfekujących do prania wodnego potwierdzający iż pralnia Wykonawcy jest pod jego ścisłym nadzorem, co do prawidłowego przebiegu procesu prania wodnego i dezynfekcji oraz co do jakości pranej bielizny, z 2022 roku.
f. Technologia prania wodnego i dezynfekcji bielizny w tym: moduły prania i dezynfekcji ogólnoszpitalnej, opracowaną i zaakceptowaną przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora środków piorących
g. Dokument potwierdzający wdrożenie i stosowanie systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001:2008.
h. Certyfikaty (deklaracje-atesty) potwierdzające, że:
- pościel będąca przedmiotem leasingu uszyta jest z tkaniny o gramaturze 150-160 g/m2 i posiada następujące parametry: 65% bawełny, 35% poliestru,
- Poduszki, kołdry:
– przeznaczone do użycia w placówkach służby zdrowia, temperatura prania do 95 stopni Celsjusza
- antyalergiczne
- wypełnienie 100% poliester
- tkanina wsypowa – nie więcej niż 35% poliester i nie mniej niż 65% bawełna – dopuszczamy tkaniny z większą zawartością bawełny
- piżamy (2 częściowe spodnie+ koszula ) -100% bawełna

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w przypadku:
a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto
pozostanie bez zmian. Zmiany te następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania odpowiednich
przepisów.
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2020 poz. nr 2207 z poźn. zmianami).
c) zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne i jeżeli te zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia publicznego.
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. (Dz. U. 2018 poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)
e) innych – zgodnych z art. 455 ust. 1. pkt 3 pkt. C oraz ust. 4 pkt. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia
11.09.2019 r. (Dz. U. 2021 poz. 1129 z poźn. zmianami).
f) przekształcenia przedsiębiorstwa Wykonawcy
W sytuacji, o której mowa w podpunktach b) oraz c) warunkiem dokonania waloryzacji będzie skierowanie do Zamawiającego pisemnego wniosku zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen oraz szczegółowe uzasadnienie wpływu zmian, o których mowa wyżej na wynagrodzenie Wykonawcy. W celu wprowadzenia zmian Wykonawca przygotuje, a następnie prześle Zamawiającemu projekt stosownego aneksu do umowy w terminie do 30 dni od daty wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany. W przypadku niewykazania przez Wykonawcę wpływu zmian na wzrost wynagrodzenia, Zamawiający ma prawo odmówić waloryzacji wynagrodzenia do czasu przedstawienia uzasadnienia oraz dokumentów potwierdzających żądania Wykonawcy. Zmiany wejdą w życie po podpisaniu stosownego aneksu do umowy. Oraz inne zapisy SWZ i wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-15 14:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/622835

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-15 14:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.