eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › "Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz elementami małej architektury."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz elementami małej architektury.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA HRUBIESZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368888

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. mjr. Henryka Dobrzańskiego Hubala 1

1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@miasto.hrubieszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miasto.hrubieszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4eeab83e-d84d-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz elementami małej architektury.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4eeab83e-d84d-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194107

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031687/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa tężni solankowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171490

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.1.3.2023.AJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 347994,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz elementami małej architektury.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Budowę tężni solankowej o powierzchni zabudowy 96,40 m2 z wewnętrznymi instalacjami, złożonej z dwóch naw podłużnych wypełnionych tarniną, przykrytymi dachem jednospadowym o kącie nachylenia połaci 15°, z pokryciem z desek drewnianych układanych na zakład. Nawy połączone pergolą drewnianą, usytuowaną w centralnej części obiektu. Główne osie konstrukcyjne obiektu w kierunku wschód – zachód. Wejście główne do obiektu – od strony zachodniej poprzez projektowany ciąg pieszy, połączony funkcjonalnie z istniejącymi placami postojowymi na terenie działki.
2) Posadowienie tężni na żelbetowej płycie fundamentowej i wyposażenie w:
a) instalację zasilającą solankę,
b) instalację odprowadzającą solankę,
c) instalację odgromową,
d) instalację wodociągową,
e) przyłącze kablowe NN zasilające urządzenia technologiczne energetyczne
3) Dostawę i montaż małej architektury:
a) ławki parkowe – 10 szt.,
b) kosze na śmieci – 4 szt.
c) lampy parkowe solarne LED – 5 szt.
d) tablica informacyjna – 1 szt.,
4) Wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.
5) Prowadzenie robót budowlanych pod nadzorem geologicznym obejmującym dokonanie odbioru wykopów, nasypów.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej stanowiącej - Załącznik Nr 1 do SWZ, na który składają się:
a) decyzja o pozwoleniu na budowę,
b) decyzja o zwolnieniu z zakazu gromadzenia ścieków chemicznych (solanki) na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią,
c) decyzja pozwolenie wodnoprawne,
d) projekt zagospodarowania terenu,
e) projekt architektoniczno-budowlany,
f) projekt techniczny/wykonawczy,
g) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
h) przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty w oparciu do ceny najkorzystniejszej oferty.
Reasumując, występują wszystkie przesłanki uzasadniające unieważnienie przedmiotowego postępowania przepisy art. 255 pkt 3 w zw. z art. 266 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1498000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1871691,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.