eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobra › Przebudowa placu przed zabytkowym kościołem pw. Św. Klary w Dobrej uwzględniająca poprawę bezpieczeństwa użytkowania



Ogłoszenie z dnia 2022-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa placu przed zabytkowym kościołem pw. Św. Klary w Dobrej uwzględniająca poprawę bezpieczeństwa użytkowania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684315

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Dobra

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-210

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: s.kuran@dobragmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobragmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa placu przed zabytkowym kościołem pw. Św. Klary w Dobrej uwzględniająca poprawę bezpieczeństwa użytkowania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74b886a9-cf61-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194077

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038849/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa placu i poprawa warunków bezpieczeństwa przed zabytkowym Kościołem w Dobrej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148851/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.07.2022.SK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ciągów pieszych, dojść do Plebanii i kościoła oraz placów przykościelnych ze wskazaniem lokalizacji zjazdu z ulicy Bohaterów Westerplatte, położnych na działkach nr ewid.372/6 oraz 1092/3 w Dobrej z minimalnym przekładaniem zabytkowej, brukowanej nawierzchni placu przykościelnego oraz wyprofilowania ścieków odprowadzających wody opadowe w kierunku ulic otaczających plac przykościelny.
Plac przykościelny w Dobrej to obszar dwóch działek nr1092/3 i 372/6, Obręb 0001 Dobra.
Działka nr 1092/3 obejmuje obszar wokół pw. Św. Klary wraz z uliczkami dojazdowymi do niego od strony południowej (od ul. Kościuszki), od strony ul. Armii Krajowej oraz od strony ul. Bohaterów Westerplatte. Działka nr 372/6 to dawny obszar zabudowy kamienicowej z podwórkiem. Działki wpisane są do rejestru zabytków pod nr 171, ( dec.Kl.V-0/179/56 z dn.10.16.1956 z dn.10.16.1956 r) jako teren chroniony miasta.
W obszar zagospodarowania włączono również teren zieleńca u zbiegu ulic Łokietka i Bohaterów Westerplatte, gdzie stoją: kapliczka i wysoki stalowy krzyż.
Łączna powierzchnia obszaru objętego przebudową wynosi 1980 m2.
Nawierzchnia placu zachowała w przeważającym procencie swój historyczny wygląd i wraz z kościołem stanowi chroniony prawem zabytek wpisany do Rejestru Zabytków woj. zachodniopomorskiego (teren Starego Miasta pod nr 171, (dec.Kl.V-0/179/56 aktualizowana w 1990 r), wszelkie działania w jej obszarze muszą mieć charakter działań ochronnych, a ewentualne ingerencje mogą mieć tylko zakres niezbędnych, maksymalnie zminimalizowanych.
Przestrzeni i zakres planowanych działań w ich obrębie podzielono na obszary od A do G. Podział ten odpowiada sposobowi ich użytkowania do początku XX wieku i bywa ściśle związany jest z ich zachowaną, często mocno zniszczoną, nawierzchnią.
Zakres zamówienia obejmuje wytyczenie niezbędnych ciągów pieszych o gładkiej, bezpiecznej, antypoślizgowej nawierzchni oraz polepszenie stanu nawierzchni historycznej w szczególnie zniszczonych fragmentach placu, a także uzupełnienie nawierzchni w miejscach jej pozbawionych, bądź zdewastowanych.
Przewiduje się wymianę historycznej nawierzchni z drobnych kamyków polnych na płyty granitowe wyłącznie w nowo wytyczonych pasach pieszych o zminimalizowanych, niezbędnych szerokościach od 1,10 m do 0,60 m, naprawę rynsztoków odprowadzających wodę z rynien kościoła i powierzchni placu.
W narożu południowo-zachodnim placu, obecnie pozbawione jakichkolwiek starych nawierzchni przewiduje się ułożenie nawierzchni utwardzonej dla pieszych z przeznaczeniem na niewielki placyk z ławkami.
Pozostawia się nawierzchnię dawnej drogi jezdnej wzdłuż kamieniczek przy ul. Kościuszki 23÷25, i jedynie uzupełnia o ciąg pieszy, bez możliwości poruszania się po niej pojazdów samochodowych, a szczególnie ciężkich.
Możliwość manewrowania ww. pojazdów, ewentualnie zatrzymanie się, przewidziano na utwardzonym placu o wymiarach 13,40x12,00m zlokalizowanym w miejscu po rozebranym budynku kamienicowym przylegającym do ul. Bohaterów Westerplatte (dz. nr 372/6).
Z placu tego, również w śladzie dawnej drogi dojazdowej na plac kościelny, przewiduje się przywrócenie brukowanej kamieniem jezdni, pozwalającej na wjazd samochodu osobowego w pobliże wejścia do kościoła w związku z ceremonią ślubną lub pogrzebową.
Ograniczenie ruchu kołowego w obrębie placu przykościelnego wymuszony zostanie poprzez ustawienie kamiennych słupów (historycznych) oraz nowych słupków mocowanych na stale.
Elementy do rozbiórki:
W zakresie projektowanego zagospodarowania terenu przewiduje się częściową rozbiórkę i przełożenie istniejących nawierzchni z wykorzystaniem historycznego materiału.
Zestawienie obmiarów elementów projektowanych :
 nawierzchnia placu przyległego do ul. Kościuszki – kostka granitowa 15x15x15 cm - 160,0 m2
 nawierzchnia zjazdu – bruk oryginalny z rozbiórki 16/18 - 35,0 m2
 nawierzchnia placu z płyt ażurowych - 197,0 m2
 nawierzchnia placu – kostka granitowa 15x15x15 cm - 36,0 m2
 nawierzchnia ścieżek pieszych z płyt granitowych - 262,0 m2
 nawierzchnie brukowe do przełożenia/renowacji (bruk oryginalny 9/15) przy Plebanii - 23,0 m2
 nawierzchnie brukowe do przełożenia/renowacji (bruk oryginalny 9/15) - ok. 100,0 m2
 nawierzchnie brukowe (bruk oryginalny chroniony 16/18) do przełożenia w minimalnym zakresie - ok. 100,0 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty przekracza wielkość środków na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1960787,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1960787,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.