eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzyżanowice › Modernizacja infrastruktury drogowej, poprzez przebudowę dróg w sołectwach Chałupki i Zabełków

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej, poprzez przebudowę dróg w sołectwach Chałupki i Zabełków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzyżanowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 5

1.5.2.) Miejscowość: Krzyżanowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-450

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48)324194050

1.5.8.) Numer faksu: (+48)324194234

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@krzyzanowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzyzanowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-664c13f9-b999-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury drogowej, poprzez przebudowę dróg w sołectwach Chałupki i Zabełków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-664c13f9-b999-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193990

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024196/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja infrastruktury drogowej, poprzez przebudowę dróg w sołectwach Chałupki i Zabełków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122527

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Gp-Zp.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadania pn.: „Modernizacja infrastruktury drogowej, poprzez przebudowę dróg w sołectwach Chałupki i Zabełków” w tym wykonanie wszystkich prac opisanych w dokumentacji: projektach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania.

1. Zamówienie swym zakresem obejmuje następujące zadania:
1) Zadanie nr 1 „Przebudowa ul. Długiej w Zabełkowie”
Wykonanie nawierzchni asfaltowej z podbudową oraz stabilizacją na odcinku ok 420 m, remont chodnika, przebudowa zjazdów indywidualnych, wykonanie pobocza z kostki brukowej w miejscu krawężnika najazdowego, budowa nowej kanalizacji wraz ze studniami rewizyjnymi, kratkami ściekowymi, zabudowa elementów uspokojenia ruchu. Zadanie obejmuje również przebudowę ciągu pieszego na ul. Pieszej, ujednolicenie szerokości, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na długości ok 62 m;

2) Zadanie nr 2 „Przebudowa ul. Ogrodowej w Zabełkowie”
Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej z podbudową oraz stabilizacją na odcinku ok 142 m o szerokości 3,5 m, obustronna zabudowa krawężników najazdowych, wykonanie odcinka rurociągu, zabudowa 3 kratek ściekowych;

3) Zadanie nr 3 „Przebudowa ul. Spacerowej w Zabełkowie”
Wykonanie nawierzchni asfaltowej z podbudową oraz stabilizacją na długości 645 m i 5 m szerokości, obustronna zabudowa krawężników, wykonanie pobocza tłuczniowego, przebudowa zjazdów do pól;

4) Zadanie nr 4 „Przebudowa ul. Zabełkowskiej w Chałupkach”
Wykonanie nawierzchni asfaltowej z podbudową oraz stabilizacją cementem na odcinku 730 m, zabudowa krawężników, wykonanie pobocza, poszerzenie jezdni, wykonanie zjazdów indywidualnych z kostki brukowej, wymiana oraz przedłużenie kanalizacji deszczowej;

5) Zadanie nr 5 „Przebudowa skrzyżowania ul. Zabełkowskiej w Chałupkach”
Wykonanie nawierzchni asfaltowej z podbudową oraz stabilizacją, zabudowa krawężników najazdowych w obrębie skrzyżowania, pobocze w obrębie skrzyżowania z kostki granitowej;

6) Zadanie nr 6 „Przebudowa ul. Poprzecznej w Chałupkach”
Wykonanie nawierzchni asfaltowej z podbudową oraz stabilizacją na długości 125 m, wykonanie kanalizacji deszczowej włącznie ze studniami rewizyjnymi oraz kratkami ściekowymi, obustronna zabudowa krawężnika na odcinku 70 m, odtworzenie trawiastego pobocza, przebudowa wjazdów do posesji

7) Zadanie nr 7 „Przebudowa ul. Odrzańskiej w Chałupkach”
Wykonanie nawierzchni asfaltowej z podbudową oraz stabilizacją na odcinku 240 m i 4 m szerokości, wykonanie kanalizacji deszczowej włącznie ze studniami rewizyjnymi oraz kratkami ściekowymi na odcinku 70 m, obustronne ułożenie krawężnika, utwardzenie pobocza tłuczniem, przebudowa wjazdów do posesji;

8) Zadanie nr 8 „Przebudowa ul. Kwiatowej w Chałupkach”
Wykonanie nawierzchni asfaltowej z podbudową, budowa kanału deszczowego wraz ze studniami rewizyjnymi i studzienkami ściekowymi, zabudowa krawężników, wykonanie zjazdów do posesji, odtworzenie terenów zielonych;

9) Zadanie nr 9 „Przebudowa ul. Vajdy w Chałupkach”
Wykonanie nawierzchni asfaltowej z podbudową oraz stabilizacją na długości 716 m, wykonanie nowej kanalizacji, obustronna zabudowa krawężnika, odtworzenie trawiastego pobocza, przebudowa wjazdów do posesji;

10) Zadanie nr 10 „Przebudowa ul. Spacerowej w Chałupkach”
Wykonanie nawierzchni asfaltowej z podbudową oraz stabilizacją, wykonanie kanalizacji deszczowej włącznie ze studniami rewizyjnymi oraz kratkami ściekowymi, obustronne ułożenie krawężników najazdowych, utwardzenie pobocza.

2. W zakresie wykonania zadania Wykonawca winien wykonać wszystkie inne czynności niezbędne do jego zrealizowania, wynikające z projektów, uzgodnień i pozwoleń lub obowiązujących przepisów prawa polskiego m.in. dokona wytyczenia geodezyjnego oraz geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. Wykonawca jest odpowiedzialny za projekt, uzgodnienie i wykonanie czasowej organizacji ruchu drogowego na czas trwania prac oraz wykona inne czynności, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji zadania. Wykonawca wykona wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymania porządku na terenie budowy oraz bezpieczeństwa (czynności z Bhp i BRD). Wykonawca wykona wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prowadzonymi robotami, dokona wszelkich uzgodnień branżowych, konsultacji, nadzorów, czynności związane ze składowaniem i utylizacją odpadów a także wszystkie inne czynności niezbędne do jego prawidłowego wykonania.
Prace należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniami branżowymi. Wykorzystanie materiału z rozbiórki należy uzgodnić z inwestorem. Inwestor ma prawo wskazać materiały do odzysku wraz z miejscem zdeponowania, na które Wykonawca wywiezie materiały przydatne do dalszego wykorzystania. Wszelkie koszty i opłaty związane z wykonaniem wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania Wykonawca winien uwzględnić w swojej ofercie.

3. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1333 z późn.zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8209184,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9698008,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8209184,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOLAND Mariola Studnic

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6391001744

7.3.3) Ulica: Długa 19

7.3.4) Miejscowość: Zabełków

7.3.5) Kod pocztowy: 47-460

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8209184,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.