eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica › Modernizacja Parku im. Pierwszych Mieszkańców Kobylnicy wraz z budową Traktu Polskich Olimpijczyków wzdłuż rzeki Kamieniec w Kobylnicy (w trybie zaprojektuj - wybuduj)



Ogłoszenie z dnia 2023-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja Parku im. Pierwszych Mieszkańców Kobylnicy wraz z budową Traktu Polskich Olimpijczyków wzdłuż rzeki Kamieniec w Kobylnicy (w trybie zaprojektuj - wybuduj)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylnica

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979832

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Główna 20

1.4.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.4.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kobylnica@kobylnica.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kobylnica.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193732

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-26

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00135042

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie w oparciu o opracowany projekt robót budowlanych pn. Modernizacja Parku im. Pierwszych Mieszkańców Kobylnicy wraz z budową Traktu Polskich Olimpijczyków wzdłuż rzeki Kamieniec w Kobylnicy, wraz z zapewnieniem możliwości użytkowania wybudowanych w ramach zadania obiektów budowlanych zgodnie z ustawą Prawo budowlane, w tym:
1) Przygotowanie dokumentacji projektowej stanowiącej podstawę do wykonania robót budowlanych, o których mowa w punkcie 2 poniżej, wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego koniecznych opinii i warunków technicznych, wszelkich uzgodnień, pozwoleń, dopuszczeń, zezwoleń, zatwierdzeń, decyzji administracyjnych, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, decyzji pozwolenia wodnoprawnego, zezwolenia na realizację inwestycji drogowej lub/i pozwolenia na budowę lub/i dokonanie w miarę potrzeb zgłoszeń budowy/robót budowlanych, które będą niezbędne dla wykonania zakresu umowy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami umowy;
2) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową, związanych z:
a) Modernizacją istniejącego Rekreacyjnego Parku Wiejskiego w Kobylnicy położonego przy ulicy Nad Śluzą w Kobylnicy w zakresie zgodnym z koncepcją pn.: „Modernizacja istniejącego Rekreacyjnego Parku Wiejskiego w Kobylnicy, Kobylnica, ulica Nad Śluzą, dz. nr: 235, 929, 767, 238, 714/2, 925, 923, obręb geodezyjny Kobylnica [221206_2.0005] gmina Kobylnica, powiat słupski”, stanowiącą załącznik nr 4 do Programu Funkcjonalno – Użytkowego, zwanego dalej PFU, stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. W zakres ww. modernizacji wchodzi:
- przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Nad Śluzą (długość przebudowy odcinka ul. Nad Śluzą – od obiektu mostowego (przepustu z kaskadą) do skrzyżowania z ul. Witosa);
- przebudowa ciągów pieszych parkowych i placów;
- budowa nawierzchni strefy chillout;
- budowa nawierzchni parkowych z desek tarasowych kompozytowych na ruszcie stalowym i bloczkach fundamentowych;
- przebudowa wyposażenia placu rekreacyjnego;
- montaż urządzeń zabawowych;
- montaż urządzeń fitness dostosowanych dla osób niepełnosprawnych (wzdłuż ciągu pieszego obok stacji gazowej – dz. nr 714/1);
- wymiana i budowa elementów małej architektury;
- montaż ławek i siedzisk przy ciągach pieszych;
- montaż wyposażenia strefy chillout;
- montaż wyposażenia altanek;
- urządzenie zieleni;
- modernizacja oświetlenia parkowego;
- wykonanie przelewowego piętrzenia w istniejących stawach parkowych umożliwiającego swobodną migracje organizmów wodnych.
b) Przebudową trzech kładek i mostu betonowego (przepustu z kaskadą) w Parku Wiejskim w Kobylnicy położonym przy ulicy Nad Śluzą w Kobylnicy, w zakresie wymiany elementów wyposażenia mostu i kładek, w szczególności: nawierzchni, krawężników, izolacji płyty pomostu, elementów odwodnienia oraz barier ochronnych i balustrad.
c) Budową traktu pieszo – rowerowego wraz z trzema kładkami wzdłuż rzeki Kamieniec w Kobylnicy na odcinku od ul. Głównej do ul. Aleja Orzechowa wraz z oświetleniem.
d) Budową ciągu pieszo-rowerowego na odcinku od ul. Aleja Orzechowa od skrzyżowania z ul. Wodną poprzez nawiązanie do istniejącej infrastruktury drogowej w pasie drogi ul. Alei Orzechowej do realizowanego traktu pieszo - rowerowego nad rzeką Kamieniec w zakresie zgodnym z projektem budowlanym, stanowiącym załącznik nr 3 do PFU.
e) W przypadku kolizji drogi z istniejącą infrastrukturą techniczną przebudową lub zabezpieczeniem istniejących sieci uzbrojenia terenu.
f) Montażem tablicy informacyjnej o dofinansowaniu inwestycji, zgodnie z wytycznymi Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
wykonanie robót budowlanych obejmuje realizację wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania budowanych dróg oraz infrastruktury obsługującej tereny przyległe w tym m.in. budowa i przebudowa dróg, sieci uzbrojenia terenu, rozbiórka obiektów budowlanych kolidujących z inwestycją, zgodnie z SWZ, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, regulacjami Zamawiającego, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
3) uzyskanie dokumentów pozwalających na zgodne z prawem użytkowanie wykonanych robót budowlanych (w zależności od potrzeb: uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub dokonanie zawiadomienia o zakończeniu budowy oraz uzyskanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu zgodnie z art. 54 ww. ustawy).
4) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz z przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, na zasadach i w ilościach określonych w rozdziale 4.2 pkt 19 PFU.
5) Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, o której mowa w § 9 ust. 2 pkt 2 lit. c).
2. Dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 1 pkt 1 obejmuje w szczególności wykonanie:
1) dokumentacji projektowej opracowanej zgodnie z treścią § 4 ust.1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego wraz z uzyskaniem, w ramach zaoferowanej ceny, wszelkich dokumentów, zaświadczeń, opinii, uzgodnień, pozwoleń (m.in. pozwolenie wodnoprawne) i sprawdzeń wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie pozwalającym na dokonanie rozpoczęcia robót budowlanych wraz z uzgodnieniem z Zamawiającym;
2) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów.
Dokumentację projektową, o której mowa w ust. 1 pkt 1, niezbędną do realizacji robót budowlanych należy dostarczyć Zamawiającemu w ilości i formie wskazanej w rozdziale 4.3 PFU.
3. Szczegółowy zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w PFU.
4. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie Dokumentacji, służącej realizacji robót, zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom oraz rozliczeniu uzyskanego dofinansowania.
5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy rękojmi na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający stosownie do treści art. 95 PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób na zasadach określonych w przedmiotowym artykule.
7. Zamawiający wskazuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących pracę fizyczną podczas robót budowlanych, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a Wykonawca zobowiązanie to przyjmuje.
8. Przedmiot zamówienia jest realizowany ze środków budżetu Gminy Kobylnica oraz dofinansowany z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie w oparciu o opracowany projekt robót budowlanych pn. Modernizacja Parku im. Pierwszych Mieszkańców Kobylnicy wraz z budową Traktu Polskich Olimpijczyków wzdłuż rzeki Kamieniec w Kobylnicy, wraz z zapewnieniem możliwości użytkowania wybudowanych w ramach zadania obiektów budowlanych zgodnie z ustawą Prawo budowlane, w tym:
1) Przygotowanie dokumentacji projektowej stanowiącej podstawę do wykonania robót budowlanych, o których mowa w punkcie 2 poniżej, wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego koniecznych opinii i warunków technicznych, wszelkich uzgodnień, pozwoleń, dopuszczeń, zezwoleń, zatwierdzeń, decyzji administracyjnych, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, decyzji pozwolenia wodnoprawnego, zezwolenia na realizację inwestycji drogowej lub/i pozwolenia na budowę lub/i dokonanie w miarę potrzeb zgłoszeń budowy/robót budowlanych, które będą niezbędne dla wykonania zakresu umowy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami umowy;
2) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową, związanych z:
a) Modernizacją istniejącego Rekreacyjnego Parku Wiejskiego w Kobylnicy położonego przy ulicy Nad Śluzą w Kobylnicy w zakresie zgodnym z koncepcją pn.: „Modernizacja istniejącego Rekreacyjnego Parku Wiejskiego w Kobylnicy, Kobylnica, ulica Nad Śluzą, dz. nr: 235, 929, 767, 238, 714/2, 925, 923, obręb geodezyjny Kobylnica [221206_2.0005] gmina Kobylnica, powiat słupski”, stanowiącą załącznik nr 4 do Programu Funkcjonalno – Użytkowego, zwanego dalej PFU, stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. W zakres ww. modernizacji wchodzi:
- przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Nad Śluzą (długość przebudowy odcinka ul. Nad Śluzą – od obiektu mostowego (przepustu z kaskadą) do skrzyżowania z ul. Witosa);
- przebudowa ciągów pieszych parkowych i placów;
- budowa nawierzchni strefy chillout;
- budowa nawierzchni parkowych z desek tarasowych kompozytowych na ruszcie stalowym i bloczkach fundamentowych;
- przebudowa wyposażenia placu rekreacyjnego;
- montaż urządzeń zabawowych;
- montaż urządzeń fitness dostosowanych dla osób niepełnosprawnych (wzdłuż ciągu pieszego obok stacji gazowej – dz. nr 714/1);
- wymiana i budowa elementów małej architektury;
- montaż ławek i siedzisk przy ciągach pieszych;
- montaż wyposażenia strefy chillout;
- montaż wyposażenia altanek;
- urządzenie zieleni;
- modernizacja oświetlenia parkowego;
- wykonanie przelewowego piętrzenia w istniejących stawach parkowych umożliwiającego swobodną migracje organizmów wodnych.
b) Przebudową trzech kładek i mostu betonowego (przepustu z kaskadą) w Parku Wiejskim w Kobylnicy położonym przy ulicy Nad Śluzą w Kobylnicy, w zakresie wymiany elementów wyposażenia mostu i kładek, w szczególności: nawierzchni, krawężników, izolacji płyty pomostu, elementów odwodnienia oraz barier ochronnych i balustrad.
c) Budową traktu pieszo – rowerowego wraz z trzema kładkami wzdłuż rzeki Kamieniec w Kobylnicy na odcinku od ul. Głównej do ul. Aleja Orzechowa wraz z oświetleniem.
d) Budową ciągu pieszo-rowerowego na odcinku od ul. Aleja Orzechowa od skrzyżowania z ul. Wodną poprzez nawiązanie do istniejącej infrastruktury drogowej w pasie drogi ul. Alei Orzechowej do realizowanego traktu pieszo - rowerowego nad rzeką Kamieniec w zakresie zgodnym z projektem budowlanym, stanowiącym załącznik nr 3 do PFU.
e) W przypadku kolizji drogi z istniejącą infrastrukturą techniczną przebudową lub zabezpieczeniem istniejących sieci uzbrojenia terenu.
f) Montażem tablicy informacyjnej o dofinansowaniu inwestycji, zgodnie z wytycznymi Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
2)wykonanie robót budowlanych obejmuje realizację wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania budowanych dróg oraz infrastruktury obsługującej tereny przyległe w tym m.in. budowa i przebudowa dróg, sieci uzbrojenia terenu, rozbiórka obiektów budowlanych kolidujących z inwestycją, zgodnie z SWZ, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, regulacjami Zamawiającego, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
3) uzyskanie dokumentów pozwalających na zgodne z prawem użytkowanie wykonanych robót budowlanych (w zależności od potrzeb: uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub dokonanie zawiadomienia o zakończeniu budowy oraz uzyskanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu zgodnie z art. 54 ww. ustawy).
4) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz z przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, na zasadach i w ilościach określonych w rozdziale 4.2 pkt 19 PFU.
5) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, o której mowa w § 9 ust. 2 pkt 2 lit. c),
6) wykonanie przeglądu szczegółowego mostu przy ul. Nad Śluzą zgodnie z zaleceniami przeglądów okresowych, o których mowa w załącznikach nr 6 – 9 do PFU.
2. Dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 1 pkt 1 obejmuje w szczególności wykonanie:
1) dokumentacji projektowej opracowanej zgodnie z treścią § 4 ust.1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego wraz z uzyskaniem, w ramach zaoferowanej ceny, wszelkich dokumentów, zaświadczeń, opinii, uzgodnień, pozwoleń (m.in. pozwolenie wodnoprawne) i sprawdzeń wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie pozwalającym na dokonanie rozpoczęcia robót budowlanych wraz z uzgodnieniem z Zamawiającym;
2) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów.
Dokumentację projektową, o której mowa w ust. 1 pkt 1, niezbędną do realizacji robót budowlanych należy dostarczyć Zamawiającemu w ilości i formie wskazanej w rozdziale 4.3 PFU.
3. Szczegółowy zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w PFU.
4. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie Dokumentacji, służącej realizacji robót, zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom oraz rozliczeniu uzyskanego dofinansowania.
5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy rękojmi na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający stosownie do treści art. 95 PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób na zasadach określonych w przedmiotowym artykule.
7. Zamawiający wskazuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących pracę fizyczną podczas robót budowlanych, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a Wykonawca zobowiązanie to przyjmuje.
8. Przedmiot zamówienia jest realizowany ze środków budżetu Gminy Kobylnica oraz dofinansowany z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji

Przed zmianą:

Po zmianie:
1. Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy Pzp przewiduje możliwość skorzystania
z prawa opcji, zwanym dalej zamówieniem opcjonalnym.
2. Zamówienie opcjonalne obejmuje zaprojektowanie (tzn. sporządzenie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych, decyzji, pozwoleń, zezwoleń, opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków technicznych, zatwierdzeń i innych dokumentów umożliwiających rozpoczęcie robót) i wykonanie robót remontowych (w tym,
w zależności od potrzeb: przygotowanie materiałów do wniosku o pozwolenie na użytkowanie wraz z jego uzyskaniem i / lub dokonanie zawiadomienia o zakończeniu budowy oraz uzyskanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu zgodnie z art. 54 ustawy Prawo budowlane) dla elementów mostu zlokalizowanego przy ul. Nad Śluzą, których konieczność wykonania będzie wynikała z zaleceń wykonanego przez Wykonawcę przeglądu szczegółowego mostu, o którym mowa w Rozdziale III pkt 1 ppkt 6 SWZ.
3. Minimalny zakres remontu mostu przy ul. Nad Śluzą został przewidziany w zamówieniu podstawowym i obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót remontowych dla wymiany elementów wyposażenia mostu: nawierzchni, krawężników, izolacji płyty pomostu, elementów odwodnienia oraz barier ochronnych i balustrad.
4. Maksymalny zakres zamówienia opcjonalnego obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót remontowych dla elementów mostu, tj.: nasypów i skarp, dojazdów w obrębie skrzydeł, belek poręczowych, gzysów, konstrukcji pomostu, konstrukcji dźwigarów głównych, urządzeń dylatacyjnych, przyczółków, koryta, przestrzeni podmostowej, konstrukcji oporowej, skrzydełek.
5. Z zastrzeżeniem postanowień odnoszących się wprost do przedmiotu zamówienia opcjonalnego, Zamawiający zastrzega, iż prace projektowe i roboty budowlane objęte prawem opcji będą realizowane na warunkach określonych w umowie, stanowiącym załącznik do SWZ.
6. Zamawiający podejmuje arbitralną decyzję w przedmiocie umowy udzielanego w ramach prawa opcji kilkakrotnie albo jednokrotnie.
7. W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość pełnego albo wyłącznie częściowego zlecenia wykonania prac objętych prawem opcji, co każdorazowo zostanie sprecyzowane w oświadczeniu Zamawiającego, o którym mowa w pkt 6 powyżej. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości, bądź części zamówienia objętego prawem opcji. Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać w zależności od jego potrzeb związanych z przedmiotem umowy oraz od wysokości posiadanych środków finansowych.
8. Prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji przedmiotu umowy.
9. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maksymalnego poziomu prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maksymalnego poziomu prawa opcji.
10. W celu ustalenia przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia z tytułu wykonania zakresu robót budowlanych objętych prawem opcji, Zamawiający będzie posługiwał się kosztorysem ofertowym zamówienia opcjonalnego uiszczając wynagrodzenia za roboty rzeczywiście wykonane.
11. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu harmonogram rzeczowo - finansowy dla zakresu ujętego w oświadczeniu. Warunki opracowania i przedłożenia harmonogramu rzeczowo - finansowego będą realizowane na identycznych zasadach jak dla Harmonogramu, o którym mowa w Rozdziale XVIII pkt 2 SWZ, przy czym termin opracowania i przedłożenia harmonogramu rzeczowo - finansowego zamówienia opcjonalnego będzie liczony od dnia złożenia przez Zamawiającego oświadczenia, o którym mowa w pkt 6 powyżej.
12. Zamawiający w Rozdziale XXV SWZ doprecyzował warunki udzielania zamówienia opcjonalnego.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2)

Przed zmianą:
gwarancja jakości

Po zmianie:
gwarancja jakości robót budowalnych

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-04-28 09:00

Po zmianie:
2023-05-12 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-04-28 09:05

Po zmianie:
2023-05-12 09:05

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-05-27

Po zmianie:
2023-06-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.