Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00168532/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi wsparcia psychologicznego dla dzieci i młodzieży oraz ich rodziców w ramach realizacji projektu „Nie jesteś sam - pierwsza pomoc psychologiczna dla dzieci i młodzieży”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA NR 3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016403582
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. A. Felińskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-513
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 277 22 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.ppp3@eduwarszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poradnia-nr3.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-184106e3-d3a6-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi wsparcia psychologicznego dla dzieci i młodzieży oraz ich rodziców w ramach realizacji projektu „Nie jesteś sam - pierwsza pomoc psychologiczna dla dzieci i młodzieży”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-184106e3-d3a6-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193676
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00165757/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi wsparcia psychologicznego dla dzieci i młodzieży oraz ich rodziców w ramach realizacji projektu „Nie jesteś sam - pierwsza pomoc psychologiczna dla dzieci i młodzieży”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168532
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/26/1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 206585,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu w ramach Budżetu Obywatelskiego 2023 pn. „Nie jesteś sam - pierwsza pomoc psychologiczna dla dzieci i młodzieży”, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5 do SWZ .
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formie spotkań bezpośrednich z uczestnikami w następujących lokalizacjach:
- Miejsce Aktywności Lokalnej ul. Marii Kazimiery 20;
- SP 65 ul Mścisławska 1;
- SP 392 al. Wojska Polskiego 1a;
- SP 396 ul. A. German 5a;
- ZSEiL ul. Gen Zajączka7;
- I LO ul. Felińskiego 15;
- XVI LO ul. Popiełuszki 5.
lub w przypadku braku możliwości realizacji w tych podmiotach – w innej lokalizacji, po uzyskaniu akceptacji przez Zamawiającego.
3. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązuje się do realizacji następujących elementów zamówienia:
1) Wykonawca zrealizuje 500 konsultacji 50 minutowych (50 minut konsultacji, 10 min. na uzupełnienie dokumentacji) - indywidualne spotkania z psychoterapeutami dla dzieci, młodzieży (6-19 lat) i rodziców.
2) Wykonawca zorganizuje 4 grupy edukacyjno-rozwojowe każda po 10 spotkań. Jedno spotkanie powinno trwać min. 2 godziny dydaktyczne (2 x 45 minut) z uwzględnieniem 1 przerwy. Jedna grupa powinna być zorganizowana dla min. 5 osób - do 12 osób max.
3) Wykonawca zorganizuje 10 wykładów/prelekcji min. 2 godzinnych (jeden wykład – 2 godziny dydaktyczne) z uwzględnieniem 1 przerwy, na ok. 50 miejsc w zależności od możliwości placówki, w której zostaną one zorganizowane, zgodnie z aktualnymi wymogami epidemicznymi + transmisja online, dla dzieci ze szkół podstawowych, ponadpodstawowych oraz ich rodziców i opiekunów.
4) Wykonawca przygotuje materiały promocyjne (plakaty: A2 - 50 szt., A3 - 30 szt., 500 ulotek, posty do mediów społecznościowych), broszury wraz z opracowaniem graficznym ( grafika, druk A4, 1500 szt.), zawierającym logo Żoliborza oraz Budżetu Obywatelskiego. Broszura dla uczestników projektu ma zawierać informacje o miejscach świadczących pomoc, telefonach udzielających pomocy i podstawowe wskazówki, co robić w sytuacji kryzysu bądź dostrzeżenia go u drugiej osoby, a także informacje co zrobić, jak osoba potrzebuje pomocy w kryzysie, a jest długi czas oczekiwania na pomoc specjalisty. Broszura będzie też udostępniona w internecie przez Wykonawcę i Zamawiającego.
5) Wykonawca przeprowadzi promocję projektu poprzez rozmieszczenie plakatów i ulotek w placówkach miejskich i na stronach internetowych oraz portalach społecznościowych Wykonawcy.
6) Wykonawca przeprowadzi rekrutację uczestników z terenu Dzielnicy Żoliborz. Nabór na konsultacje indywidualne: otwarte zapisy telefoniczne i mailowe na bazie kolejności zgłoszeń. W razie możliwości, po zasięgnięciu opinii koordynatora merytorycznego i przy większej liczbie chętnych - kwalifikacja na podstawie wywiadu (pierwszeństwo dla osób w najtrudniejszych sytuacjach i nie objętych inną formą pomocy). Rekrutacja na spotkania: otwarta (obowiązują zapisy - decyduje kolejność zgłoszeń). W przypadku transmisji online bez limitu miejsc.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196408,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196408,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196408,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Psychoterapia i wsparcie psychologiczne Sylwia Kacperska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621957028
7.3.3) Ulica: Barcicka 33
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-839
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Psychoterapia i wsparcie psychologiczne Sylwia Kacperska
jakie przetargi wygrała firma
Psychoterapia i wsparcie psychologiczne Sylwia Kacperska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196408,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-10INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części
- Świadczenie usługi poradnictwa psychologicznego w ramach projektu pn. Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie leszczyńskim"
- Świadczenie usług psychologa w celu przeprowadzenia pogłębionej diagnozy u dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej w ramach projektu
- Świadczenie usług diagnostycznych i kompensujących dla dzieci w pieczy zastępczej oraz usług wspierających dla ich opiekunów oraz wychowanków pieczy zastępczej będących w procesie usamodzielnienia.
- Świadczenie usług wsparcia psychologicznego oraz terapii traumy dla uczestników projektu "ZMIENIAMY SIĘ NA LEPSZE"
- Realizacja specjalistycznych konsultacji dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.