eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi wsparcia psychologicznego dla dzieci i młodzieży oraz ich rodziców w ramach realizacji projektu "Nie jesteś sam - pierwsza pomoc psychologiczna dla dzieci i młodzieży"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi wsparcia psychologicznego dla dzieci i młodzieży oraz ich rodziców w ramach realizacji projektu „Nie jesteś sam - pierwsza pomoc psychologiczna dla dzieci i młodzieży”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA NR 3

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016403582

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. A. Felińskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-513

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 277 22 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.ppp3@eduwarszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poradnia-nr3.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-184106e3-d3a6-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi wsparcia psychologicznego dla dzieci i młodzieży oraz ich rodziców w ramach realizacji projektu „Nie jesteś sam - pierwsza pomoc psychologiczna dla dzieci i młodzieży”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-184106e3-d3a6-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193676

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00165757/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi wsparcia psychologicznego dla dzieci i młodzieży oraz ich rodziców w ramach realizacji projektu „Nie jesteś sam - pierwsza pomoc psychologiczna dla dzieci i młodzieży”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168532

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/26/1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 206585,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu w ramach Budżetu Obywatelskiego 2023 pn. „Nie jesteś sam - pierwsza pomoc psychologiczna dla dzieci i młodzieży”, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5 do SWZ .
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formie spotkań bezpośrednich z uczestnikami w następujących lokalizacjach:
- Miejsce Aktywności Lokalnej ul. Marii Kazimiery 20;
- SP 65 ul Mścisławska 1;
- SP 392 al. Wojska Polskiego 1a;
- SP 396 ul. A. German 5a;
- ZSEiL ul. Gen Zajączka7;
- I LO ul. Felińskiego 15;
- XVI LO ul. Popiełuszki 5.
lub w przypadku braku możliwości realizacji w tych podmiotach – w innej lokalizacji, po uzyskaniu akceptacji przez Zamawiającego.
3. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązuje się do realizacji następujących elementów zamówienia:
1) Wykonawca zrealizuje 500 konsultacji 50 minutowych (50 minut konsultacji, 10 min. na uzupełnienie dokumentacji) - indywidualne spotkania z psychoterapeutami dla dzieci, młodzieży (6-19 lat) i rodziców.
2) Wykonawca zorganizuje 4 grupy edukacyjno-rozwojowe każda po 10 spotkań. Jedno spotkanie powinno trwać min. 2 godziny dydaktyczne (2 x 45 minut) z uwzględnieniem 1 przerwy. Jedna grupa powinna być zorganizowana dla min. 5 osób - do 12 osób max.
3) Wykonawca zorganizuje 10 wykładów/prelekcji min. 2 godzinnych (jeden wykład – 2 godziny dydaktyczne) z uwzględnieniem 1 przerwy, na ok. 50 miejsc w zależności od możliwości placówki, w której zostaną one zorganizowane, zgodnie z aktualnymi wymogami epidemicznymi + transmisja online, dla dzieci ze szkół podstawowych, ponadpodstawowych oraz ich rodziców i opiekunów.
4) Wykonawca przygotuje materiały promocyjne (plakaty: A2 - 50 szt., A3 - 30 szt., 500 ulotek, posty do mediów społecznościowych), broszury wraz z opracowaniem graficznym ( grafika, druk A4, 1500 szt.), zawierającym logo Żoliborza oraz Budżetu Obywatelskiego. Broszura dla uczestników projektu ma zawierać informacje o miejscach świadczących pomoc, telefonach udzielających pomocy i podstawowe wskazówki, co robić w sytuacji kryzysu bądź dostrzeżenia go u drugiej osoby, a także informacje co zrobić, jak osoba potrzebuje pomocy w kryzysie, a jest długi czas oczekiwania na pomoc specjalisty. Broszura będzie też udostępniona w internecie przez Wykonawcę i Zamawiającego.
5) Wykonawca przeprowadzi promocję projektu poprzez rozmieszczenie plakatów i ulotek w placówkach miejskich i na stronach internetowych oraz portalach społecznościowych Wykonawcy.
6) Wykonawca przeprowadzi rekrutację uczestników z terenu Dzielnicy Żoliborz. Nabór na konsultacje indywidualne: otwarte zapisy telefoniczne i mailowe na bazie kolejności zgłoszeń. W razie możliwości, po zasięgnięciu opinii koordynatora merytorycznego i przy większej liczbie chętnych - kwalifikacja na podstawie wywiadu (pierwszeństwo dla osób w najtrudniejszych sytuacjach i nie objętych inną formą pomocy). Rekrutacja na spotkania: otwarta (obowiązują zapisy - decyduje kolejność zgłoszeń). W przypadku transmisji online bez limitu miejsc.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196408,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196408,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196408,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Psychoterapia i wsparcie psychologiczne Sylwia Kacperska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621957028

7.3.3) Ulica: Barcicka 33

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-839

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196408,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.