eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Korczyn › Modernizacja infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Nowy Korczyn



Ogłoszenie z dnia 2023-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Nowy Korczyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowy Korczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010429

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Korczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-136

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@nowykorczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowykorczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.nowykorczyn.pl/przetargi.php

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Nowy Korczyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54edc08c-7d4b-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193468

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017157/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Nowy Korczyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Część nr 1 ,,Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” , Część nr 2 Zadanie 1 : ,,Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej – REACT-EU”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502119

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZITŚ.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8354463,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Termomodernizacja budynku szkoły w Nowym Korczynie
Zakres robót:
- wymiana instalacji CO,
- wymiana okien na sali gimnastycznej,
- montaż i uruchomienie instalacji elektrowni fotowoltaicznej o mocy 24KWp,
- docieplenie budynku – sala gimnastyczna Gimnazjum,
- docieplenie budynku szkoła podstawowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.5.) Wartość części: 2230539,84 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej i OSP w Brzostkowie i w Starym Korczynie oraz roboty budowlane w świetlicy wiejskiej w Brzostkowie i w Starym Korczynie

1) Zakres robót dla zadania Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej i OSP w Brzostkowie i w Starym Korczynie:
a) Brzostów
- docieplenie budynku,
- wymiana i montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
- wykonanie opaski z kostki betonowej,
- wymiana podłogi na sali głównej (istniejąca podłoga drewniana),
- wymiana podłogi w pomieszczeniu kuchennym (istniejąca podłoga cementowa),
- wymiana podłogi w pomieszczeniu garażu (istniejąca podłoga cementowa),
- instalacja C. O. – grzejniki i armatura grzejnikowa – parter,
- instalacja C. O. – rurociągi grzewcze – parter,
- instalacja C. O. – technologia kotłowni,
- wewnętrzna instalacja gazowa,
- wewnętrzna kanalizacja sanitarna,
- wewnętrzna instalacja wody,
- prace instalacyjne elektryczne,
- ocieplenie dachu wełną mineralną,
- wykonanie sufitu podwieszanego nad poddaszem,
- wykonanie podłogi w pomieszczeniu świetlicy na parterze (istniejąca podłoga cementowa),
- docieplenie ścian fundamentowych,
- montaż instalacji paneli fotowoltaicznych o mocy 5kWp.
b) Stary Korczyn
- docieplenie budynku,
- wykonanie opaski z kostki betonowej,
- wymiana opraw oświetleniowych i łączników (pomieszczenie konferencyjne, kuchnia i piętro, zaplecze kuchenne i piętro, zaplecze techniczne I piętro, korytarz I piętro, klatka schodowa I piętro, korytarz z holem parter, zaplecze techniczne parter, łazienka damska parter, łazienka męska parter)
- instalacja CO – technologia kotłowni
- instalacja CO- grzejniki, armatura grzejnikowa
- wewnętrzna instalacja ciepłej wody,
- rurociągi grzewcze,
- ocieplenie stropu,
- ocieplenie ścian fundamentowych,
- montaż daszków nad drzwiami z poliwęglanu,
- montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 5kWp,
- demontaż i montaż istniejącej instalacji odgromowej.

2) Zakres robót dla zadania Roboty budowlane w świetlicy wiejskiej w Brzostkowie i w Starym Korczynie:
a) Brzostków:
- wykonanie klatki schodowej,
- wykonanie wylewki, posadzki na stropie nad parterem,
- malowanie ścian i sufitów poddasza,
- wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej,
- doprowadzenie pionów instalacji CO na poddasze,
- wykonanie węzła sanitarnego z prysznicem,
- wykonanie ogrodzenia,
- roboty brukarskie.
b) Stary Korczyn:
- roboty malarskie,
- roboty instalacyjne elektryczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 2109554,39 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 Nadbudowa budynku zespołu szatniowo-administracyjnego kompleksu stadionu w Nowym Korczynie (formuła zaprojektuj i wybuduj)

Zakres robót:
- rozbiórka pokrycia papowego istniejącego stropodachu płaskiego typu odwróconego
- rozbiórka wskazanej części stropu z płyt kanałowych w celu uzyskania przestrzeni na poprowadzenie nowej klatki schodowej
- rozbiórka wskazanych w ekspertyzie konstrukcyjno-budowlanej przewodów wentylacyjnych oraz kominowych
- wykonanie przewodów kominowych i wentylacyjnych na poddaszu oraz przebudowa istniejących przewodów z parteru,
- demontaż paneli słonecznych zlokalizowanych na dachu, demontaż paneli fotowoltaicznych na dachu oraz pergoli przed elewacją południową oraz instalacji z nimi związanych
- wykonanie wieńców na istniejących ściankach kolankowych oraz zamontowanie na nich murłat kotwionych w wieńcach
- wykonanie drewnianej konstrukcji więźby dachowej z drewna klasowego impregnowanego o wskazanych w projekcie konstrukcyjnym właściwościach fizycznych
- wykonanie pokrycia dachu blachodachówką modułową oraz izolacji termicznych przeciwwodnych i parochronnych oraz obróbek blacharskich wraz z osadzeniem okien połaciowych oraz wyłazu dachowego i wykonaniem ich obróbek
- wykonanie nowego orynnowania oraz rur spustowych wraz z instalacją odprowadzenia wód opadowych w teren lub do instalacji kanalizacji deszczowej
- wykonanie nowego biegu schodów łączącego parter z poddaszem wraz z robotami towarzyszącymi (podciągi, rozbiórka ścianek działowych, murowanie nowych ścianek działowych, demontaż i montaż istniejącego okna)
- wykonanie ścian konstrukcyjnych oraz działowych projektowanej kondygnacji poddasza użytkowego
- wykonanie robót instalacyjnych na projektowanej kondygnacji poddasza użytkowego
- wykonanie wylewek pod posadzki
- osadzenie stolarki okiennej balkonowej zwykłej w ścianie zewnętrznej budynku
- roboty wykończeniowe posadzkarskie (tarket)
- roboty wykończeniowe tynkarskie i pokrywcze z zastosowaniem płyt gipsowo-kartonowych
- roboty malarskie wewnętrzne (parter i klatka schodowa)
- roboty montażowe instalacji CO wraz z grzejnikami
- montaż istniejących paneli fotowoltaicznych i solarnych na wskazanych połaciach dachu
- uzupełnienia izolacji termicznej ścian zewnętrznych
- modernizacja istniejącego piłkochwytu po północnej stronie budynku (podwyższenie o ok. 3m, wymiana istniejącej siatki na taką z tworzywa)
- wykonanie stolarki drzwiowej (7 szt. drzwi zamykanych, pełnych).
- roboty porządkowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45232460-4 - Roboty sanitarne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45410000-4 - Tynkowanie

09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.5.) Wartość części: 1164905,73 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 Remont budynku OSP w Błotnowoli
Zakres robót:
- roboty ogólnobudowlane części istniejącej budynku,
- wykonanie posadzki na gruncie,
- ocieplenie stropu i deskowanie – pomieszczenie magazynowo -gospodarcze,
- roboty wykończeniowe,
- biały montaż,
- instalacja kanalizacyjna,
- instalacja wodociągowa,
- instalacja gazowa,
- instalacja CO,
- instalacja CO –technologia kotłowni,
- instalacja elektryczna,
- wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

34953000-2 - Rampy wejściowe

4.5.5.) Wartość części: 447307,23 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 Przebudowa Biblioteki Centrum Kultury w Nowym Korczynie
Zakres robót:
- rozbiórka stropodachu,
- rozbiórka ścian wewnętrznych i posadzek,
- rozbiórka kominów,
- podbicie i wzmocnienie fundamentów,
- izolowanie fundamentów,
- wykonanie nowej posadzki na gruncie na parterze,
- rozbiórka schodów i ścian zew. klatki schodowej,
- rozbiórka elementów ścian wew.
- budowa ścian zew. Klatki schodowej i nowych biegunów schodów (4 biegi, 2 podesty, balustrady)
- budowa ścian konstrukcyjnych kondygnacji 2 piętra,
- nadbudowa kominów (cegła pełna, wkład kominowych kwasoodpornych – komin dymowy)
- wykonanie więźby dachowej wg zestawienia drewna konstrukcyjnego (drewno impregnowane lite oraz drewno impregnowane klejone, heblowane wykończone)
- wykonanie pokrycia dachu wraz z izolacjami i z obróbkami,
- wykonywanie orynnowania,
- ocieplenie ścian zewnętrznych,
- tynki zewnętrzne i malowanie tynków,
- nowa stolarka okienna i drzwiowa,
- wymiana istniejących parapetów zew. i montaż nowych,
- instalacja elektryczna, nowe oprawy oświetleniowe,
- instalacja sanitarna,
-instalacja teletechniczna,
- Instalacja CO – kotłownia,
- instalacja CO 2 piętra
- roboty wykończeniowe- posadzki i podłoża pod posadzki,
- sanitariaty
- roboty wykończeniowe – tynki i roboty malarskie,
- montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu o mocy 10kWp,
- zakup schodołazu,
- wykonanie podjazdu zewnętrznego dla niepełnosprawnych,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

34953000-2 - Rampy wejściowe

4.5.5.) Wartość części: 2136688,67 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 Zakup komputerów i sprzętu elektrotechnicznego do Biblioteki Centrum Kultury w Nowym Korczynie w ilości i o parametrach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

32324600-6 - Telewizory cyfrowe

32324300-3 - Urządzenia telewizyjne

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.5.) Wartość części: 51876,33 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7 Zakup wyposażenia do Biblioteki Centrum Kultury w Nowym Korczynie w ilości i o parametrach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.5.) Wartość części: 213591,31 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1962000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2390000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1962000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład remontowo-budowlany Andrzej Olesiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6551003457

7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1962000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Część nr 2 wszystkie oferty podlegały odrzuceniu, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp postępowanie na Część nr 2 unieważniono.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1450000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1450000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1450000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo Budowlane Krzysztof Parlak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6551023744

7.3.4) Miejscowość: Nowy Korczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 28-136

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1450000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 358400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Jarosław Olesiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6551007248

7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Część nr 5 nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie na Część nr 5 unieważniono.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Część nr 6 nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie na Część nr 6 unieważniono.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego cena najkorzystniejszej oferty na Część nr 7 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp postępowanie na Część nr 7 unieważniono.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.