eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › "Środowisko Wiedza i Alternatywne Technologie (ŚWiAT) - Powiatowe Centrum Stacji Meteorologicznych i Wiedzy Przyrodniczej"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Środowisko Wiedza i Alternatywne Technologie (ŚWiAT) - Powiatowe Centrum Stacji Meteorologicznych i Wiedzy Przyrodniczej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GNIEŹNIEŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258046

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Papieża Jana Pawła II 9/10

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-gniezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Środowisko Wiedza i Alternatywne Technologie (ŚWiAT) - Powiatowe Centrum Stacji Meteorologicznych i Wiedzy Przyrodniczej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64626653-c9c6-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193451

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007135/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Projekt ŚWIAT - Projekt dot. przygotowania i montażu stacji meteorologicznych w zintegrowanym systemie informatycznym wraz ze ścieżkami przyrodniczo – edukacyjnymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa 4 „Środowisko” Działanie 4.5 „Ochrona przyrody”, poddziałanie 4.5.4 „Edukacja ekologiczna”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088126/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOA.272.4.2021.SLR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn.: „Środowisko Wiedza i Alternatywne Technologie (ŚWiAT) - Powiatowe Centrum Stacji Meteorologicznych i Wiedzy Przyrodniczej”.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
I. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) oraz dane zawarte w udostępnionych dokumentach, wykonanej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, niezbędnej do wykonania robót budowlanych w ramach przedmiotowego zadania i obejmującej:
1) uzyskanie wszelkich niezbędnych i wszelkich wymaganych przepisami prawa dokumentów, uzgodnień, pozwoleń i decyzji (w tym mapy do celów projektowych), wykonanie ekspertyz, pomiarów i badań koniecznych do prawidłowej realizacji prac projektowych, wraz z uiszczeniem opłat z tym związanych;
2) wykonanie projektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z art. 99 ust. 1-6 ustawy Pzp, obejmujące: projekt zagospodarowania działki, projekt architektoniczno-budowalny oraz projekt techniczny dla zadania pod nazwą: „Środowisko Wiedza i Alternatywne Technologie (ŚWiAT) - Powiatowe Centrum Stacji Meteorologicznych i Wiedzy Przyrodniczej” oraz inne elementy dokumentacji projektowej wskazane w projektowanych postanowieniach umowy (§ 1 ust. 6) – załącznik nr 8 do SWZ;
3) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych i wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń i decyzji, koniecznych do prawidłowej realizacji robót budowlanych stanowiących przedmiot umowy, w tym pozwolenia na budowę;
4) przeniesienie majątkowych praw autorskich do wszelkiej dokumentacji projektowej na Zamawiającego, w tym zależnych praw autorskich;
Założenia dokumentacji projektowej, powinny spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi.

II. Wykonanie robót budowlanych w oparciu wykonaną dokumentacją projektową obejmujące:
1) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ);
2) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanych i zatwierdzonych projektów;
3) sprawowanie nadzoru autorskiego;
4) wykonanie dokumentacji powykonawczej robót, koniecznej do skutecznego zgłoszenia zakończenia robót odpowiedniemu organowi i przekazanie jej Zamawiającemu;
5)uzyskanie niezbędnych odbiorów i pozwoleń po zakończeniu robót budowlanych, wraz ze skutecznym zgłoszeniem zakończenia budowy odpowiedniemu organowi – umożliwiających rozpoczęcie użytkowania obiektów.
W ramach przedsięwzięcia konieczne jest wykonanie następujących zadań:
1) przygotowanie podłoża, fundamentów, montaż wraz z dostawą 9 (dziewięciu) automatycznych stacji meteorologicznych,
2) przygotowanie podłoża, fundamentów, montaż wraz z dostawą pozostałych elementów infrastruktury 9 (dziewięciu) dydaktycznych ogródków meteorologicznych, wykonaniem studni oraz montażem ogrodzenia,
3) przygotowanie i montaż 9 (dziewięciu) ścieżek edukacyjno-przyrodniczych z wiatą i ławostołami, koszem na odpady oraz stojakiem rowerowym,
4) przygotowanie terenu „Eko-Ogrodu” wraz z montażem szklarni, kompostowników oraz beczek na deszczówkę,
5) wykonanie wraz z infrastrukturą nowego budynku Powiatowego Centrum Stacji Meteorologicznych i Wiedzy Przyrodniczej w oparciu o nowoczesne, parterowe, modułowe rozwiązania kontenerowe wraz z wyposażeniem.

Gwarancja i rękojmia
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji, na co najmniej 24 miesiące, na roboty budowlane wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Okres gwarancji na roboty budowlane wraz z infrastrukturą towarzyszącą stanowi kryterium oceny ofert i określany jest przez Wykonawcę w złożonej ofercie. Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w części XVIII SWZ. Jednocześnie dokumentacja projektowa oraz roboty budowlane określone Umową stanowią przedmiot rękojmi za wady. Termin rękojmi za wady upływa zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, jednakże (dla całości przedmiotu umowy) nie wcześniej, niż termin końcowy gwarancji, o której mowa powyżej.

Ubezpieczenie: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia dysponował aktualnym i opłaconym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej na warunkach wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy na kwotę nie niższą niż kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy.
W przypadku, gdy w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) został wskazany znak towarowy materiału, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Wykonawca wykonując dokumentację projektową powinien stosować się do wymagań dotyczących opisu przedmiotu zamówienia określonych w art. 99 ust. 1-6 ustawy Pzp

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30231300-0 - Monitory ekranowe

38120000-2 - Przyrządy meteorologiczne

38125000-7 - Rejestratory opadów deszczu

38126200-6 - Aparatura do obserwacji powierzchniowej napromieniowania słonecznego

38126300-7 - Aparatura do obserwacji powierzchniowej temperatury lub wilgotności

38126400-8 - Aparatura do obserwacji powierzchniowej wiatru

38127000-1 - Stacje pogodowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych

45262210-6 - Fundamentowanie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2499000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2499000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2499000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Meteolab Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Gardenia Tomasz Hernacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372582411

7.3.3) Ulica: ul. Jeziorna 86

7.3.4) Miejscowość: Goczałkowice-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 43-230

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2499000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.