Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00124022/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
- 2023/BZP 00133780/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Monitoring przedmiotów ochrony w 4 obszarach Natura 2000 (Przełom Warty koło Mstowa, Łąki w Sławkowie, Łąki Dąbrowskie, Łąki w Jaworznie)
w podziale na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241051947
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 8-10
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-127
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 06 801
1.5.8.) Numer faksu: 32 42 06 884
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@katowice.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-katowice
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5f3f40ce-b41f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Monitoring przedmiotów ochrony w 4 obszarach Natura 2000 (Przełom Warty koło Mstowa, Łąki w Sławkowie, Łąki Dąbrowskie, Łąki w Jaworznie)w podziale na 3 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f3f40ce-b41f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193190
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017193/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Monitoring przedmiotów ochrony w 4 obszarach Natura 2000 (Przełom Warty koło Mstowa, Łąki w Sławkowie, Łąki Dąbrowskie, Łąki w Jaworznie) w podziale na 3 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124022
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOF-I.261.12.2023.AW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70815,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Przełom Warty koło Mstowa – siedliska przyrodnicze.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej m.in. na:
wykonaniu monitoringu siedliska przyrodniczego stanowiącego przedmiot ochrony w obszarze Przełom Warty koło Mstowa PLH240026,
opracowaniu 1 ekspertyzy na podstawie prac studyjnych i wyników przeprowadzonych badań terenowych z wyników monitoringu,
wykonaniu dokumentacji fotograficznej monitorowanych powierzchni i stanowisk
w terenie zgodnie z wytycznymi dostarczonymi przez Zamawiającego,
sporządzeniu map w wersji analogowej i warstw wektorowych GIS w formacie shapefile/dbf z naniesionymi stanowiskami monitoringowymi, transektami, zdjęciami fitosocjologicznymi w obszarze.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym
4.5.5.) Wartość części: 2439,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - Monitoring przedmiotów ochrony w obszarach Natura 2000 Łąki w Sławkowie, Łąki Dąbrowskie, Łąki w Jaworznie – siedliska przyrodnicze.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej m.in. na wykonaniu 3 ekspertyz pn.:
1) Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Łąki w Sławkowie –
siedliska przyrodnicze,
2) Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Łąki Dąbrowskie –
siedliska przyrodnicze,
3) Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Łąki w Jaworznie –
siedliska przyrodnicze,
w tym w szczególności:
wykonaniu na trzech płatach/stanowiskach o łącznej powierzchni ok. 3,3 ha monitoringu siedliska 6410 - Zmiennowilgotne łąki trzęślicowe (Molinion) stanowiącego przedmiot ochrony w obszarze Natura 2000 Łąki w Sławkowie PLH240043,
monitoringu siedliska określonego jako 7230 - Górskie i nizinne torfowiska zasadowe o charakterze młak, turzycowisk i mechowisk na jednym stanowisku o powierzchni ok. 0,2 ha, w obszarze Łąki w Sławkowie PLH240043,
wykonaniu monitoringu siedliska 6410 - Zmiennowilgotne łąki trzęślicowe (Molinion) stanowiącego przedmiot ochrony w obszarze Łąki Dąbrowskie na czterech stanowiskach, w obszarze Natura 2000 Łąki Dąbrowskie PLH240041,
weryfikacji zasięgu występowania siedliska na całej zinwentaryzowanej dotychczas powierzchni (ok. 45,92 ha), w tym wykonanie co najmniej 10 zdjęć fitosocjologicznych na reprezentatywnych stanowiskach poza monitorowanymi płatami, w obszarze Natura 2000 Łąki Dąbrowskie PLH240041,
wykonaniu na dwóch stanowiskach o łącznej powierzchni ok. 0,95 ha monitoringu siedliska 6410 - Zmiennowilgotne łąki trzęślicowe (Molinion) stanowiącego przedmiot ochrony w obszarze Natura 2000 Łąki w Jaworznie PLH240042,
monitoringu siedliska 6510 - Niżowe i górskie świeże łąki użytkowane ekstensywnie (Arrhenatherion elatioris) na trzech stanowiskach o łącznej powierzchni pow. ok. 1,32 ha, w obszarze Natura 2000 Łąki w Jaworznie PLH240042,
wykonaniu dokumentacji fotograficznej monitorowanych powierzchni i stanowisk w terenie,
opracowaniu ekspertyz, odrębnych dla każdego obszaru Natura 2000, na podstawie prac studyjnych i wyników przeprowadzonych badań terenowych z wyników monitoringu oraz wcześniejszych badań,
sporządzeniu map w wersji analogowej i cyfrowej wraz cyfrowymi warstwami wektorowymi będących wynikiem prac.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6b do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym
4.5.5.) Wartość części: 31666,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 - Monitoring przedmiotów ochrony w obszarach Natura 2000 Łąkiw Sławkowie, Łąki Dąbrowskie i Łąki w Jaworznie – gatunki (motyle)
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej m.in. na wykonaniu ekspertyz pn.:
1) Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Łąki w Sławkowie – gatunki (motyle),
2) Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Łąki Dąbrowskie – gatunki (motyle),
3) Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Łąki w Jaworznie – gatunki (motyle).
w tym w szczególności:
wykonaniu monitoringu gatunków motyli stanowiących przedmioty ochrony w obszarze Łąki w Sławkowie tj. modraszka telejus Maculinea (Phengaris) Telesiu 6177 oraz modraszka nausitous Maculinea (Phengaris) nausithous 6179, na 3 stanowiskach,
o łącznej powierzchni ok. 34 ha,
wykonaniu monitoringu gatunków motyli stanowiących przedmioty ochrony w obszarze Łąki Dąbrowskie tj. modraszka telejus Maculinea (Phengaris) Telesiu 6177 oraz modraszka nausitous Maculinea (Phengaris) nausithous 6179, na 9 stanowiskach, w tym weryfikacji zasięgu występowania ich siedlisk w granicach całego obszaru Natura 2000 wyznaczonego na ok. 116 ha,
wykonaniu monitoringu gatunków motyli stanowiących przedmioty ochrony w obszarze Łąki w Jaworznie tj. modraszka telejus Maculinea (Phengaris) Telesius 6177 oraz modraszka nausitous Maculinea (Phengaris) nausithous 6179, na 2 stanowiskach
o łącznej powierzchni ok. 24 ha,
wykonaniu dokumentacji fotograficznej monitorowanych powierzchni i stanowisk w terenie,
opracowaniu ekspertyz na podstawie prac studyjnych i wyników przeprowadzonych badań terenowych z wyników monitoringu oraz wcześniejszych badań,
sporządzeniu map w wersji analogowej i cyfrowej wraz cyfrowymi warstwami wektorowymi będących wynikiem prac.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym
4.5.5.) Wartość części: 36710,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Kamil Kulpiński
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Anna Tyc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6411928480
7.3.3) Ulica: Słomiana 11/31
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-316
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1240 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14885,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14885 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Kamil Kulpiński
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Anna Tyc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6411928480
7.3.3) Ulica: Słomiana 11/31
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-316
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14885 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37090,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DACTYLIS - EKSPERTYZY PRZYRODNICZE EWELINA MYŚKÓW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021541350
7.3.3) Ulica: Miłosna 18g
7.3.4) Miejscowość: Miłoradzice
7.3.5) Kod pocztowy: 59-323
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DACTYLIS - EKSPERTYZY PRZYRODNICZE EWELINA MYŚKÓW
jakie przetargi wygrała firma
DACTYLIS - EKSPERTYZY PRZYRODNICZE EWELINA MYŚKÓW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa suszarki laboratoryjnej
- "KMP Zabrze - likwidacja dwóch zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw wraz z rozbiórką budynku obsługi stacji paliw"
- KMP Bytom - likwidacja trzech zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
- Zakup i dostawa sprzętu drukującego
- Dostawa komputerów oraz urządzeń drukujących - 2 części
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.