eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rydu³towy › Poprawa infrastruktury komunikacyjnej dla potrzeb Szko³y Podstawowej Nr 2 z oddzia³ami przedszkolnymi w Rydu³towach



Og³oszenie z dnia 2023-04-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury komunikacyjnej dla potrzeb Szko³y Podstawowej Nr 2 z oddzia³ami przedszkolnymi w Rydu³towach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Rydu³towy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258635

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ofiar Terroru 36

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rydu³towy

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-280

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324537411

1.5.8.) Numer faksu: 324537410

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rydultowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rydultowy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury komunikacyjnej dla potrzeb Szko³y Podstawowej Nr 2 z oddzia³ami przedszkolnymi w Rydu³towach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2aeb2190-e407-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00193065

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00027088/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.7 Poprawa infrastruktury komunikacyjnej dla potrzeb Szko³y Podstawowej nr 2 z oddzia³ami przedszkolnymi w Rydu³towach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/rydultowy

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/rydultowy

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej. 2. Komunikacja w postêpowaniu odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem platformy (portalu)
https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy i formularza "Wy¶lij wiadomo¶æ". W korespondencji nale¿y
pos³ugiwaæ siê znakiem sprawy wzglêdnie ID postêpowania. 3. Korzystanie z serwisu (platformy) wymaga zapoznania siê
Regulaminem dla U¿ytkowników (Wykonawców) dostêpnego na portal_https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy.4. Minimalne
wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce
korzystanie ze strony platformazakupowa.pl to przegl±darka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej
dostêpnej wersji, z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies” oraz ³±cze internetowe o przepustowo¶ci, co
najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo¶ci ekranu 1024x768 pikseli. Szyfrowanie
danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL.5. Kodowanie i czas: Plik za³±czony i zapisany przez Wykonawcê na platformie nie
jest widoczny dla Zamawiaj±cego, gdy¿ jest przechowywany na osobnym szyfruj±cym serwerze i zaszyfrowany. Mo¿liwo¶æ pobrania
plików przez Zamawiaj±cego nastêpuje po up³yniêciu terminu otwarcia ofert oraz ich odszyfrowaniu w systemie. Oznaczenie czasu
odbioru danych przez platformê stanowi przypiêt± do oferty elektronicznej datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), znajduj±ce siê w
kolumnie dotycz±cej danej oferty, w sekcji - "Data z³o¿enia oferty". 6. Komunikacja przez "Wy¶lij wiadomo¶æ" umo¿liwia dodanie do
tre¶ci wysy³anej wiadomo¶ci plików lub spakowanego katalogu (za³±czników). Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanego
katalogu w zakresie ca³ej wiadomo¶ci do 1 GB przy maksymalnej ilo¶ci 20 plików lub spakowanych katalogów. Zamawiaj±cy,
zgodnie z rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania
informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o
udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na
platformazakupowa.pl, tj.: 1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, 2) komputer
klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z
systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przegl±darka
internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4) w³±czona obs³uga JavaScript, 5) zainstalowany program
Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, 6)Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc±
protoko³u TLS 1.3. 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss)
generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem
niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Szczegó³owy opis zosta³ zawarty w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informujê, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest: Burmistrz Miasta Rydu³towy z siedzib± przy ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydu³towy, tel.: 32 45 37411, e-mail: adres
internetowy: um@rydultowy.pl, 2) inspektor ochrony danych jest dostêpny pod numerem (032 4537480) oraz pod adresem e-mial
iod@rydultowy.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z
z przedmiotowym postêpowaniem 4) odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.
18 ust. 1 oraz art. 74 ust.1 ustawy Pzp, 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio
Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy; 7) w odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8)posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; W przypadku gdy
wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku,
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie
¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ
zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie mo¿e
naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników, c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; Wyst±pienie z
¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art.
18 ust. 1 rozporz±dzenia RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub
za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych
danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia RODO. Udostêpnianie, o którym mowa
powy¿ej, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporz±dzenia
RODO zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w ust. 3 i art. 18
ust. 3-6, stosuje siê odpowiednio, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu: a) w
zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z
uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku
postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z ustaw±. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporz±dzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BP.271.000012.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie stosownych zezwoleñ na realizacjê robót budowlanych, pe³nienie nadzoru autorskiego oraz wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji robót budowlanych polegaj±cych na budowie drogi wewnêtrznej jednokierunkowej na d³ugo¶ci oko³o 140 m, budowie równoleg³ych miejsc postojowych wzd³u¿ jednokierunkowej drogi wewnêtrznej w ilo¶ci 18 stanowisk, przebudowie zjazdów publicznych z ul. Raciborskiej, zmianie zagospodarowania wewnêtrznego parkingu szko³y, remoncie nawierzchni uk³adu komunikacyjnego dróg i parkingu oraz chodników, wycinki drzew koliduj±cych z inwestycj±. Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie w procedurze zaprojektuj i wybuduj.
2. W zakresie zamówienia przewiduje siê
1) wykonanie:
a) budowy drogi wewnêtrznej jednokierunkowej na d³ugo¶ci oko³o 140 m,
b) budowy równoleg³ych miejsc postojowych wzd³u¿ jednokierunkowej drogi wewnêtrznej w liczbie 18 stanowisk,
c) przebudowy zjazdów publicznych z ul. Raciborskiej,
d) przebudowy doj¶cia do szko³y wraz z remontem schodów terenowych,
e) budowy pochylni nr 2 umo¿liwiaj±cej doj¶cie do obiektu szko³y od strony wschodniej,
f) zmianê zagospodarowania wewnêtrznego parkingu szko³y,
g) budowy wiaty ¶mietnikowej,
h) budowy wiat rowerowych,
i) remontu nawierzchni uk³adu komunikacyjnego dróg i parkingu oraz chodników,
j) przebudowy o¶wietlenia na terenie szko³y,
k) przebudowy uk³adu odwodnienia kanalizacji deszczowej,
l) zabezpieczenia sieci koliduj±cej infrastruktury podziemnej,
m) wycinki drzew koliduj±cych z inwestycj±.
2) wykonanie robót budowlanych oraz robót rozbiórkowych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie umo¿liwiaj±cym u¿ytkowanie wybudowanych oraz przebudowanych obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem.

3. W zakres zamierzenia budowlanego wchodz±:
1) rozbiórki i demonta¿e,
2) wycinka drzew i krzewów koliduj±cych z inwestycj±,
3) nasadzenia,
4) obs³uga geodezyjna inwestycji (m. in. opracowanie map do celów projektowych, inwentaryzacja powykonawcza, obs³uga w trakcie wykonywania robót),
5) obs³uga geologiczna inwestycji,
6) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznych zezwoleñ na realizacjê robót budowlanych,
7) przebudowa istniej±cych zjazdów,
8) przebudowa i/lub zabezpieczenie sieci mediów w kolizji z projektowanym przedsiêwziêciem,
9) niwelacja terenu,
10) przebudowa istniej±cej infrastruktury,
11) roboty odtworzeniowe istniej±cych nawierzchni,
12) przebudowa ogrodzeñ koliduj±cych z inwestycj±,
13) wykonanie docelowej organizacji ruchu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Okre¶lony w SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów,
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawcy wyka¿±, i¿ posiadaj± ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci wynosz±cej co najmniej 500 000,00 z³
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawcy wyka¿±, i¿ wykonali w sposób nale¿yty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczyli w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane ka¿da obejmuj±ca budowê lub przebudowê drogi, parkingu czy te¿ placu.
zdolno¶æ zawodowa w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia opis warunku: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawcy wyka¿± siê dysponowaniem:
• co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej,
• co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych,
• co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej,
• co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych,

Zamawiaj±cy uzna równie¿ uprawnienia osób wykonuj±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, je¿eli ich kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334.). Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ wykazanie spe³niania warunku dotycz±cego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia przez osoby, które legitymuj± siê uprawnieniami budowlanymi nabytymi na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów w my¶l przepisu art. 104 ustawy Prawo budowlane.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – wg za³±cznik nr 3 do SWZ,
Okres 5 lat liczy siê wstecz od up³ywu terminu sk³adania ofert,
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru na za³±czniku nr 4,
3) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
◦ art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp
◦ art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycz±cym orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego,
- sporz±dzona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem,
2) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej,
3) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a  w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
5) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; Zamawiaj±cy pozyska powy¿szy podmiotowy ¶rodek dowodowy we w³asnym zakresie.
6) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w:
◦ art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
◦ art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
◦ art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
◦ art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
◦ art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, odno¶nie do naruszenia obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2023r. poz. 70).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) formularz oferty – wg wzoru na za³±czniku nr 1,
2) o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty i us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie wg wzoru na za³±czniku nr 5 (uwaga dotyczy tylko konsorcjum/spó³ki cywilnej),
3) zobowi±zania podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – do³±czyæ je¿eli Wykonawca zamierza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia, sytuacji finansowej wykazaæ wykorzystuj±c zasoby podmiotów trzecich (wzór w³asny),
4) pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu, albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, z którego wynika zakres, tj. okre¶lenie do jakich czynno¶ci uprawniony jest pe³nomocnik – do³±czyæ, o ile dotyczy,
5) dowód wp³aty lub wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 7 000,00 z³ (s³ownie z³otych: siedem tysiêcy 00/100). Zasady i formy wnoszenia wadium okre¶la szczegó³owo ustawa Pzp i SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie (np. konsorcjum, spó³ka cywilna, Wykonawcy, którzy zawarli porozumienie), maj± obowi±zek ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba ¿e pe³nomocnictwo takie wynika z do³±czonych do oferty dokumentów np. umowy konsorcjum lub umowy spó³ki cywilnej.

Uwaga: pe³nomocnictwo musi byæ udzielone przez wszystkich Wykonawców wchodz±cych w sk³ad konsorcjum oraz powinno mieæ okre¶lony zakres.

2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (wg wzoru na za³±czniku nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
4. Zamawiaj±cy rezygnuje z ustalenia odmiennego okre¶lenia wymagañ co do realizacji zamówienia dla konsorcjum.
5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa w ust. 5, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi lub roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy wg wzoru na za³±czniku nr 5.
7. Wykonawcy wstêpuj±cy wspólnie, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy. Problematykê zobowi±zañ solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowê konsorcjum reguluj± przepisy Kodeksu cywilnego.
8. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem (liderem konsorcjum).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia okre¶la projekt umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-11 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma zakupowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-11 12:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-09

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1.Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego wyklucza siê:
1) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, o której mowa powy¿ej,
2) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, o której mowa powy¿ej,
3) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, o której mowa powy¿ej.
7. Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 1.
8. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 1, Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego Wykonawcy odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.


Wykonawca maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej sk³ada dokumenty zgodnie z § 4 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy do wykonawcy (Dz. U. poz. 2415).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.