Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00157194/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku wielorodzinnego przy ul. 3 go Maja 49 w Pruszkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TBS Zieleń Miejska Sp.z.o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013017973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gordziałkowskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tbszm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbszm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tbszm.pl/przetargi/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku wielorodzinnego przy ul. 3 go Maja 49 w Pruszkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-594e97ce-d28c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192960
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157194/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSR.8a.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Prace wynikające z audytu energetycznego:
- ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z remontem elewacji,
- ocieplenie ścian piwnic wraz z uwzględnieniem izolacji przeciwwilgotnościowej,
- ocieplenie dachu,
- wymiana dotychczas niewymienionych okien w mieszkaniach,
- wymiana okien na klatce schodowej,
- wymiana drzwi wejściowych do budynku
- doposażenie lokali mieszkalnych w instalację c.o. i c.w.u..
- przyklejenie płyt styropianowych do ścian gr. 14cm
- przyklejenie warstwy styropapy o gr. 18 cm o współczynniku przenikania ciepła nie większym niż 0,040 [W/mK]
- wykonanie nowego poszycia z pap termozgrzewalnych (papa podkładowa, papa wierzchniego krycia)
2. Prace poza audytowe:
- remont balkonów (balkony wymagające remontu),
- doposażenie lokalu usługowego w instalację c.o. i c.w.,
- remont kominów,
- remont klatki schodowej (drewnianych stopnic i podstopnic, tynki, malowanie ścian i sufitów, renowacja balustrady, wymiana drzwi do piwnicy)
- wymiany instalacji elektrycznej WLZ,
- doposażenie lokali w dodatkowy obwód elektryczny na potrzeby płyty grzewczej i innych urządzeń kuchennych,
- na podstawie oceny stanu technicznego stropów uwzględnienie w zakresie prac miejscowych wzmocnień lub napraw,
- zagospodarowanie terenu z uwzględnieniem m.in. utwardzenia powierzchni dojazdu i dojścia do klatki schodowej, wymiana ogrodzenia na nowe
- przygotowanie pomieszczenia na potrzeby węzła cieplnego (w zakresie: robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych)
- dostarczenie kluczy dla administracji i dla Najemców 8 lokali w przypadku: drzwi do cz. wspólnych, skrzynek elektrycznych i innych pomieszczeń/elementów, wg ustaleń z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, wpłynęły trzy oferty. Ceny złożonych oferty przewyższają kwotę , którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do kwoty oferty z najniższą ceną.Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania jest zasadne i konieczne.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Konserwacja nawierzchni dróg powiatowych - nakładki (tu: wykonanie remontu drogi serwisowej w pasie drogowym drogi powiatowej nr 3145W Al. Krakowskiej w Sękocinie Nowym, dł. ok. 960 mb)
- Kompleksowe, stałe utrzymanie porządku i czystości w budynku zlokalizowanym przy ulicy Drzymały 30 w Pruszkowie, zajmowanym przez komórki organizacyjne Starostwa Powiatowego w Pruszkowie
- Świadczenie usług transportu sanitarnego medycznym środkiem transportu wraz z ratownikiem medycznym posiadającym uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, na rzecz pacjentów MSCZ.
- Utrzymanie czystości, porządku oraz konserwacja zieleni na terenach miejskich - 2 części/rejony
- Budowa instalacji wentylacji mechanicznej wraz z montażem kabin wc w łazienkach w budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 w Pruszkowie.
- Budowa sieci wod. - kan. a.Budowa wodociągu w ul. Monte Cassino w Pruszkowie b.Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Monte Cassino w Pruszkowie c.Budowa wodociągu w ul. Brygady Karpackiej w Pruszkowie
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.