eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stalowej 7 w Pruszkowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stalowej 7 w Pruszkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TBS Zieleń Miejska Sp.z.o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013017973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gordziałkowskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tbszm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbszm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tbszm.pl/przetargi/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Sp. z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stalowej 7 w Pruszkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74b90033-d038-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192624

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00150559/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TBS.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Prace wynikające z audytu energetycznego:
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- wykonanie izolacji ścian zewnętrznych poniżej poziomu terenu
- izolacja ocieplenia poddasza
- adaptacja pomieszczenia technicznego na potrzeby węzła CO

B. Prace pozaaudytowe:
- remont elewacji, wykonanie tynków renowacyjnych
- doposażenie lokali w wewnętrzną instalację CO i CWU
- zakup i montaż węzła dwufunkcyjnego dla potrzeb instalacji CO i CWU
- zakup i montaż nowej tablicy z numerem porządkowym na budynek (typ tablicy zostanie uzgodniony z Zamawiającym)
- zakup i montaż uchwytu na flagi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
- zakup i montaż nowej tablicy ogłoszeniowej na klatce schodowej, aluminiowej z przesuwnymi drzwiami, zamykanej na klucz o wymiarach 100x80 cm – szt. 2
- remont balkonów
- wykonanie studzienek przy oknach piwnicznych
- remont kominów
- remont pokrycia dachowego z wykonaniem obróbek blacharskich z orynnowaniem i rurami spustowymi
- remont klatki schodowej (ściany, sufity, schody)
- montaż tablicy pamiątkowej
- zastosowanie udogodnień dla osób z niepełnosprawnością
- doposażenie budynku mieszkalnego w instalację domofonową
- wymiana zewnętrznych opraw oświetleniowych na elewacji na nowe, z zastosowaniem czujników zmierzchowo-ruchowych
- wymiana instalacji elektrycznej WLZ zasilającej lokale mieszkalne zgodnie z projektem technicznym i warunkami przyłączenia do sieci dystrybucyjnej
- doposażenie lokali w dodatkowy obwód elektryczny na potrzeby płyty grzewczej i innych urządzeń kuchennych, zgodnie z projektem technicznym i warunkami przyłączenia do sieci dystrybucyjnej
- zagospodarowanie terenu
- prace dodatkowe
- wykonanie nowego ogrodzenia
- prace uzupełniające.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, wpłynęły trzy oferty. Ceny złożonych oferty przewyższają kwotę , którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do kwoty oferty z najniższą ceną.
Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania jest zasadne i konieczne.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.