eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Budowa Miejskiego Domu Kultury "Witosa" w ramach zadania inwestycyjnego pn.: MDK Witosa - budowa domu kultury wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych w formie parku.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Miejskiego Domu Kultury „Witosa” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: MDK Witosa – budowa domu kultury wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych w formie parku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Miejskiego Domu Kultury „Witosa” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: MDK Witosa – budowa domu kultury wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych w formie parku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94d9c18c-698c-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192617

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017862/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 MDK Witosa - budowa domu kultury wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych w formie parku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469985/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KISA/ZIR/TP/13/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 22698878,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres inwestycji obejmuje:
a) budowę budynku Miejskiego Domu Kultury „Witosa” o następujących parametrach:
- powierzchnia zabudowy: 1020 m2,
- powierzchnia całkowita: 2576 m2,
- kubatura brutto: 11 425 m3.
b) realizację zagospodarowania terenu wokół budynku.

Przedmiotem umowy jest wykonanie robót budowlanych w zakresie m.in.:
- prac przygotowawczych,
- robót ziemnych,
- konstrukcji żelbetowych,
- posadzek, ścian murowanych, tynków, sufitów,
- robót wykończeniowych,
- stolarki i ślusarki,
- stropodachu odwróconego wykończonego jako zielony taras,
- elewacji,
- przyłącza wodociągowego, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, suchej rzeki,
- instalacji wewnętrznych wod-kan,
- instalacji centralnego ogrzewania,
- instalacji wentylacji i klimatyzacji,
- instalacji elektrycznych,
- oświetlenia i ogrodzenia terenu,
- instalacji sieci strukturalnej,
- instalacji monitoringu wizyjnego CCTV,
- instalacji sygnalizacji włamania i napadu SSWiN,
- systemu elektroakustycznego,
- systemu projekcji multimedialnych i zintegrowanego sterowania,
- systemu oświetlenia scenicznego,
- technologii teatralnej,
- małej architektury parkowej,
- nawierzchni,
- wycinki drzew,
- zieleni, nasadzeń zastępczych.

W budynku wyróżnić można następujące bloki funkcjonalne:
a) strefa ogólnodostępna, obejmująca hall wejściowy i pomieszczenia towarzyszące, jak szatnia, sanitariaty, a także sale spotkań dla klubu seniora – zlokalizowane na parterze,
b) sala wielofunkcyjna wraz w widownią dla ok. 200 osób oraz pomieszczeniami towarzyszącymi (zascenie, reżyserka, garderoby),
c) zespół pracowni i sal ćwiczeń, w tym pracownia plastyczna, ceramiczna, sala baletowa, sala taneczno-ruchowa, sale do gry na instrumentach – zlokalizowane na parterze i na I piętrze budynku,
d) pomieszczenia administracyjne – zlokalizowane na najwyższej kondygnacji tj. na II piętrze budynku,
e) pomieszczenia techniczne – w części podziemnej budynku.

Szczegółowy zakres prac określa:
1) dokumentacja projektowa – załącznik nr 9,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 10,
3) przedmiar robót – załącznik nr 11,
4) projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 8,
5) warunki prowadzenia robót – załącznik nr 12.

Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości za wykonanie robót budowlanych wynosił 60 miesięcy od daty odbioru wykonanego przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45232460-4 - Roboty sanitarne

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45233140-2 - Roboty drogowe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21760640,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30589461,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21760640,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjne i Usługowe CONCRET Sp. z o. o. Sp. Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462946542

7.3.3) Ulica: Fabryczna 10

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

instalacje elektryczne, instalacje sanitarne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21760640,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.