Ogłoszenie z dnia 2021-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00170365/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Miejsce przyjazne Mieszkańcom Wilanowa” – Zielony plac zabaw i miejsce spotkań mieszkańców na planie „Klucza Dóbr Wilanowskich” – Etap I i II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Miejsce przyjazne Mieszkańcom Wilanowa” – Zielony plac zabaw i miejsce spotkań mieszkańców na planie „Klucza Dóbr Wilanowskich” – Etap I i II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ffcaaf4-0c8c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192568
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000252/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Zagospodarowanie terenów (BO) - zamówienie częściowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00170365/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 29/WOŚ/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 160613,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu zielni o pow. ca 0,27 ha, polegające na: wyznaczeniu granic działki; usunięciu kolidujących drzew i krzewów; niwelacji terenu; montażu urządzeń zabawowych, sportowych oraz DFA; budowie ścieżek; wykonaniu boiska trawiastego; wprowadzeniu nasadzeń drzew i krzewów oraz założeniu trawnika – jako jednoczesna realizacja dwóch projektów do Budżetu Obywatelskiego na lata 2020, 2021 pn. odpowiednio:
- Miejsce przyjazne Mieszkańcom Wilanowa” – Zielony plac zabaw i miejsce spotkań mieszkańców na planie „Klucza Dóbr Wilanowskich,
- Miejsce przyjazne Mieszkańcom Wilanowa” – Zielony plac zabaw i miejsce spotkań mieszkańców na planie „Klucza Dóbr Wilanowskich” – uzupełnienie projektu z 2020 r.
Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentach zamówienia, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ, dokumentacji przedmiotu zamówienia, stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 21.09.2020 r. do godz. 12:00 wpłynęła jedna oferta z ceną brutto wynoszącą 297 000,00 zł, która znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie: 197 555,00 zł brutto. Brak jest możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia o kwotę 99 445,00 zł - do wartości złożonej oferty, , dlatego Zamawiający unieważnienia przedmiotowe postępowanie.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3 ustawy – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Przedmiotowe postępowanie Zamawiający unieważnił przed wyborem najkorzystniejszej oferty w oparciu o przesłankę, iż oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "BUDOWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I REKREACYJNEJ NA TERENIE GMINY NIECHLÓW"
- Przebudowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej na terenie Gminy Parysów
- Zaprojektowanie i budowa kompleksu basenów letnich z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem u zbiegu ul. Wyszyńskiego i Granicznej w Mińsku Maz. na podstawie koncepcji architektonicznej i PFU
- Rewitalizacja centrum Orchowa
- "Budowa skateparku i elementu pumptrack z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Wierzchowo"
- Remont obiektów sportowych wybudowanych w ramach programu "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Dobre.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.