eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Rekultywacja kwater składowiska-kształt. skarp i wierzchowiny, uszczelnienie i niwelacja zgodnie z proj., zaproj. i bud. nawadniającej inst. odciekowej oraz wykonanie odwodnienia skarp w kwaterze IV



Ogłoszenie z dnia 2022-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rekultywacja kwater składowiska-kształt. skarp i wierzchowiny, uszczelnienie i niwelacja zgodnie z proj., zaproj. i bud. nawadniającej inst. odciekowej oraz wykonanie odwodnienia skarp w kwaterze IV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Zagospodarowania Odpadów Sp.z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278165760

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 36

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzogliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzogliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/skladowisko_gliwice/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rekultywacja kwater składowiska-kształt. skarp i wierzchowiny, uszczelnienie i niwelacja zgodnie z proj., zaproj. i bud. nawadniającej inst. odciekowej oraz wykonanie odwodnienia skarp w kwaterze IV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f2e4eea-c20a-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192558

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130842/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZO.261.2.BZO.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie podzielone jest na dwa zadania.

2.1. ZADANIE 1 - REKULTYWACJA KWATER SKŁADOWISKA - KSZTAŁTOWANIE SKARP I WIERZCHOWINY, USZCZELNIENIE I NIWELACJA ZGODNIE Z PROJEKTEM.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące:
- roboty ziemne, załadunkowe, transportowe i niwelacyjne przy użyciu sprzętu ciężkiego wraz z obsługą operatorską i paliwem.
- kruszenia gruzu budowlanego i rozbiórkowego zmagazynowanego na terenie instalacji przetwarzania odpadów na kruszywo o różnej granulacji.
- mieszanie frakcji mineralnej i biomasy na terenie instalacji przetwarzania odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B.
2.1.1. Zamawiający udostępni Wykonawcy stanowisko kruszenia do używania z przeznaczeniem na postawienie
kruszarki oraz sprzętu pomocniczego celem wykonywania usługi kruszenia.
Stanowisko kruszenia zajmujące plac o pow. około 500 m2 usytuowane jest na terenie instalacji przetwarzania
odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B.
2.1.2. Zamawiający udostępni Wykonawcy stanowisko z przeznaczeniem na postawienie miksera oraz sprzętu
pomocniczego celem wykonywania usługi mieszania frakcji mineralnej i biomasy na terenie instalacji przetwarzania odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B.
Wykonawca powinien:
1) posiadać sprawne technicznie jednostki sprzętowe (z kierowcami, operatorami) w ilości i rodzaju umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w rozdz. 8 ust. 3 lit. b) SWZ,
2) świadczyć usługi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
3) zapewnić stałą łączność telefoniczną z przedstawicielem Wykonawcy, kierowcami oraz operatorami sprzętu,
4) zapewnić obłożenie taboru pracownikami o odpowiednich wymaganych przepisami uprawnieniach i kwalifikacjach to jest: prawo jazdy, zaświadczenie o ukończeniu kursu dla operatorów sprzętu, świadectwa kwalifikacji, zaświadczenia lekarskie, badania psychotechniczne.
2.1.4. Dodatkowe ustalenia:
1) Wykonawca będzie świadczył usługi objęte zamówieniem na podstawie każdorazowych pisemnych zleceń od Zamawiającego, w których zostaną określone szczegółowe rodzaje prac,
2) Wykonawca przystąpi do realizacji zlecenia w ciągu maksymalnie 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia,
3) w przypadkach awaryjnych lub innych uzasadnionych, wyjątkowych przypadkach czas podjęcia prac do 12 godzin od momentu telefonicznego powiadomienia. Zlecenie w formie pisemnej Zamawiający przekaże Wykonawcy niezwłocznie, nie później niż w ciągu 5 dni od dnia zlecenia usług drogą telefoniczną,
4) usługi będą rozliczane każdorazowo wg stawek, które będą wyszczególnione w umowie według nw. warunków:
- stawka w maszynogodzinach dla sprzętu ciężkiego i samochodów wraz z obsługą operatorską i paliwem,
- stawka za 1 tonę od otrzymanego kruszywa z gruzu ceglanego, kamieni, betonu i żelbetonu,
- stawka za maszynogodzinę pracy sprzętu miksera,
- za dojazd do miejsca świadczenia usług – instalacja przetwarzania odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej
199B nie będą doliczane dodatkowe godziny,
5) na Wykonawcy ciąży obowiązek ponoszenia kosztów :
- eksploatacji sprzętu,
- napraw,
- paliwa,
- zatrudnienia kierowców i operatorów sprzętu,
6) za wykonywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prac i eksploatowanie sprzętu odpowiada Wykonawca,
7) ubezpieczenie od wszelkiego ryzyka sprzętu skierowanego do prac wraz z obsługą ciąży na Wykonawcy,
8) w nadzwyczajnych sytuacjach może zaistnieć potrzeba świadczenia usługi w dni wolne od pracy. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w wysokości wynikającej ze złożonej oferty,
9) Zamawiający nie zabezpiecza Wykonawcy dostępu do mediów w postaci energii elektrycznej.

ZADANIE 2 - ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA NAWADNIAJĄCEJ INSTALACJI ODCIEKOWEJ ORAZ WYKONANIE ODWODNIENIA SKARP W KWATERZE IV W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ.
2.2.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, a następnie w oparciu o przygotowaną dokumentację projektową wykonanie robót budowlanych obejmujących:
- budowę instalacji nawadniającej, doprowadzającej odcieki z nowej przepompowni zbierającej odcieki i wody opadowe z placu kompostowni oraz z rurociągu retentatu do projektowanego zbiornika wyrównawczo – rozprężnego na czaszy odpadów,
- budowę zbiornika wyrównawczo - rozprężnego na czaszy odpadów,
- budowę instalacji rozsączającej odcieki ze zbiornika wyrównawczo – rozprężnego na czaszy odpadów do złoża odpadów,
- budowę nowej pompowni ścieków,
- budowę rurociągu tłocznego z pompowni ścieków do zbiornika wyrównawczo – rozprężnego na czaszy odpadów,
- zabudowę studni dla przekierowania odcieków dla pompowni ścieków,
- przebudowę instalacji odgazowania, rurociągów odwodnienia wraz z przestawieniem kontenera połączeniowego biogazu,
- zabudowę na istniejącym systemie pozyskania biogazu (w miejscu kontenera połączeniowego biogazu) nowej stacji hybrydowej do nawadniania złoża odpadów.

Wykonanie robót budowlanych nastąpi na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego Dokumentacji projektowej, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, z poszanowaniem postanowień zawartych w uzyskanych decyzjach, pozwoleniach, warunkach, opiniach i uzgodnieniach oraz innych dokumentach, mających związek z procesem budowlanym dla realizowanych robót - wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.
2.2.2. Opracowanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w programie funkcjonalno - użytkowym (zwanym PFU) i w oparciu o rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2021r., poz. 2454), wraz ze wszystkimi opracowaniami projektowymi i uzgodnieniami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji oraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji, pozwoleń, opinii, warunków, uzgodnień jak również innych dokumentów niezbędnych do uzyskania prawomocnego pozwolenia na realizację zadania budowlanego.
Szczegółowo przedmiot zamówienia (Zadanie 2) został opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ.
3. Oznakowanie miejsca robót winno nastąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. Do wykonania robót Wykonawca użyje materiałów odpowiadających warunkom technicznym określonym w specyfikacjach technicznych.
5. Wykonawca zapewnia kompetentne kierownictwo robót, siłę roboczą, materiały, sprzęt i urządzenia oraz oznakowanie niezbędne do wykonania przedmiotu umowy.
6. Do Wykonawcy należeć będzie utrzymanie ruchu publicznego na terenie budowy w okresie trwania realizacji inwestycji aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót.
7. Koszty zajęcia pasa drogowego na czas prowadzenia robót ponosi Wykonawca.
8. Wykonanie badań geotechnicznych podłoża gruntowego oraz ewentualny projekt prac geologicznych jest po stronie Wykonawcy.
9. Pozostałe warunki przedstawiono we wzorze umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 9 do niniejszej SWZ.
10. Wymagany okres gwarancji:
ZADANIE 1 – 12 miesięcy od daty dokonania odbioru końcowego robót.
ZADANIE 2 – min. 24 miesiące od daty dokonania odbioru końcowego robót.
Nieudzielenie gwarancji lub jej udzielenie na krótszy okres czasu spowoduje odrzucenie oferty.
11. Z uwagi na przedmiot zamówienia Zamawiający nie określa rozwiązań dotyczących dostępności osób niepełnosprawnych zgodnie z treścią art. 100 ustawy Pzp.
12. Ze względu na specyfikę robót Zamawiający oczekuje od Wykonawców na etapie przygotowania oferty, dokonania wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem i zakresem rzeczowym planowanych prac objętych postępowaniem. Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej. W celu umożliwienia zainteresowanym odbycia wizji lokalnej, Zamawiający ustala termin wizji na dzień 27 kwietnia i 04 maja 2022 r. o godz. 10:00. W przypadku braku możliwości uczestnictwa w wyznaczonym terminie, zainteresowany Wykonawca składa pisemny wniosek do Zamawiającego o przeprowadzenie wizji w innym zaproponowanym przez siebie terminie, nie później jednak niż do 04 maja 2022 r. Ustala się jednak godzinę każdej wizji na 10:00 dnia roboczego. Do oferty wymagane jest złożenie oświadczenia o odbyciu wizji lokalnej, o treści ZAŁĄCZNIKA nr 10 do SWZ. Potwierdzeniem dokonania wizji lokalnej przez Wykonawcę będzie złożenie podpisu przez Wykonawcę na liście obecności która będzie stanowiła załącznik do akt postępowania. W przypadku braku odbycia wizji Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3117927,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3117927,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3117927,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowo-Budowlane Bogusław Stanek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 551-145-72-75

7.3.3) Ulica: Bachowice, Stefczyka 82

7.3.4) Miejscowość: Spytkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-116

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie przez Podwykonawcę Grzegorz Truchlewski - GT PROFIL S.C. - wykonanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3117927,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.