Ogłoszenie z dnia 2021-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00120622/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-20
- 2021/BZP 00127018/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-26
- 2021/BZP 00128662/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-28
- 2021/BZP 00170430/01 - Wynik z dnia 2021-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego i serwerowego wraz z oprogramowaniem oraz sprzętu do digitalizacji zasobów dla Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej (w organizacji)
1.3.) Oddział zamawiającego: MPMZO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368146744
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Wyspiańskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeumpamieci.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeumpamieci.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego i serwerowego wraz z oprogramowaniem oraz sprzętu do digitalizacji zasobów dla Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c262e565-e89e-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192368
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120622/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak ZP.3.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 350000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego i serwerowego wraz z oprogramowaniem oraz sprzętu do digitalizacji zasobów dla Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej” przy ul. Kolbego 2a w Oświęcimiu (dawnego budynku magazynowego „Lagerhouse”), który adaptowany został na potrzeby muzeum. W chwili obecnej na terenie obiektu oraz działek przyległych trwają jeszcze prace budowlane. Planowany termin zakończenia w/w prac to koniec sierpnia 2021. Obiekt wpisany do rejestru zabytków Województwa Małopolskiego pod nr A-173/M decyzją z dn. 12 stycznia 2009r. Obiekt podlega ochronie konserwatorskiej. Wszystkie prace związane z realizacją niniejszego zadania muszą być prowadzone z poszanowaniem substancji zabytkowej.Część pierwsza obejmuje cały sprzęt komputerowy wyszczególniony w załączniku nr 1.7.a do swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
30231300-0 - Monitory ekranowe
30232110-8 - Drukarki laserowe
30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
30234100-9 - Dysk magnetyczny
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30237240-3 - Kamera internetowa
31214100-0 - Przełączniki
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
32342100-3 - Słuchawki
32413100-2 - Rutery sieciowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
32562000-0 - Kable światłowodowe
38520000-6 - Skanery
38652100-1 - Projektory
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)
48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 290000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Skaner do digitalizacji – 1 szt. oraz sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem.Szczegóły dotyczące ilości i parametrów zamówienia w zestawieniu sprzętu do digitalizacji do pomieszczeń biurowych Zamawiającego zawiera załącznik nr 1.7.b do swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38520000-6 - Skanery
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 576579,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 576579,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 576579,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simple Technology Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252698184
7.3.3) Ulica: ul. Włościańska 15 lok. 26
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-710
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 576579,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elaboro Agnieszka Borowiecka-Sorbian
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 857-153-66-08
7.3.3) Ulica: ul. Reymonta 15a
7.3.4) Miejscowość: Pobierowo
7.3.5) Kod pocztowy: 72-346
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Simple Technology Sp. z o.o.
ul. Włościańska 15 lok. 26, 01-710 Warszawa
Cena ofertowa brutto: 576 579,72 zł brutto
Cena ofertowa netto: 468 764,00 zł netto
Okres gwarancji wybranych pozycji OPZ G1 : 61 miesięcy
Okres gwarancji wybranych pozycji OPZ G2 : 43 miesięcy
Okres gwarancji wybranych pozycji OPZ G3 : 37 miesięcy
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- PRZEBUDOWA ODDZIAŁU DZIECIĘCEGO
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynków Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- Dostawa ładowarki kołowej
- Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych na podstawie kart/ karnetów/ abonamentów dla pracowników Państwowego Muzeum Auschwitz- Birkenau w Oświęcimiu oraz ich osób towarzyszących.
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 933 ul. Pszczyńska w Rajsku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa chodnika wraz z odwodnieniem i oświetleniem wzdłuż DW 933-ul. Pszczyńska w Rajsku-etap I (...)
- "Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drukarki 3D
- Dostawa Oprogramowania w modelu subskrypcyjnym umożliwiającego określanie wartości rynkowej pojazdów mechanicznych wraz z gwarancją producenta
- Dostawa i montaż ekranu głównego LED wraz z ekranem pomocniczym LED i laptopem
- Zakup radiowego systemu odczytu wraz z dostawą i montażem wodomierzy na terenie Gminy Sadkowice
- Dostawa zasilaczy awaryjnych
- Dostawa przełączników sieciowych dla Centrum Informatycznego Politechniki Śląskiej, znak sprawy: IA1.282.27.2024.AP
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.