eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głuchołazy › Remont nawierzchni bitumicznej Al. Jana Pawła II w Głuchołazach w ramach zadania budżetowego "Modernizacja drogi przy ulicy Jana Pawła II w Głuchołazach w ramach "Funduszu Rozwoju Dróg



Ogłoszenie z dnia 2022-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni bitumicznej Al. Jana Pawła II w Głuchołazach w ramach zadania budżetowego „Modernizacja drogi przy ulicy Jana Pawła II w Głuchołazach w ramach „Funduszu Rozwoju Dróg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głuchołazy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412792

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 15

1.5.2.) Miejscowość: Głuchołazy

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-340

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@glucholazy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://glucholazy.pl/1189/strona-glowna.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.glucholazy.pl/3585/1034/kwiecien.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni bitumicznej Al. Jana Pawła II w Głuchołazach w ramach zadania budżetowego „Modernizacja drogi przy ulicy Jana Pawła II w Głuchołazach w ramach „Funduszu Rozwoju Dróg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e31db002-c799-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192265

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019575/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont nawierzchni bitumicznej Al. Jana Pawła II w Głuchołazach w ramach zadania budżetowego „Modernizacja drogi przy ulicy Jana Pawła II w Głuchołazach w ramach „Funduszu Rozwoju Dróg”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.17.2022.JSz

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej drogi gminnej ul. Aleja Jana Pawła II, zlokalizowanej na działce nr 1290/2 oraz części działki nr 1612/1 / droga gminna publiczna nr 107154 O, poprzez :
1) Roboty rozbiórkowe związane z frezowaniem istniejącej nawierzchni asfaltowej.
2) Regulację pionową części istniejących skrzynek ulicznych zasuw instalacji wodociągowej.
3) Regulację pionową części istniejących pokryw studzienek kanalizacyjnych.
4) Regulację pionową części istniejących krat ściekowych wpustów deszczowych.
5) Uzupełnienie warstwy wiążącej jezdni gr. 2 cm w ilości 15% całej powierzchni .
6) Przygotowanie powierzchni do ułożenia rozłożenia warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego.
7) Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego.
8) Wykonanie malowania (odtworzenie oznakowania ) oznakowania poziomego wg. obowiązującego projektu organizacji ruchu.
9) Wykonanie i montaż 2 szt. tablic informacyjnych o treści dotyczącej realizowanej inwestycji o wymiarach 120x60 (treść należy uzgodnić z Inwestorem).
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Roboty rozbiórkowe związane z frezowaniem istniejącej nawierzchni asfaltowej.
Do frezowania na zimno przewidziano 647 mb nawierzchni drogi o szerokości 8,00 m, a przy połączeniu ze zjazdem z drogi powiatowej o nr 1681 O (ul. Bohaterów Warszawy i Powstańców Śląskich) poszerzającą się do 9,00 m. Powierzchnia przewidziana do frezowania na zimno to około 5823 m2 nawierzchni bitumicznej o średniej grubości 4 cm. Destrukt asfaltowy należy przetransportować i złożyć na dz. ewid. nr 1702 przy ul. Powstańców Śląskich w Głuchołazach oddalonej o ok. 1,5 km od miejsca prowadzenia robót drogowych.
2) Regulację pionową istniejących 14 szt. skrzynek ulicznych zasuw instalacji wodociągowej (założono do regulacji 50% z ilości istniejących w obrębie prowadzonego remontu drogi tj. 7 szt. ).
3) Regulację pionową istniejących 54 szt. pokryw studzienek kanalizacyjnych (założono do regulacji 50% z ilości istniejących w obrębie prowadzonego remontu drogi tj. 27 szt.).
4) Regulację pionową istniejących 28 szt. krat ściekowych wpustów deszczowych (założono do regulacji 50% z ilości istniejących w obrębie prowadzonego remontu drogi tj. 14 szt. ).
5) Uzupełnienie warstwy wiążącej jezdni.
Przewiduje się wzmocnienie podłoża poprzez wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu grubości około 2 cm ( 50kg/m2 dla warstwy 2 cm) na 15% całej frezowanej powierzchni.
6) Przygotowanie powierzchni do ułożenia rozłożenia warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego.
Nawierzchnię należy przygotować do asfaltowania poprzez mechaniczne jej oczyszczenie oraz skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2.
7) Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego
Warstwę ścieralną należy rozkładać na połowie szerokości jezdni bez łączeń podłużnych z betonu asfaltowego AC11S o grubości warstwy po zagęszczeniu min.4 cm
8) Wykonanie malowania (odtworzenie oznakowania) oznakowania poziomego wg obowiązującego projektu organizacji ruchu.
Wykonanie malowania oznakowania poziomego (linie ciągłe, przerywane, pow. wyłączone z ruchu itp.) na nawierzchni asfaltowej za pomocą farb drogowych.
9) Wykonanie i montaż 2 szt. tablic informacyjnych o treści dotyczącej realizowanej inwestycji (wzór oraz treść należy uzgodnić z Inwestorem). Tablica informacyjna musi mieć wymiary 120x60 cm i wina być zamontowana na 2 słupkach stalowych ocynkowanych (rura) fi 60/3 mm długości 3,5 m każdy. Tablica musi być wykonana z blachy stalowej ocynkowanej na stelażu z kształtowników stalowych. Uzgodniona z Inwestorem treść ma być wydrukowana na folii reklamowej (odpornej na zewnętrzne warunki atmosferyczne i promienie UV) i wklejona na uprzednio przygotowaną tablicę.

Szczegółowy zakres robót znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – dokumentacji technicznej na który składa się:
1) Zgłoszenie budowy lub wykonywania innych robót budowlanych (druk PB-2) z dnia 25.08.2021 r.
2) Załącznik mapowy zakresu robót.
3) Załącznik graficzny (przekrój poprzeczny drogi).
4) Załącznik mapowy (lokalizacja osiedli mieszkaniowych w okolicy ul. Jana Pawła II w Głuchołazach).
5) Opis techniczny dot. remontu nawierzchni bitumicznej Aleja Jana Pawła II w Głuchołazach.
6) Przedmiar robót.
7) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 438777,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 507303,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 438777,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUNT Usługi Drogowe Jacek Toborek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531023010

7.3.3) Ulica: Zielona 1

7.3.4) Miejscowość: Głubczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 48-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 438777,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.