eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cekcyn › "Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na terenie gminy Cekcyn"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na terenie gminy Cekcyn”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cekcyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351104

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 2

1.5.2.) Miejscowość: Cekcyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-511

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3347550

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cekcyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.cekcyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-03b13252-addf-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na terenie gminy Cekcyn”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03b13252-addf-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192154

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029100/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na terenie gminy Cekcyn.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100165

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2012340,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Cekcyn”.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Cekcyn (miejscowości: Cekcyn – ul. Zbożowa, Stary Sumin, Okoninek, Wysoka i Zdroje).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Zbożowej w Cekcynie (działki nr ewid. 236/1, 243/1, 307/2, 307/13, 307/28, 307/46, 308/14, 323/3, 1510, 1511):
- budowa sieci wodociągowej z rur PE Ø 110 mm, o łącznej długości 1082,00 m (sieć główna);
- budowa sieci wodociągowej z rur PE Ø 90 mm, o łącznej długości 10,50 m (odgałęzienia sieci do hydrantów ppoż);
- budowa hydrantów nadziemnych – 4 kpl.;
- budowa sieci kanalizacji sanitarnej (system grawitacyjny) z rur PCV Ø 200 mm, o łącznej długości 950,00 m;
- budowa sieci kanalizacji sanitarnej (system grawitacyjny – przebudowa istniejącego odcinka sieci) z rur PCV Ø 200 mm, o łącznej długości 34,00 m
- budowa sieci kanalizacji sanitarnej (system tłoczny) z rur PE Ø 63 mm, o łącznej długości 240,00 m (sieć główna);
- budowa studzienek rewizyjnych Dn1200 – 8 szt.;
- budowa studzienek niewłazowych Ø 425 mm – 25 szt.
2) budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Okoninek (działki nr ewid. 77, 78/2)
- budowa sieci wodociągowej z rur PE Ø 110 mm, o łącznej długości 391,15 m;
- budowa sieci wodociągowej z rur PE Ø 90 mm, o łącznej długości 13,00 m;
- budowa hydrantów nadziemnych DN80 – 1 kpl;
- budowa hydrantów podziemnych DN80 – 2 kpl;
- budowa sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC Ø 200, o łącznej długości 724,30 m;
- budowa sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC Ø 160, o łącznej długości 6,90 m;
- budowa studni rewizyjnych z kręgów betonowych Ø 1000 – 14 szt.
- budowa studzienek rewizyjnych Ø 425 mm – 3 szt.
3) budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w miejscowości Wysoka (działki nr ewid. 13/1, 14/2, 359/17):
- budowa sieci wodociągowej rozdzielczej z rur ciśnieniowych PE100 PN10 SDR17 DN/OD Ø 90/5,4mm, o łącznej długości 727,00 m;
- budowa hydrantów nadziemnych DN80 – 3 kpl.
4) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stary Sumin (działki nr ewid. 5/9, 97/5):
- budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC Ø 200, o łącznej długości 263,50 m.;
- przewiert sterowany rurą ochronną PE 280 mm, o łącznej długości 8,00 m;
- budowa studni rewizyjnych z kręgów betonowych DN1200 – 1 szt.;
- budowa studzienek kanalizacyjnych – 4 szt.

W projekcie budowlanym dla zadania wskazanego powyżej zaplanowano wykonanie sieci wodociągowej, której budowy nie obejmuje niniejsze postępowanie. Sieć wodociągowa została już wybudowana.
5) budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w miejscowości Zdroje (działka nr 148/2):
- budowa sieci wodociągowej rozdzielczej z rur ciśnieniowych PE100 PN10 SDR17 DN/OD Ø 90/5,4 mm, o łącznej długości 328,00 m;
- budowa hydrantów nadziemnych DN80 – 2kpl.;
6) budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w miejscowości Stary Sumin (działki nr 81/16, 87/1, 87/8, 88/1, 88/17)
- budowa sieci wodociągowej rozdzielczej z rur ciśnieniowych PE100 PN10 SDR17 DN/OD Ø 90/5,4 mm, o łącznej długości 215,00m (w tym 16m przewiert pod drogą powiatową);
- budowa hydrantów nadziemnych DN80 – 2 kpl.
3. Ponadto należy uwzględnić przy:
a) budowie sieci wodociągowej rozdzielczej w Starym Suminie:
- wywóz nadmiaru ziemi do 1 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
- utwardzenie nawierzchni tłuczniem kamiennym po wykopach na szerokości 1,2 m i grubości 8 cm po uwałowaniu.
b) budowie sieci wodociągowej rozdzielczej w Zdrojach:
- poz. 5 KNR 4-01 0108/01 przedmiar robót: zasypanie wykopu ziemią z odkładu zamiast wywiezienia samochodami skrzyniowymi do 1 km.
c) budowie sieci wodociągowej rozdzielczej w miejscowości Wysoka:
- należy przewidzieć odszkodowanie za straty w plonach na działce nr 13/1. Zaleca się prowadzenie robót przed lub po zbiorach, ewentualnie wykonać odcinek sieci metodą bezwykopową,
- poz. 5 KNR 4-01 0108/01 przedmiar robót: zasypanie wykopu ziemią z odkładu zamiast wywiezienia samochodami skrzyniowymi do 1 km.
d) budowie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stary Sumin
- utwardzenie nawierzchni tłuczniem kamiennym po wykopach na szerokości 1,2 m i grubości 8 cm po uwałowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1962340,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 pn. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Cekcyn”.
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Cekcyn”.
2. Przedmiot nadzorowanego zamówienia obejmuje:
a) budowę sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Zbożowej w Cekcynie;
b) budowę sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Okoninek;
c) budowę sieci wodociągowej rozdzielczej w miejscowości Wysoka;
d) budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stary Sumin;
e) budowę sieci wodociągowej rozdzielczej w miejscowości Zdroje;
f) budowę sieci wodociągowej rozdzielczej w miejscowości Stary Sumin.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 8 do SWZ, a także w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących Załącznik Nr 9 do SWZ.
4. Do obowiązków inspektora nadzoru należy:
- reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
- sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
- kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót,
- rozstrzyganie - w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót,
- sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadniania potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowania do zamawiającego o ich wykonanie,
- uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek,
- sprawdzanie przygotowanych przez wykonawcę rozliczeń kosztów realizacji inwestycji,
- dojazd i pobyt na placu budowy minimum dwa raz w miesiącu od momentu przekazania placu budowy Wykonawcy do czasu zgłoszenia zakończenia prac oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach na telefoniczne lub listowne wezwanie Zamawiającego. W okresie gwarancji na telefoniczne lub listowne wezwanie Zamawiającego każdorazowo w razie konieczności przeprowadzenia odbioru gwarancyjnego oraz kontroli jednostek współfinansujących zadanie;
- informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1808100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3432560,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1808100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane WODKAN Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671416560

7.3.3) Ulica: Gieryna 2/7

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-795

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1808100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47355,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47355,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Studio Projektowe EKO-SYSTEM Radosław Ryl

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611269538

7.3.4) Miejscowość: Przy Szosie Bydgoskiej 14A

7.3.5) Kod pocztowy: 89-500

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47355,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.