Ogłoszenie z dnia 2021-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00159019/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego dla MODR Warszawa na potrzeby realizacji projektu pod nazwą „Internetowa Platforma Doradztwa i Wspomagania Decyzji w Integrowanej Ochronie Roślin”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006742820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czereśniowa 98
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-456
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 571-61-00
1.5.8.) Numer faksu: (22) 571-61-01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@modr.mazowsze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.modr.mazowsze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://modr-mazowsze.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prowadzenie doradztwa rolniczego obejmującego działania w zakresie rolnictwa, rozwoju wsi, rynków rolnych oraz wiejskiego gospodarstwa domowego.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego dla MODR Warszawa na potrzeby realizacji projektu pod nazwą „Internetowa Platforma Doradztwa i Wspomagania Decyzji w Integrowanej Ochronie Roślin”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdeba747-0504-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192102
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005260/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup monitorów prezentacyjnych (4 szt.).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Internetowa Platforma Doradztwa i Wspomagania Decyzji w Integrowanej Ochronie Roślin.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159019/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG.26.17.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 264633,53 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 32845,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 szt. zestawów komputerowych do prezentacji danych dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie na potrzeby realizacji projektu pod nazwą „Internetowa Platforma Doradztwa i Wspomagania Decyzji w Integrowanej Ochronie Roślin” (POPC.02.01.00-00-0100/19-00). W skład zestawu komputerowego wchodzą: a) telewizor 65”, b) minikomputer, c) stojak uniwersalny, d) skrzynia transportowa, e) uchwyt do telewizora. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do montażu i podłączenia telewizora i mikrokomputera we wskazanych siedzibach Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36314,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36314,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36314,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alltech Spółka Jawna Zdzisław Pająk, Artur Pająk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740013894
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 33
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36314,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenia usług z zakresu mediacji w związku z realizacją procesów inwestycyjnych w spółce Polskie Elektrownie Jądrowe
- Dostawa pieczywa i bułki tartej do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- Kompleksowa organizacja i realizacja imprezy pn. "Wolskie grillowanie - z grillem przez świat"- numer postępowania: 35/ZP/24.
- Medycyna Pracy- świadczenie usług medycznych 2024-2025
- Remont obiektów w III Oddziale ZUS w Warszawie
- Remont fragmentu ogrodzenia przy budynku na ul. A. Grottgera 25A w Warszawie w branży ogólnobudowlanej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Konopnica
- Dostawa komputerów przenośnych i replikatorów portów usb
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji programu Erasmus + dla PANS w Chełmie
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu "Coraz lepsi" realizowanego w ramach programu: FELU.00.00 Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- "Dostawy pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.