Ogłoszenie z dnia 2021-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00174523/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-08
- 2021/BZP 00180255/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ławek solarnych do ładowania urządzeń mobilnych w ramach projektu „Zielona energia” – kampania edukacyjna podnosząca świadomość ekologiczną powiatu pilskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pilski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: aleja Niepodległości 33/35
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 210 94 42
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@powiat.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pila1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ławek solarnych do ładowania urządzeń mobilnych w ramach projektu „Zielona energia” – kampania edukacyjna podnosząca świadomość ekologiczną powiatu pilskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-022820bf-108d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191845
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002502/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa i montaż ławek solarnych do ładowania urządzeń mobilnych szt.4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174523/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.56.2021.I
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 68000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem ławek solarnych w ramach projektu „Zielona energia” – kampania edukacyjna podnosząca świadomość ekologiczną mieszkańców powiatu pilskiego.
2. Zamówienie realizowane jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu w zakresie edukacji ekologicznej w roku 2021.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem 4 sztuk ławek solarnych służących do ładowania urządzeń mobilnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ.
W opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały miejsca dostawy i montażu ławek solarnych.
Gwarancja 24 miesiące.
4. Wykonawca dostarczy i zamontuje ławki we wskazanym miejscu przy szkole:
1) I Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Skłodowskiej – Curie w Pile,
ul. Wincentego Pola 11, 64-920 Piła – 1 ławka;
2) Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Pile, aleja Powstańców Wlkp. 18a., 64-920 Piła – 1 ławka;
3) Zespół Szkół w Łobżenicy, ul. Złotowska 15, 89-310 Łobżenica - 1 ławka;
4) Zespół Szkół Budowlanych w Pile, ul. Kilińskiego 16, 64-920 Piła – 1 ławka.
5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Dostarczone doposażenie musi być kompletne, musi posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające je do użytkowania.
6. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów materiałów lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one wiążące przyszłego Wykonawcę do ich stosowania. Wykonawca może zastosować materiały równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów zaproponowanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku
do materiałów równoważnych dokumenty dopuszczające do użytkowania.
7. Ze względu na to, że wykonywanie zamówienia będzie przy funkcjonujących budynkach, Zamawiający ma następujące wymagania dotyczące realizacji prac:
1) należy prawidłowo zabezpieczyć teren,
2) należy zabezpieczyć wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt przed dostępem osób niepowołanych,
3) po zakończeniu prac montażowych należy uporządkować teren.
8. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za wszelkie naruszenia prawa i szkody, które mogą zaistnieć w związku z realizacją zamówienia.
9. Zamawiający wymaga stałego nadzoru prowadzonych prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39113600-3 - Ławki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.Uzasadnienie:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły cztery ofert. Ofertę najkorzystniejszą spośród ofert niepodlegających odrzuceniu złożyła firma EL-PRZEM Spółka z o.o., Nowe Dąbie 67 B,
89-210 Łabiszyn z ceną brutto 51 660,00 zł oraz terminem wykonania zamówienia do 14 dni
od dnia zawarcia umowy.
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć 37 491,00 złotych brutto
i nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51660,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55596,00 PLN
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- ZAKUP STERYLIZATORA PAROWEGO
- Świadczenie usług psychologa w celu przeprowadzenia pogłębionej diagnozy u dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej w ramach projektu
- Koszenie terenów zieleni gminnej w 2024 r. (zadanie 1 i 2)
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA OSIEDLU KOSZYCE K1-K2 W PILE - Etap IV -
- Zakup i montaż platformy przyschodowej wewnętrznej i zewnętrznej
- Adaptacja i modernizacja części budynku, położonego w Pile przy al. Powstańców Wielkopolskich 182 pod kątem wykorzystania do działań socjoterapeutycznych, sportowo-rekreacyjnych itp.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zmiany w zagospodarowaniu wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Ofiar Oświęcimskich. pl. Solny, Rynek, Świdnicka we Wrocławiu.
- "ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ I TURYSTYCZNEJ W GMINIE ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE POPRZEZ ROZBUDOWĘ SAUNARIUM ORAZ MODERNIZACJĘ STADIONU MIEJSKIEGO - ETAP II "
- Wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu zieleni przy ul. Radzikowskiego II
- "Budowa przyszkolnej infrastruktury sportowej w Gminie Szydłów".
- Roboty budowlane i nasadzenia zieleni związane z budową placu zabaw i siłowni w ramach zadania pn.: "Pumptrack - rowerowy plac zabaw - ścieżka zdrowia cd.", Parku Woźniców, dla ZZM w Krakowie.
- Budowa Parku Trampolin na placu dożynkowym u zbiegu ulic Wojska Polskiego, Szpitalnej i Dworcowej
więcej: Ławki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.