eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Likwidacja barier architektonicznych w SPZZOZ w Wyszkowie poprzez budowę trzyprzystankowego dźwigu do transportu osób w Pawilonie Szpitalnym Oddziałów Chorób Wewnętrznych i Kardiologicznego



Ogłoszenie z dnia 2022-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Likwidacja barier architektonicznych w SPZZOZ w Wyszkowie poprzez budowę trzyprzystankowego dźwigu do transportu osób w Pawilonie Szpitalnym Oddziałów Chorób Wewnętrznych i Kardiologicznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 1

1.5.2.) Miejscowość: Wyszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29-743-76-11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@szpitalwyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalwyszkow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.szpitalwyszkow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Likwidacja barier architektonicznych w SPZZOZ w Wyszkowie poprzez budowę trzyprzystankowego dźwigu do transportu osób w Pawilonie Szpitalnym Oddziałów Chorób Wewnętrznych i Kardiologicznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52131c10-c6bf-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191603

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00082318/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Likwidacja barier architektonicznych w SPZZOZ w Wyszkowie poprzez dobudowę trzyprzystankowego dźwigu do transportu osób w Pawilonie Szpitalnym Oddziału Chorób Wewnętrznych i Oddziału Kardiologicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138417/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DEZ/Z/341/ZP-20/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest likwidacja barier architektonicznych w SPZZOZ w Wyszkowie poprzez budowę trzyprzystankowego dźwigu do transportu osób w Pawilonie Szpitalnym Oddziałów Chorób Wewnętrznych i Kardiologicznego.
2. Miejsce realizacji: SPZZOZ w Wyszkowie, ul. KEN 1,07-200 Wyszków .
3. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
roboty budowlane polegające na wykonaniu szybu windowego dla dźwigu szpitalnego. Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych, dostawa, montaż i uruchomienie nowego dźwigu elektrycznego, osobowego, trzyprzystnkowego o udźwigu 1600 kg. Wykonanie wzdłuż ściany bocznej szybu szchodów ewakuacyjnych z budynku. Opracownie instrukcji eksploatacji i konserwacji zamontowanego dźwigu. Opracowanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie wszystkich wymaganych pozwoleń i decyzji dopuszczających dźwig do użytkowania w tym pozwolenie na użytkowanie i protokół dopuszczenia urządzenia dźwigowego do eksploatacji z Urzędu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ i wzór umowy.
4. Zamawiający określa minimalny okres gwarancji na 36 miesięcy licząc od dnia podpisania Protokołu odbioru końcowego.
5. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia:
1) 60 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury,
2) faktura może zostać najwcześniej wystawiona w dniu podpisaniu bez uwag Protokołu odbioru końcowego.
6. Wykonawca zapewni na okres obowiązywania umowy Polisy Ubezpieczeniowe obejmujące
odpowiedzialność cywilną, deliktową i kontraktową za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych
wypadków spowodowane działaniem bądź zaniechaniem Wykonawcy na sumę ubezpieczenia nie
mniejszą niż 500 000,00 zł.- W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców powyższy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą łącznie jego spełnienie.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia, w tym w szczególności osobami z uprawieniami budowlanymi do kierowania robotami.
8. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany zgodnie z polskim prawem, a w szczególności poniższymi aktami prawnymi:
1) Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U z 2020 r. poz. 1333 ze zm.).
2) Obwieszczeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 sierpnia 2003r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r. nr 169, poz. 1650).
3) Ustawą Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 roku (t.j. Dz. U. 2021 r. poz. 1129).
4) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych.
5) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1388).
6) Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
( t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 1062 ze zm.).
7) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 3 czerwca 2016 r.. w sprawie wymagań dla dźwigów i elementów bezpieczeństwa do dźwigów (t.j. Dz. U. 2016 r. poz. 811 ze zm.).
8) Polskimi normami wprowadzającymi normy europejskie zharmonizowane z dyrektywą 95/16/WE dla dźwigów elektrycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42416100-6 - Windy

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45313100-5 - Instalowanie wind

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 770000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1087319,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 770000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intero Serwis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382416345

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 770000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.