eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.p

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c63d20cd-e025-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191492

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00086940/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Zakup i dostawę materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych .

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/ozgs

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między ZAMAWIAJĄCYM a WYKONAWCAMI, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System. System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/ozgs.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Systemu możliwe jestpod warunkiem spełnienia przez sprzęt,
z którego korzystają użytkownicy WYKONAWCY następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia:
- posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:
1) w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:
a) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z
systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje,
b) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i
późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,
c) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji
przeglądarek,
2) w zakresie składania podpisu kwalifikowanego (za pośrednictwem platformy SmartPZP):
a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,
c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.
Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c powyżej znajduje się w Systemie w zakładce E-learning.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich
użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta WYKONAWCY dla WYKONAWCÓW. Użycie przez WYKONAWCĘ do kontaktu z ZAMAWIAJĄCYM środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez WYKONAWCĘ Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu WYKONAWCY.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że:
1) Administratorem danych osobowych wykonawcy jest: Jednostka Wojskowa Nr 6021, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym wykonawca może skontaktować poprzez adres e-mail:
ozgst.iodo@ron.mil.pl. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 oraz art. 74-76 ustawy Pzp. Dane osobowe będą przechowywane na czas przewidziany przepisami prawa. Obowiązek podania przez danych osobowych bezpośrednio dotyczących wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp. W odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Wykonawca posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 16/2023/TP/INFR/UZBR/OPBMR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 441759,08 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 15

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:
dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15 oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.2.5.) Wartość części: 62022,36 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (odrębnie dla każdej z części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:
dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15 oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa
oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.2.5.) Wartość części: 21679,02 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (odrębnie dla każdej części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:
dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15
oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa
oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.2.5.) Wartość części: 40460,29 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 44500000-5 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (odrębnie dla każdej z części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:
dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15
oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa
oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.2.5.) Wartość części: 85042,59 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (odrębnie dla każdej z części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:
dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15 oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.2.5.) Wartość części: 52569,07 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 44112200-0 - Wykładziny podłogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (odrębnie dla każdej z części zamówienia), z
ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:
dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
2Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15
oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa
oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.2.5.) Wartość części: 53233,17 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (odrębnie dla każdej z części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:
dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15 oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.2.5.) Wartość części: 11057,57 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (odrębnie dla każdej z części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:
dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
2Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15
oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa
oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.2.5.) Wartość części: 16456,45 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39200000-4 - Wyposażenie domowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (odrębnie dla każdej z części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:
dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15
oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa
oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.2.5.) Wartość części: 37145,13 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39717000-1 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (odrębnie dla każdej z części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:
dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15
oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa
oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.2.5.) Wartość części: 5203,25 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34928210-3 - Wiaty drewniane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (odrębnie dla każdej z części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:
dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15
oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa
oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.2.5.) Wartość części: 6745,92 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (odrębnie dla każdej z części zamówienia), z
ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:
dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15
oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa
oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.2.5.) Wartość części: 3392,61 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (odrębnie dla każdej z części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:
dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
2Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15
oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa
oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.2.5.) Wartość części: 36679,90 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39500000-7 - Wyroby włókiennicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (odrębnie dla każdej z części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:
dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15 oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.2.5.) Wartość części: 1996,46 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (odrębnie dla każdej z części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:
dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15 oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.2.5.) Wartość części: 8075,29 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (odrębnie dla każdej z części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1,
art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp z postępowania z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp oraz spełniają warunki
określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:
1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych
wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest
wykazać w sposób szczególny.
1.3. Sytuacji finansowej lub ekonomicznej. ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej. ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
[Pozostałe obligatoryjne podstawy wykluczenia]
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawyz dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę orazsłużących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia WYKONAWCA składa: odpis lub
informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109
ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne,
ZAMAWIAJĄCY może w każdym czasie wezwać WYKONAWCĘ lub WYKONAWCÓW do złożenia wszystkich lub niektórych
podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.
Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile WYKONAWCA
wskazał w oświadczeniu dane umożliwiające dostęp do tych środków,
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy Pzp.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta powinna zawierać:
1) Formularz Ofertowy oraz Specyfikację asortymentowo – cenową zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 oraz 1.1. – 1.15. do SWZ;
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału oraz niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu zgodnie z art. 125 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ ;
3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału oraz niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
4) Oświadczenie WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ;
5) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru , chyba że ZAMAWIAJĄCY może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a WYKONAWCA w Formularzu Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do WYKONAWCY, WYKONAWCY wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez WYKONAWCĘ dostępności
ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, ZAMAWIAJĄCY może żądać od WYKONAWCY przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez ZAMAWIAJĄCEGO dokumentów;
6) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania WYKONAWCY lub podmiotu udostępniającego zasoby;
7) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania WYKONAWCÓW w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
8) Zobowiązanie w przypadku gdy WYKONAWCA polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów (załącznik
nr 6 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

a) Oświadczenie WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4
ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ;
b) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich WYKONAWCÓW
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do
reprezentowania WYKONAWCÓW w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia przedstawiają Projektowane postanowienia umowy
załącznik nr 5.1 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/ozgs

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-09 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.