Og³oszenie z dnia 2021-09-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00229519/01 - Wynik z dnia 2021-10-12
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Likwidacja podziemnego pomieszczenia magazynu kot³owni przy ul. Sokolskiej 16 w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KOMUNALNY ZAK£AD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Micha³a Gra¿yñskiego 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/4163160
1.5.8.) Numer faksu: 32/2582025
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kzgm.katowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
jednostka organizacyjna administracji samorz±dowej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Likwidacja podziemnego pomieszczenia magazynu kot³owni przy ul. Sokolskiej 16 w Katowicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c8f305fe-1c64-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00191446
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002618/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.35 Likwidacja podziemnego pomieszczenia magazynu kot³owni przy ul. Sokolskiej 16 w Katowicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.
Komunikacja w postêpowaniu miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê wy³±cznie przy
u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania
preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia,
wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem Platformy i formularza
„Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków,
zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez
klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a
wys³ana do zamawiaj±cego.
2. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem Platformy. Informacje
dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert
Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na Platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie
z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana za
po¶rednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy.
3. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl zosta³y
wskazane w rozdziale XII SWZ.
4. Informacjê o wyborze oferty najkorzystniejszej b±d¼ o uniewa¿nieniu postêpowania Zamawiaj±cy
zamie¶ci na stronie internetowej prowadzonego postêpowania, tj. na Platformie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): I.Zamawiaj±cy nie przewiduje w trakcie realizacji powierzenia przetwarzania danych osobowych, których jest administratorem. II. 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1),zwanym dalej „RODO” Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1. administratorem Pani/Pana
danych osobowychjest Komunalny Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, 40-126 Katowice,
ul. Gra¿yñskiego5, Telefon: 32 258 20 21 do 25 lub 32/416 32 91, Fax: 32/258 20 25; 2. z Inspektorem
Ochrony DanychOsobowych mo¿na siê skontaktowaæ pod nr tel.: 032 416 32 85, e‑mail:
iod@kzgm.katowice.pl lubpisemnie na adres Zamawiaj±cego. 3. Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane bêd± na podstawie art.6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie niniejszego zamówieniapublicznego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd±
osoby lub podmioty, którymudostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18
oraz art. 74 ust. 1 ustawyPrawo zamówieñ publicznych; 5. Pani/Pana dane osobowe bêd±
przechowywane przez okres, którywyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie
rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów wsprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych
wykazów akt oraz instrukcji w sprawiedzia³ania archiwów zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne
stanowi± inaczej; 6. obowi±zekpodania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana
dotycz±cych jest wymogiemustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w
postêpowaniu o udzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych
wynikaj± z ustawy Prawozamówieñ publicznych; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje nie bêd±podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada
Pani/Pan: • napodstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawieart. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; • na podstawie
art. 18 RODOprawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrze¿eniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; • prawo do wniesienia skargi do
Prezesa UrzêduOchrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Panadotycz±cych narusza przepisy RODO; 9. nie przys³uguje Pani/Panu: • w zwi±zku
z art. 17 ust. 3 lit. b, dlub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia
danych osobowych, októrym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzaniadanych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO. * Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e
skutkowaæ zmian±wyniku postêpowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ
umowy w zakresieniezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego
za³±czników.**Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
doprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu
ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego
UniiEuropejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NZ.231.051.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 149751,57 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest likwidacja podziemnego pomieszczenia magazynu kot³owni przy ul. Sokolskiej 16 w Katowicach, na podstawie nakazów PINB (stanowi±ce wraz z Dokumentacj± i STWIORB za³±cznik nr 6 do SWZ).
Roboty bêd± polegaæ w szczególno¶ci na:
1) wykonaniu robót zabezpieczaj±cych,
2) rozbiórce nawierzchni bitumicznej i podbudowy z kostki betonowej,
3) likwidacji inst. elektrycznej wraz z zabezpieczeniem,
4) podstemplowaniu stropów,
5) zamurowaniu otworu i domurowaniu ¶ciany z bloczków betonowych,
6) wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych,
7) wykonaniu zabezpieczenia ¶cian z monta¿em i demonta¿em zabezpieczeñ,
8) wype³nieniu betonem przestrzeni piwnic,
9) wykonaniu podbudowy t³uczniowej oraz zasadniczej z betonu asfaltowego,
10) wykonaniu warstwy ¶cieralnej z betonu asfaltowego,
11) skuciu lu¼nych tynków ¶cian i sufitów wraz z uzupe³nieniem tynków,
12) gruntowaniu ¶cian i sufitów z malowaniem.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la dokumentacja projektowa, STWiORB, projektowane postanowienia umowy oraz przedmiary robót.
3. Wszelkie obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawieraj± projektowane postanowienia umowy stanowi±ce za³±cznik nr 4 do SWZ.
4. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê:
Wykonawca lub podwykonawca jest zobowi±zany do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych czynno¶ci w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.). Na Wykonawcy ci±¿y obowi±zek zapewnienia, aby równie¿ podwykonawcy spe³niali wszystkie wymogi wzglêdem osób zatrudnionych na umowê o pracê.
Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonuj± czynno¶ci okre¶lone w przedmiarze lub STWIORB, wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonaniem robót zabezpieczaj±cych, rozbiórkowych, murarskich, izolacyjnych malarskich, wraz z pracami towarzysz±cymi.
Wymóg nie dotyczy osób kieruj±cych robotami budowlanymi, osób sporz±dzaj±cych dokumentacjê techniczn±, osób wykonuj±cych us³ugi transportowe, dostawców materia³ów, sprzêtu, urz±dzeñ, osób fizycznych prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz±, urzêduj±cych cz³onków organów zarz±dzaj±cych lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spó³ki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim bêd± wykonywaæ osobi¶cie roboty na rzecz Zamawiaj±cego b±d¼ Wykonawcy.
5. Parametry równowa¿no¶ci
1) Je¿eli dokumentacja projektowa, STWiORB lub przedmiar robót wskazywa³yby w odniesieniu do niektórych materia³ów i urz±dzeñ patenty lub pochodzenie, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê, znaki towarowe lub pochodzenie lub nast±pi³o wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesieñ, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy Zamawiaj±cy zgodnie z art. 99 ust. 4 i 5 ustawy dopuszcza sk³adanie „produktów” równowa¿nych lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwi±zañ „równowa¿nych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, ¿e zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w dokumentacji oraz bêd± zgodne pod wzglêdem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielko¶æ, rodzaj, w³a¶ciwo¶ci fizyczne, liczba elementów sk³adowych),
b) charakteru u¿ytkowego (to¿samo¶æ funkcji),
c) charakterystyki materia³owej (rodzaj i jako¶æ materia³ów),
d) parametrów technicznych (wytrzyma³o¶æ, trwa³o¶æ, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeñstwa u¿ytkowania.
Wszelkie „produkty” pochodz±ce od konkretnych producentów okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ towary, by spe³niæ wymagania stawiane przez zamawiaj±cego i stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagañ parametrów jako¶ciowych zamawiaj±cy rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Tak, wiêc pos³ugiwanie siê nazwami producentów/produktów/ ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. W takiej sytuacji zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych te materia³y lub urz±dzenia. Bêd± one podlega³y ocenie w trakcie badania oferty.
2) Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, STWiORB lub przedmiarze robót przedmiot zamówienia zosta³ opisany za pomoc± wymagañ dotycz±cych wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, norm, ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych te materia³y lub urz±dzenia. Bêd± one podlega³y ocenie w trakcie badania oferty.
6. Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne (przewidzia³ wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy).
7. UWAGA! Przedmiary w formacie ATH za³±czone s± pomocniczo.
W przypadku wyst±pienia rozbie¿no¶ci pomiêdzy przedmiarami zamieszczonymi w formacie PDF a przedmiarami w formacie ATH wi±¿±ce s± zapisy przedmiarów robót zamieszczonych w formacie PDF.
8. Zamówienie nie jest podzielone na czê¶ci.
Roboty powinny byæ wykonane przez jednego wykonawcê, z uwagi na brak mo¿liwo¶ci podzia³u prac zwi±zanych z likwidacj± na etapy, które mo¿liwe by³yby do wykonania przez kilku wykonawców i ich prawid³owego rozliczenia. Dopuszczenie kilku wykonawców znacznie wyd³u¿y³oby czas wykonania robót, wp³ynê³o na wzrost ich kosztów i w konsekwencji uniemo¿liwi³oby egzekwowanie usterek, nie by³oby mo¿liwe ustalenie ich sprawcy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45262300-4 - Betonowanie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-20
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta wg kryteriów okre¶lonych w SWZ (Rozdz. XVIII
"Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert")
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami niezbêdnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.: jedn± osob± (1), która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika budowy - posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, wydane na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, tj. zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. W przypadku, gdy osoba wskazana jako kierownik budowy bêdzie posiada³a uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, to winna wykazaæ, ¿e posiada uprawnienia budowlane w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia;
Uwaga:
1. Wskazana wy¿ej osoba pe³ni±ca funkcje kierownika budowy musi posiadaæ uprawnienia budowlane zgodne z ustaw± Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz byæ zrzeszone we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020r., poz. 220 ).
2. Osoba, któr± Wykonawca wyka¿e na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu musi uczestniczyæ w realizacji przedmiotu umowy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia (Rozdzia³ VIII pkt 2 i 3 SWZ) zostanie wezwany do przed³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
- o¶wiadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (Rozdzia³ VIII pkt 2 i 3 SWZ) zostanie wezwany do przed³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe. W przypadku zastosowania materia³ów, urz±dzeñ, wyrobów lub rozwi±zañ równowa¿nych, Wykonawca zobowi±zany jest do ich wskazania w ofercie oraz do z³o¿enia wraz z ofert± kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e oferowane rozwi±zania równowa¿ne spe³niaj± wymagania Zamawiaj±cego opisane w przedmiocie zamówienia. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y ww. dokumentów lub z³o¿one dokumenty bêd± niekompletne (nie potwierdzaj±c w ten sposób równowa¿no¶ci oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ do ich z³o¿enia/uzupe³nienia.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W tym celu Wykonawcyustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego –
nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej
spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
2. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako
pe³nomocnik Wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê.
3. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich
Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub pe³nomocnika).
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie, przed³o¿± wraz z ofert±:
1) stosowne pe³nomocnictwo – zgodnie z Rozdzia³em XV SWZ – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o
ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do
oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
UWAGA: Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak±
sam± nazw±, albo z umowy podmiotów sk³adaj±cych wspólnie ofertê
2) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (Rozdzia³ XV pkt 2 ppkt 1 SWZ) sk³ada
ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj±
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
oraz brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ
podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿:
a) O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
b) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego
warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie.
3) o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty, us³ugi lub dostawy wykonaj± poszczególni
wykonawcy, w sytuacji okre¶lonej w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy.
5. Zasady rozliczania prac pomiêdzy Wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie
zamówienia, w tym zasady wystawiania faktur na rzecz Zamawiaj±cego, nale¿y okre¶liæ
w umowie reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców, przy czym:
1) Zamawiaj±cy zaleca, aby podmiotem uprawnionym do wystawiania faktur na rzecz
Zamawiaj±cego, przyjmowania p³atno¶ci i dokonywania rozliczeñ by³ Lider/Pe³nomocnik
Konsorcjum,*
2) Zamawiaj±cy dopuszcza, aby faktury na rzecz Zamawiaj±cego, by³y wystawiane przez
poszczególnych cz³onków Konsorcjum, pod warunkiem, ¿e umowa Konsorcjum bêdzie zawieraæ
odpowiednie zapisy w tym zakresie i wskazywaæ zakres prac wykonywanych przez
poszczególnych cz³onków Konsorcjum.
6. W przypadku, gdy umowa reguluj±ca wspó³pracê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o zamówienia, nie bêdzie zawiera³a zasad rozliczania prac pomiêdzy tymi Wykonawcami, w tym
zasad wystawiania faktur na rzecz Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e jedynym Wykonawc± uprawnionym do wystawiania faktur bêdzie lider/pe³nomocnik konsorcjum.
* Wykonawca wskazany jako pe³nomocnik lub jeden z Wykonawców (wskazany przez
pozosta³ych) wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian umowy, których charakter oraz warunki wprowadzania s± okre¶lone w projektowanych postanowieniach umowy w szczególno¶ci w § 19 projektowanych postanowieñ umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-11 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice na stronie dotycz±cej odpowiedniego postêpowania. 2.Oferta wraz z wymaganymi dokumentami musz± zostaæ podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-11 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-09
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKU£ÓW ¯YWNO¦CIOWYCH - MIÊSA
- Dostawa podzespo³ów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzêdu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta pad³ych dzikich zwierz±t i porzuconej ¿ywno¶ci, wywóz rannych dzikich zwierz±t do Pogotowia Le¶nego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierz±t bytuj±cych w mie¶cie w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
wiêcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Monta¿ szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpo¶rednio przyleg³ego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeñ parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIE¯¡CA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZN¡ WYMIAN¡ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERA£A JÓZEFA CH£OPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Modernizacja i przebudowa budynku gara¿owego w Suchej Beskidzkiej na dzia³ce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont pomieszczeñ w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
wiêcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





