eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › "Zapewnienie transportu i opieki w czasie przewozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pszczyna do szkół, przedszkoli i ośrodków w roku szkolnym 2021/2022"



Ogłoszenie z dnia 2021-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zapewnienie transportu i opieki w czasie przewozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pszczyna do szkół, przedszkoli i ośrodków w roku szkolnym 2021/2022”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczyna Urząd Miejski w Pszczynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258339

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pszczyna@pszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.pszczyna.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zapewnienie transportu i opieki w czasie przewozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pszczyna do szkół, przedszkoli i ośrodków w roku szkolnym 2021/2022”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9f235bf-d89d-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191387

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001002/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz uczniów z terenu gminy Pszczyna do szkół i przedszkoli w roku szkolym 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098518/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.0029.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych na terenie Gminy Pszczyna
Usługa przewozowa dzieci i uczniów niepełnosprawnych (wraz z zapewnieniem opieki) do:
a) Zespołu Szkół nr 3 Specjalnych im. Janusza Korczaka, ul. Zamenhofa 5,
43-200 Pszczyna,
b) Szkoły Podstawowej nr 6 im. ks. Jana Twardowskiego, ul. Księżycowa 25, 43-200 Pszczyna,
c) Przedszkola nr 6 z Oddziałami Specjalnymi im. Misia Puchatka, ul. Księżycowa 27, 43-200 Pszczyna,
d) Niepublicznej Szkoły Podstawowej nr 1, ul. Bielska 54, 43-200 Pszczyna,
e) Niepublicznego Przedszkola Integracyjnego „Słoneczko”, ul. Tkacka 7, 43-200 Pszczyna.

Szczegółowy wykaz tras i liczbę dzieci/uczniów określa załącznik nr 5 do SWZ.

Dowóz uczniów realizowany będzie w dniach nauki szkolnej oraz zajęć przedszkolnych.
Dziennie wykonywane będą dwa kursy, tj. przewóz uczniów z ustalonych przystanków do szkół i przedszkoli oraz przewóz uczniów ze szkół i przedszkoli do tych przystanków.
Godziny przewozów w poszczególnych dniach będą dostosowane do zajęć szkolnych oraz zajęć przedszkolnych.
Wymaga się, by Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wyznaczył (dla każdego pojazdu odrębnie) kierowcę i opiekuna, których wymagania i zakres obowiązków określa umowa stanowiąca załącznik nr 6a do SWZ.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości połączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany przebiegu trasy, przystanków, liczby dowożonych uczniów oraz dodania nowych placówek w granicach Gminy Pszczyna w trakcie roku szkolnego, co nie będzie miało wpływu na zmianę należnego wynagrodzenia Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 537118,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Tychów
Usługa przewozowa uczniów niepełnosprawnych (wraz z zapewnieniem opieki) do:
a) Szkoły Podstawowej Nr 40 z Oddziałami Integracyjnymi im. gen. Jerzego Ziętka, ul. Zgrzebnioka 45, 43-100 Tychy,
b) Niepublicznej Szkoły Podstawowej „Otwarte okno”, ul. Paprocańska 84, 43-100 Tychy.

Liczba uczniów objętych dowozem na tej trasie: 2 uczniów zamieszkałych w Pszczynie, 1 uczeń zamieszały w Czarkowie oraz 1 uczeń zamieszkały w Brzeźcach.

Dowóz uczniów realizowany będzie w dniach nauki szkolnej.
Dziennie wykonywane będą dwa kursy, tj. przewóz uczniów z ustalonych przystanków do szkół i przedszkoli oraz przewóz uczniów ze szkół i przedszkoli do tych przystanków.
Godziny przewozów w poszczególnych dniach będą dostosowane do zajęć szkolnych.
Wymaga się, by Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wyznaczył (dla każdego pojazdu odrębnie) kierowcę i opiekuna, których wymagania i zakres obowiązków określa umowa stanowiąca załącznik nr 6b do SWZ.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości połączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany przebiegu trasy, przystanków oraz liczby dowożonych uczniów w trakcie roku szkolnego, co nie będzie miało wpływu na zmianę należnego wynagrodzenia Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 57388,95 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Czechowic-Dziedzic

Usługa przewozowa uczniów niepełnosprawnych (wraz z zapewnieniem opieki) do Zespołu Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Nad Białką 1e, 43-502 Czechowice Dziedzice

Liczba uczniów objętych dowozem na tej trasie: 1 uczeń zamieszkały w Pszczynie.

Dowóz ucznia realizowany będzie w dniach nauki szkolnej.
Dziennie wykonywane będą dwa kursy, tj. przewóz uczniów z ustalonych przystanków do szkół i przedszkoli oraz przewóz uczniów ze szkół i przedszkoli do tych przystanków.
Godziny przewozów w poszczególnych dniach będą dostosowane do zajęć szkolnych.
Wymaga się, by Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wyznaczył kierowcę i opiekuna, których wymagania i zakres obowiązków określa umowa stanowiąca załącznik nr 6b do SWZ.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości połączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany przebiegu trasy, przystanków oraz liczby dowożonych uczniów w trakcie roku szkolnego, co nie będzie miało wpływu na zmianę należnego wynagrodzenia Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 57388,95 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Żor
Usługa przewozowa uczniów niepełnosprawnych (wraz z zapewnieniem opieki) do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego, ul. Piastów Górnośląskich 8, 44-240 Żory.

Liczba uczniów objętych dowozem na tej trasie: 1 uczeń zamieszkały w Studzionce.

Dowóz uczniów realizowany będzie w dniach nauki szkolnej.
Dziennie wykonywane będą dwa kursy, tj. przewóz uczniów z ustalonych przystanków do szkół i przedszkoli oraz przewóz uczniów ze szkół i przedszkoli do tych przystanków.
Godziny przewozów w poszczególnych dniach będą dostosowane do zajęć.
Wymaga się, by Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wyznaczył (dla każdego pojazdu odrębnie) kierowcę i opiekuna, których wymagania i zakres obowiązków określa umowa stanowiąca załącznik nr 6b do SWZ.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości połączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany przebiegu trasy, przystanków oraz liczby dowożonych uczniów w trakcie roku szkolnego, co nie będzie miało wpływu na zmianę należnego wynagrodzenia Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 44842,20 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Woli
Usługa przewozowa uczniów niepełnosprawnych (wraz z zapewnieniem opieki) do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli, ul. Lipowa 3, 43-225 Woli.

Liczba uczniów objętych dowozem na tej trasie: 1 uczeń zamieszkały w Ćwiklicach

Dowóz uczniów realizowany będzie w dniach nauki szkolnej.
Dziennie wykonywane będą dwa kursy, tj. przewóz uczniów z ustalonych przystanków do szkół i przedszkoli oraz przewóz uczniów ze szkół i przedszkoli do tych przystanków.
Godziny przewozów w poszczególnych dniach będą dostosowane do zajęć szkolnych oraz zajęć przedszkolnych.
Wymaga się, by Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wyznaczył (dla każdego pojazdu odrębnie) kierowcę i opiekuna, których wymagania i zakres obowiązków określa umowa stanowiąca załącznik nr 6b do SWZ.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości połączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany przebiegu trasy, przystanków oraz liczby dowożonych uczniów w trakcie roku szkolnego, co nie będzie miało wpływu na zmianę należnego wynagrodzenia Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 46874,92 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2099,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2376,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2099,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. MIRKO Mirosław Gajda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6521004050

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 10,

7.3.4) Miejscowość: Brzeszcze

7.3.5) Kod pocztowy: 32-620

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 533146,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-08-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. MIRKO Mirosław Gajda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6521004050

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 10,

7.3.4) Miejscowość: Brzeszcze

7.3.5) Kod pocztowy: 32-620

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53856,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-24

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. MIRKO Mirosław Gajda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6521004050

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 10

7.3.4) Miejscowość: Brzeszcze

7.3.5) Kod pocztowy: 43-620

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53856,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-24

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 338,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „WALDEKBUSY „ J .Adamska Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6443494375

7.3.3) Ulica: ul. Krzysztofa Kamila Ba-czyńskiego 11A m.13,

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-203

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63206,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-24

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. MIRKO Mirosław Gajda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6521004050

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 10,

7.3.4) Miejscowość: Brzeszcze

7.3.5) Kod pocztowy: 32-620

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53856,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-24

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W ofercie podano stawki ryczałtowe za 1 dzień

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.