Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00170086/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie robót konserwacyjnych, drobnych napraw i usuwania awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych oraz stanowienia pogotowia lokatorskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina - Miasto Płock Zarząd Budynków Komunalnych w Płocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364131770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 13A
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mbrzozowski@mzgm-plock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zbk.plock.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.mzgm-plock.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie robót konserwacyjnych, drobnych napraw i usuwania awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych oraz stanowienia pogotowia lokatorskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0039a0d-d825-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191240
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018461/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Roboty konserwacyjne, drobne naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych oraz stanowienie pogotowia lokatorskiego w budynkach i lok. mieszkalnych i użyt.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NO 3/TI/ZBK/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie od 01 lipca 2022 roku do 30 czerwca 2023 roku robót konserwacyjnych, drobnych napraw i usuwania awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych oraz stanowienia pogotowia lokatorskiego w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych będących w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Płocku oraz usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ oraz Informacja o budynkach do konserwacji stanowiąca Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych
50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) - Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 31.05.2022 r. do godziny 09:30 do Administratora przeprowadzającego postępowanie wpłynęła 1 oferta.
Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia wynosiła 358 335,00 zł brutto.
Stawka roboczogodziny (z narzutami bez VAT) określona jako graniczna przy rozpatrywaniu ofert wynosiła:
a) w godzinach 7:30 - 17:30 - 47,00 zł
b) w godzinach 17:30 - 7:30 ( w dniu robocze), 7:30-7:30 (w dni wolne od pracy) - 67,00 zł
Ryczałtowe wynagrodzenie netto (bez podatku VAT) za gotowość do świadczenia usług związanych ze stanowieniem pogotowia lokatorskiego określono jako graniczne przy rozpatrywaniu ofert: 5 200,00 zł.
Zaoferowana w złożonej ofercie stawka 1 roboczogodziny (z narzutami) – bez VAT na usługę wykonywania w godzinach od 1730 – 7 30 (usuwanie awarii) przewyższa stawkę roboczogodziny (z narzutami bez VAT) jaką określono graniczną przy rozpatrywaniu ofert o 311,54 %. Zaoferowana w złożonej ofercie stawka 1 roboczogodziny (z narzutami) – bez VAT na usługę wykonywania w godzinach od 730 – 17 30 (konserwacja) przewyższa stawkę roboczogodziny (z narzutami bez VAT) jaką określono graniczną przy rozpatrywaniu ofert o 262,43 %. Ponadto łączna cena oferty przekracza o 238,47 % kwotę Zamawiającego jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zgodnie z art. 255 pkt. 3) Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 845194,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 845194,56 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Stawka 1 roboczogodziny (z narzutami) - bez VAT 208,73 zł
W tym:
stawka 1 rbg netto 165,00 zł
Koszty pośrednie 15 % (do R i S) 24,75 zł
Zysk 10 % (do R, S i KP) 18,98 zł
b) wartość ryczałtu za gotowość (bez VAT) w zł/m-c 4 300,00 zł
c) usługa wykonywana w godzinach od 7.30 – 17.30 ( konserwacja)
Stawka 1 roboczogodziny (z narzutami) - bez VAT 123,34 zł
W tym :
stawka 1 rbg netto 97,50 zł
Koszty pośrednie 15 % (do R i S) 14,63 zł
Zysk 10 % (do R, S i KP) 11,21 zł
d) Gwarancja : gwarancja na wykonanie usługi wynosi 24 m-ce
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Wykonanie 30 operatów szacunkowych (dla 38 działek) określających wartość nieruchomości jako przedmiotu prawa własności / użytkowania wieczystego i innych praw do nieruchomości wraz z naniesieniami .
- "Mobilne laboratorium wraz z pełnym wyposażeniem: samochód z napędem elektrycznym wraz z dodatkowym specjalistycznym wyposażeniem na potrzeby Straży Miejskiej w Płocku."
- Sporz. projekt. UPUL dla lasów niestanow. własności Skarbu Państwa, należących do os fiz i wspólnot gruntowych na lata 2025-2034 położonych na terenach poszczególnych obr ewid w 9 gm powiatu płockiego
- Konserwacja muzealiów ze zbiorów Muzeum Mazowieckiego w Płocku
- Zakup wideolaryngoskopów
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 - III postępowanie.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa techniczna, eksploatacyjna oraz konserwacja urządzeń i instalacji znajdujących się w nieruchomości Sądów przy ul. Terespolskiej 15A w Warszawie.
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
- Wykonanie przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń i systemów bezpieczeństwa (KD, CCTV, SSWiN) w budynkach Urzędu Miasta Poznania
- Pogotowie techniczne oraz Konserwacja i drobne naprawy instalacji wod-kan, gazowej, c.o., c.w.u., elektrycznej i ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach administrowanych przez MZN sp. z o.o.
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany układów klimatyzacji VRF w Ośrodku Szkoleniowym NBP w Zalesiu Górnym
- Wykonanie przeglądów serwisowych, konserwacji i napraw agregatów chłodniczych, central wentylacyjnych, nawilżaczy, klimatyzatorów, wentylatorów w budynkach Politechniki Gdańskiej
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.