eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Utrzymywanie zieleni na terenie Powiatu Pruszkowskiego



Ogłoszenie z dnia 2024-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymywanie zieleni na terenie Powiatu Pruszkowskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pruszkowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013267144

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Drzymały 30

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227381470

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.pruszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.pruszkow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pruszkow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymywanie zieleni na terenie Powiatu Pruszkowskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e26b42a4-adff-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00191212

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00032325

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 278040 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymywanie zieleni na terenie Powiatu Pruszkowskiego, której zakres obejmować będzie:

1. Pielęgnacja drzew (z podnośnika):
1) do 60 cm 50 szt.
2) 61 - 120 cm 100 szt.
3) 121 - 180 cm 90 szt.
4) 181 - 250 cm 60 szt.
5) 251 - 300 cm 40 szt.
6) powyżej 300 cm 10 szt.

2. Pielęgnacja drzew (metodą alpinistyczną):
1) do 200 cm 5 szt.
2) powyżej 200 cm 5 szt.

3. Wycinka drzew w warunkach klasycznych:
1) do 60 cm 50 szt.
2) 61 - 120 cm 40 szt.
3) 121 - 180 cm 40 szt.
4) 181 - 250 cm 25 szt.
5) 251 - 300 cm 20 szt.
6) powyżej 300 cm 5 szt.

4. Wycinka drzew w utrudnionych warunkach:
1) do 60 cm 1 szt.
2) 61 - 120 cm 1 szt.
3) 121 - 180 cm 1 szt.
4) 181 - 250 cm 1 szt.
5) 251 - 300 cm 5 szt.
6) powyżej 300 cm 10 szt.

5. Krzewy i samosiejki:
1) wycięcie krzewów, wywiezienie gałęzi i uprzątnięcie terenu/pielęgnacja krzewów 5 000 m2
2) wycięcie młodych samosiejek, wywiezienie gałęzi i drewna, uprzątnięcie terenu 2 000 m2

6. Zabezpieczanie drzew:
1) montaż 3 palików i wiązania taśmy (1 szt. drzewa) 25 szt.
2) naprawa uszkodzonego opalikowania drzewa 20 szt.
3) wykonanie i montaż osłon na drzewa (przed koszeniem) 15 szt.

7. Frezowanie:
1) do 50 cm 1 szt.
2) 51-150 cm 1 szt.
3) 151-250 cm 1 szt.
4) powyżej 250 cm 1 szt.



Podane ilości (szt.) są ilościami orientacyjnymi, zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia bądź zmniejszenia podanych ilości, wg bieżących potrzeb, z zachowaniem warunku nie przekraczania wartości umowy.

Zamawiający przewiduje wykonać min. 75 % deklarowanej ilości.

Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z pracami określony w specyfikacji technicznej wykonania robót, m.in.: koszty związane ze ścięciem, frezowaniem i wywozem drewna i karpy, frezowaniem gałęzi powstałymi w wyniku pielęgnacji, kosztów naprawy i wymiany słupków itp. .Jeśli danej pozycji nie było w ofercie będzie ona rozliczana wg średniej ceny rynkowej w regionie.

Rozpoczęcie realizacji zadania następować będzie w ciągu maksymalnie 48 godzin,
dla zleceń określonych jako awaryjne – 3 godzin, od wystawienia zlecenia przez Zamawiającego. Czas realizacji poszczególnych zleceń wynosić będzie ilość dni zgodną z ofertą wykonawcy, a dla zleceń określonych jako awaryjne - 12 godzin.
Pełen opis przedmiotu zamówienia i warunki świadczenia usługi określają załącznik A i B do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 546804,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 716914,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 546804,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Rutkowski Tadeusz Rutkowski, 05-800 Pruszków,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341001316

7.3.3) Ulica: ul. Rzewuskiego 50

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2268000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

realizacja umowy wg cen jednostkowych do kwoty 226 800,00 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.