Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00175234/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
- 2022/BZP 00183726/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-30
- 2022/BZP 00187948/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dla Izby Przyjęć i Ośrodka Żywienia Klinicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im.J.Gromkowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290469
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Koszarowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-149
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 713457428
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: estrak@szpital.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia dla Izby Przyjęć i Ośrodka Żywienia Klinicznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1e7d463-db3a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191133
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175234/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP 20/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 67489,77 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 144,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wózek do transportu chorych z leżem dwusegmentowym, konstrukcja kolumnowa, hydrauliczna regulacja wysokości i przechyłów wzdłużnych, pneumatyczna regulacja oparcia pleców, poręcze boczne stalowe, lakierowane, wieszak kroplówki składany, materac, tworzywowa osłona podwozia z miejscem na butlę z tlenem oraz na drobiazgi, centralna blokada 4 kół, piąte kołoWózek reanimacyjny (4 szuflady, pojemnik na igły, miska na odpady, pojemnik na rękawiczki, kosz na cewniki, blacha ze stali kwasoodpornej)
Wózek zabiegowy (2 szuflady, blat roboczy, uchwyt na worek z pokrywą, pojemnik na rękawiczki, uchwyt do prowadzenia)Wózek zabiegowy (2 szuflady, blat roboczy, uchwyt na worek z pokrywą, pojemnik na rękawiczki, uchwyt do prowadzenia)
Stolik instrumentalny (wykonany ze stali kwasoodpornej, obracany w poziomie 360 stopni, podnoszony hydraulicznie)
Stolik zabiegowy (wykonany ze stali kwasoodpornej. 2 blaty proste, miska ze stali nierdzewnej)
Stolik zabiegowy (wykonany ze stali kwasoodpornej. 2 blaty proste, miska ze stali nierdzewnej)Stolik zabiegowy (wykonany ze stali kwasoodpornej. 2 blaty proste, miska ze stali nierdzewnej)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192300-5 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów
4.5.5.) Wartość części: 14496,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Parawan mobilny jednoskrzydłowy (stelaż z profilu aluminiowego, lakierowany proszkowo na kolor biały)4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 625,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wózek podwójny na odpady (wykonany ze stali kwasoodpornej, obręcz wyposażona w klipsy zaciskowe, pokrywa podnoszona pedałem, koła w obudowie stalowej ocynkowanej)4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 65096,6 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pojemniki na rękawiczki potrójny do uchwytu szynowego (blacha ze stali kwasoodpornej)Pojemniki na cewniki do uchwytu szynowego (blacha ze stali kwasoodpornej)
Kubełek pedałowy metalowy lakierowany 20 l
Uchwyt do worka na odpady z pokrywą mocowanym do uchwytu szynowego (blacha ze stali kwasoodpornej)
Podwójny zbieracz ze stali nierdzewnej z pokrywą z hamulcem otwierana za pomoca mechanizmu pedału, z dolną półką, z czerwoną i niebieską pokrywą
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 22602,9 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie TP 20/22- dostawa wyposażenia dla Izby i Przyjec i Ośrodka Żywienia Klinicznego na podstawie art. 256 -„Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert ,jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące,ze dalsze prowadzenie postępowania jest uzazadnione.”
W związku z wnioskiem Wykonawcy wyłączenie poz.1 z zadania 1 jako oddzielnego zadania,Zamawiający stwierdził konieczność jego wydzielenia.Ze względu na brak możliwości zmiany ogłoszenia o zamówieniu w części ilości o zadań na platformie Urząd Zamówień Publicznych e-zamówienia (wydzielenie odrębnego pakietu) zatem wystąpiła okoliczność powodująca że dalsze prowadzenie postępowania jest uniezasadnione.
Zamawiający informuje,że postepowanie w zakresie odpowiadającym postępowaniu TP20/22 zostanie powtórzone.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie TP 20/22- dostawa wyposażenia dla Izby i Przyjec i Ośrodka Żywienia Klinicznego na podstawie art. 256 -„Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert ,jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące,ze dalsze prowadzenie postępowania jest uzazadnione.”
W związku z wnioskiem Wykonawcy wyłączenie poz.1 z zadania 1 jako oddzielnego zadania,Zamawiający stwierdził konieczność jego wydzielenia.Ze względu na brak możliwości zmiany ogłoszenia o zamówieniu w części ilości o zadań na platformie Urząd Zamówień Publicznych e-zamówienia (wydzielenie odrębnego pakietu) zatem wystąpiła okoliczność powodująca że dalsze prowadzenie postępowania jest uniezasadnione.
Zamawiający informuje,że postepowanie w zakresie odpowiadającym postępowaniu TP20/22 zostanie powtórzone.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie TP 20/22- dostawa wyposażenia dla Izby i Przyjec i Ośrodka Żywienia Klinicznego na podstawie art. 256 -„Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert ,jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące,ze dalsze prowadzenie postępowania jest uzazadnione.”
W związku z wnioskiem Wykonawcy wyłączenie poz.1 z zadania 1 jako oddzielnego zadania,Zamawiający stwierdził konieczność jego wydzielenia.Ze względu na brak możliwości zmiany ogłoszenia o zamówieniu w części ilości o zadań na platformie Urząd Zamówień Publicznych e-zamówienia (wydzielenie odrębnego pakietu) zatem wystąpiła okoliczność powodująca że dalsze prowadzenie postępowania jest uniezasadnione.
Zamawiający informuje,że postepowanie w zakresie odpowiadającym postępowaniu TP20/22 zostanie powtórzone.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie TP 20/22- dostawa wyposażenia dla Izby i Przyjec i Ośrodka Żywienia Klinicznego na podstawie art. 256 -„Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert ,jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące,ze dalsze prowadzenie postępowania jest uzazadnione.”
W związku z wnioskiem Wykonawcy wyłączenie poz.1 z zadania 1 jako oddzielnego zadania,Zamawiający stwierdził konieczność jego wydzielenia.Ze względu na brak możliwości zmiany ogłoszenia o zamówieniu w części ilości o zadań na platformie Urząd Zamówień Publicznych e-zamówienia (wydzielenie odrębnego pakietu) zatem wystąpiła okoliczność powodująca że dalsze prowadzenie postępowania jest uniezasadnione.
Zamawiający informuje,że postepowanie w zakresie odpowiadającym postępowaniu TP20/22 zostanie powtórzone.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W związku z wnioskiem Wykonawcy wyłączenie poz.1 z zadania 1 jako oddzielnego zadania,Zamawiający stwierdził konieczność jego wydzielenia.Ze względu na brak możliwości zmiany ogłoszenia o zamówieniu w części ilości o zadań na platformie Urząd Zamówień Publicznych e-zamówienia (wydzielenie odrębnego pakietu) zatem wystąpiła okoliczność powodująca że dalsze prowadzenie postępowania jest uniezasadnione.
Zamawiający informuje,że postepowanie w zakresie odpowiadającym postępowaniu TP20/22 zostanie powtórzone.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
- Remont elewacji tylnej budynku przy ul. Tęczowej 50 we Wrocławiu
- 19a/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
- Dostawa szybkich testów diagnostycznych wraz ze sprzętem potrzebnym do ich wykonania
- "Wykonanie ocen, ekspertyz oraz prac specjalistycznych dla wybranych drzew na terenie Wrocławia: Zadanie 1 ,Zadanie 2, Zadanie 3 - część 2 do realizacji w 2024r "
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja i doposażenie Oddziału Chirurgii Ogólnej oraz Zakładu Opieki Ambulatoryjnej w Szpitalu Ogólnym im. dr Witolda Ginela w Grajewie"
- 107-P-24 Sukcesywna dostawa mebli medycznych
- Dostawa łóżek szpitalnych wraz z materacami i szafkami przyłóżkowymi dla Powiatowego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Czeladzi
- Dostawa mebli szpitalnych
- wykonanie przebudowy i modernizacji pomieszczeń II i III piętra Pawilonu Wielofunkcyjnego na potrzeby Oddz. Onkologicznego i Oddz. Dziennej Chemioterapii oraz dostawy sprzętu med., technicznego
- "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą konstrukcji dachu budynków mieszkalnych Domu Pomocy Społecznej w Kozienicach wraz z zagospodarowaniem terenu".
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.