eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa wyposażenia dla Izby Przyjęć i Ośrodka Żywienia Klinicznego



Ogłoszenie z dnia 2022-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dla Izby Przyjęć i Ośrodka Żywienia Klinicznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im.J.Gromkowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290469

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Koszarowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-149

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 713457428

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: estrak@szpital.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia dla Izby Przyjęć i Ośrodka Żywienia Klinicznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1e7d463-db3a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191133

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175234/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP 20/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 67489,77 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 144,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wózek do transportu chorych z leżem dwusegmentowym, konstrukcja kolumnowa, hydrauliczna regulacja wysokości i przechyłów wzdłużnych, pneumatyczna regulacja oparcia pleców, poręcze boczne stalowe, lakierowane, wieszak kroplówki składany, materac, tworzywowa osłona podwozia z miejscem na butlę z tlenem oraz na drobiazgi, centralna blokada 4 kół, piąte koło
Wózek reanimacyjny (4 szuflady, pojemnik na igły, miska na odpady, pojemnik na rękawiczki, kosz na cewniki, blacha ze stali kwasoodpornej)
Wózek zabiegowy (2 szuflady, blat roboczy, uchwyt na worek z pokrywą, pojemnik na rękawiczki, uchwyt do prowadzenia)Wózek zabiegowy (2 szuflady, blat roboczy, uchwyt na worek z pokrywą, pojemnik na rękawiczki, uchwyt do prowadzenia)
Stolik instrumentalny (wykonany ze stali kwasoodpornej, obracany w poziomie 360 stopni, podnoszony hydraulicznie)
Stolik zabiegowy (wykonany ze stali kwasoodpornej. 2 blaty proste, miska ze stali nierdzewnej)
Stolik zabiegowy (wykonany ze stali kwasoodpornej. 2 blaty proste, miska ze stali nierdzewnej)Stolik zabiegowy (wykonany ze stali kwasoodpornej. 2 blaty proste, miska ze stali nierdzewnej)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192300-5 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów

4.5.5.) Wartość części: 14496,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Parawan mobilny jednoskrzydłowy (stelaż z profilu aluminiowego, lakierowany proszkowo na kolor biały)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.5.5.) Wartość części: 625,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wózek podwójny na odpady (wykonany ze stali kwasoodpornej, obręcz wyposażona w klipsy zaciskowe, pokrywa podnoszona pedałem, koła w obudowie stalowej ocynkowanej)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.5.5.) Wartość części: 65096,6 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pojemniki na rękawiczki potrójny do uchwytu szynowego (blacha ze stali kwasoodpornej)
Pojemniki na cewniki do uchwytu szynowego (blacha ze stali kwasoodpornej)

Kubełek pedałowy metalowy lakierowany 20 l
Uchwyt do worka na odpady z pokrywą mocowanym do uchwytu szynowego (blacha ze stali kwasoodpornej)

Podwójny zbieracz ze stali nierdzewnej z pokrywą z hamulcem otwierana za pomoca mechanizmu pedału, z dolną półką, z czerwoną i niebieską pokrywą

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.5.5.) Wartość części: 22602,9 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie TP 20/22- dostawa wyposażenia dla Izby i Przyjec i Ośrodka Żywienia Klinicznego na podstawie art. 256 -„Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert ,jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące,ze dalsze prowadzenie postępowania jest uzazadnione.”


W związku z wnioskiem Wykonawcy wyłączenie poz.1 z zadania 1 jako oddzielnego zadania,Zamawiający stwierdził konieczność jego wydzielenia.Ze względu na brak możliwości zmiany ogłoszenia o zamówieniu w części ilości o zadań na platformie Urząd Zamówień Publicznych e-zamówienia (wydzielenie odrębnego pakietu) zatem wystąpiła okoliczność powodująca że dalsze prowadzenie postępowania jest uniezasadnione.
Zamawiający informuje,że postepowanie w zakresie odpowiadającym postępowaniu TP20/22 zostanie powtórzone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie TP 20/22- dostawa wyposażenia dla Izby i Przyjec i Ośrodka Żywienia Klinicznego na podstawie art. 256 -„Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert ,jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące,ze dalsze prowadzenie postępowania jest uzazadnione.”


W związku z wnioskiem Wykonawcy wyłączenie poz.1 z zadania 1 jako oddzielnego zadania,Zamawiający stwierdził konieczność jego wydzielenia.Ze względu na brak możliwości zmiany ogłoszenia o zamówieniu w części ilości o zadań na platformie Urząd Zamówień Publicznych e-zamówienia (wydzielenie odrębnego pakietu) zatem wystąpiła okoliczność powodująca że dalsze prowadzenie postępowania jest uniezasadnione.
Zamawiający informuje,że postepowanie w zakresie odpowiadającym postępowaniu TP20/22 zostanie powtórzone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie TP 20/22- dostawa wyposażenia dla Izby i Przyjec i Ośrodka Żywienia Klinicznego na podstawie art. 256 -„Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert ,jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące,ze dalsze prowadzenie postępowania jest uzazadnione.”


W związku z wnioskiem Wykonawcy wyłączenie poz.1 z zadania 1 jako oddzielnego zadania,Zamawiający stwierdził konieczność jego wydzielenia.Ze względu na brak możliwości zmiany ogłoszenia o zamówieniu w części ilości o zadań na platformie Urząd Zamówień Publicznych e-zamówienia (wydzielenie odrębnego pakietu) zatem wystąpiła okoliczność powodująca że dalsze prowadzenie postępowania jest uniezasadnione.
Zamawiający informuje,że postepowanie w zakresie odpowiadającym postępowaniu TP20/22 zostanie powtórzone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie TP 20/22- dostawa wyposażenia dla Izby i Przyjec i Ośrodka Żywienia Klinicznego na podstawie art. 256 -„Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert ,jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące,ze dalsze prowadzenie postępowania jest uzazadnione.”


W związku z wnioskiem Wykonawcy wyłączenie poz.1 z zadania 1 jako oddzielnego zadania,Zamawiający stwierdził konieczność jego wydzielenia.Ze względu na brak możliwości zmiany ogłoszenia o zamówieniu w części ilości o zadań na platformie Urząd Zamówień Publicznych e-zamówienia (wydzielenie odrębnego pakietu) zatem wystąpiła okoliczność powodująca że dalsze prowadzenie postępowania jest uniezasadnione.
Zamawiający informuje,że postepowanie w zakresie odpowiadającym postępowaniu TP20/22 zostanie powtórzone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający unieważnia postępowanie TP 20/22- dostawa wyposażenia dla Izby i Przyjec i Ośrodka Żywienia Klinicznego na podstawie art. 256 -„Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert ,jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące,ze dalsze prowadzenie postępowania jest uzazadnione.”


W związku z wnioskiem Wykonawcy wyłączenie poz.1 z zadania 1 jako oddzielnego zadania,Zamawiający stwierdził konieczność jego wydzielenia.Ze względu na brak możliwości zmiany ogłoszenia o zamówieniu w części ilości o zadań na platformie Urząd Zamówień Publicznych e-zamówienia (wydzielenie odrębnego pakietu) zatem wystąpiła okoliczność powodująca że dalsze prowadzenie postępowania jest uniezasadnione.
Zamawiający informuje,że postepowanie w zakresie odpowiadającym postępowaniu TP20/22 zostanie powtórzone.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.