eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługi mycia pojazdów służbowych jednostek Policji woj. kujawsko-pomorskiego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi mycia pojazdów służbowych jednostek Policji woj. kujawsko-pomorskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091362152

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 7

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-090

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 477515321

1.5.8.) Numer faksu: 477515319

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@bg.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl/kb/urzad/zamowienia-publiczne/postepowania-przetargow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi mycia pojazdów służbowych jednostek Policji woj. kujawsko-pomorskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3680300-cff8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191101

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017185/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.31 Usługi mycia pojazdów służbowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087923/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZPiFP-29-21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 129191,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KPP w Chełmnie. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 276;
pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 48.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 7570,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KPP w Golubiu - Dobrzyniu. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 320;
pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 54.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 8733,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KPP w Mogilnie. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 306;
pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 18.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 7448,78 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KPP w Nakle n/Notecią (wraz z pojazdami W. Konwojowego KWP - Ogniwo w Nakle). Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 360;
pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 84.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 10448,78 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KPP w Wąbrzeźnie. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 240;
pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 36.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 6429,27 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KP w Koronowie. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 144.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 3278,05 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KPP w Brodnicy. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 450;
pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 72.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 15263,41 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KPP w Sępólnie Krajeńskim. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 260;
pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 24.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 6562,60 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KPP w Żninie. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 228;
pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 60.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 6800 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KPP w Aleksandrowie Kujawskim. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 280;
pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 72.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 8305,69 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KMP w Toruniu (wraz z pojazdami W. Konwojowego KWP - Ogniwo w Toruniu i CBŚ P Wydział w Toruniu). Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 1152;
pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 276.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 42204,88 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb OPP w Toruniu. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 24;
pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 120.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 4780,49 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KP w Strzelnie. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 60.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 1365,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nie złożono żadnej oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nie złożono żadnej oferty.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nie złożono żadnej oferty.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nie złożono żadnej oferty.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michalin Mierzejewscy Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8911546386

7.3.4) Miejscowość: Waganiec

7.3.5) Kod pocztowy: 87-731

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49932,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51360,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49932,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Taku spółka z ograniczona odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8792729984

7.3.4) Miejscowość: Łysomice

7.3.5) Kod pocztowy: 87-148

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49932,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5640,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wash Expert Dawid Siekierski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9562273848

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.