eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pajęczno › Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na Osiedlu Matusowiec w Pajęcznie - nr 109464 E - ul. Tuwima nr 109435 E - Ul. Piłsudskiego, Nr 109423 E - ul. Leszka Czarnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na Osiedlu Matusowiec w Pajęcznie – nr 109464 E – ul. Tuwima nr 109435 E – Ul. Piłsudskiego, Nr 109423 E – ul. Leszka Czarnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pajęczno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 8/12

1.5.2.) Miejscowość: Pajęczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 034 3111523

1.5.8.) Numer faksu: 0343111523

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@pajeczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pajeczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.e-bip.pl/Start/76/PublicOrders

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na Osiedlu Matusowiec w Pajęcznie – nr 109464 E – ul. Tuwima nr 109435 E – Ul. Piłsudskiego, Nr 109423 E – ul. Leszka Czarnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a8b5840-cf5f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190932

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001948/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na osiedlu Matusowiec w Pajęcznie nr 109464 E ul. Tuwima, nr 109435 E ul. Piłsudskiego, nr 109423 E ul. Leszka Czarnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086593/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPF.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3733650,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na Osiedlu Matusowiec w Pajęcznie – nr 109464 E – ul. Tuwima nr 109435 E – Ul. Piłsudskiego, Nr 109423 E – ul. Leszka Czarnego.

Zadanie podzielone jest na etapy:
Etap I – Rozbudowa drogi gminnej nr 109464E ul. Tuwima w Pajęcznie
termin realizacji 12 miesięcy od podpisania umowy
Zakres robót obejmuje:
W zakresie projektowanej inwestycji znajduje się:
1. Przebudowa drogi gminnej w zakresie różnych nawierzchni i elementów odwodnienia,
2. Budowa chodnika i ścieżki rowerowej,
3. Budowa podłączeń wpustów ulicznych i krawężnikowo-ulicznych do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej.
4. Przebudowa i budowa nowych zjazdów indywidualnych,
5. Budowa kablowej sieci nN zasilającej oprawy oświetlenia ulicznego wraz ze słupami i wysięgnikami z oprawami oświetleniowymi,
6. Zabezpieczenie w postaci rur osłonowych sieci teletechnicznej i energetycznej,
7. Regulacja wysokościowa nadziemnych części urządzeń infrastruktury podziemnej.
8. Budowa kanału technologicznego.
9. Badania archeologiczne zgodnie z Pozwoleniem na prowadzenie badań archeologicznych WUOZ-ZA.5161.405.2021.AM z dnia 14.05.2021 r. Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Etap II – Przebudowa drogi gminnej nr 109435E ul. Piłsudskiego w Pajęcznie
termin realizacji 24 miesiące od podpisania umowy
Zakres robót obejmuje:
W zakresie projektowanej inwestycji znajduje się:
1. Przebudowa części drogi gminnej w zakresie różnych nawierzchni,
2. Rozbiórka i budowa w nowym śladzie sieci teletechnicznej ORANGE,
3. Zabezpieczenie przewodów telekomunikacyjnych ORANGE,
4. Regulacja wysokościowa kolizyjnych odcinków sieci gazowej i przyłączy wodociągowych,
5. Budowa odwodnienia pasa drogowego (przykanaliki kanalizacji deszczowej, ściek przykrawężnikowy),
6. Budowa chodnika i ścieżki rowerowej,
7. Przebudowa i budowa nowych zjazdów indywidualnych,
8. Budowa kablowej sieci nN zasilającej oprawy oświetlenia ulicznego.
Etap III – Przebudowa drogi gminnej nr 109423E ul. Leszka Czarnego w Pajęcznie
termin realizacji 32 miesiące od podpisania umowy
W zakresie projektowanej inwestycji znajduje się:
1. Przebudowa części drogi gminnej w zakresie różnych nawierzchni,
2. Zabezpieczenie sieci teletechnicznej ORANGE
3. Regulacja wysokościowa kolizyjnych odcinków sieci gazowej i przyłączy wodociągowych
4. Budowa odwodnienia pasa drogowego (kanalizacja deszczowa, ściek przykrawężnikowy i odwodnienie liniowe),
5. Budowa chodnika i ścieżki rowerowej,
6. Przebudowa i budowa nowych zjazdów indywidualnych,
7. Budowa kablowej sieci nN zasilającej oprawy oświetlenia ulicznego.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez Biuro Projektowo – Inwestycyjne OMEGA Dariusz Kucharczyk z siedzibą ul. Sucharskiego 353, 97-500 Radomsko wraz z specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej.

3.6 Przedmiot zamówienia obejmuje realizację projektu zgodnie z podanym zakresem.

Zamawiający informuje, iż w przypadku gdy w jakimkolwiek miejscu SIWZ lub do niej załączonej: dokumentacji projektowej, opisach technicznych, rysunkach lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zostały wskazane jednoznaczne nazwy materiałów wskazujące na producenta i konkretny typ katalogowy - wszystkie takie nazwy należy każdorazowo czytać z klauzulą „lub równoważne”, czyli o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych. Jeżeli w dokumentacji podano konkretne typy materiałów należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu).

3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział V do SWZ na który składają się:
- Projekty budowlane,
- Szczegółowa Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robót (branża drogowa, branża sanitarna i branża elektryczna);
- Przedmiary Robót (branża drogowa branża sanitarna i branża elektryczna);
- decyzja o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej nr 256/2020 z dnia 08.06.2020 r. Starosty Pajęczańskiego zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę.
- Zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających decyzji o pozwoleniu na budowę AB.6743.1.1631.2019 z dnia 16.12.2019 r.
- Zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających decyzji o pozwoleniu na budowę AB.6743.1.1630.2019 z dnia 16.12.2019 r.
- Pozwolenie na prowadzenie badań archeologicznych WUOZ-ZA.5161.405.2021.AM z dnia 14.05.2021 r. Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.


Uwaga: Przedmiary robót zostały załączone w celach informacyjnych nie stanowią one podstaw do obliczenia ceny przez Wykonawcę.
Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest:
- oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze),
- powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych robotach,
Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:
1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji,
2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim z podziałem na branże (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej:
a) pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu, b) oryginał/kserokopię dziennika budowy,
c) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej,
d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy:
- o wykonaniu robót zgodnie z projektem budowlanym, ostateczną decyzją Pozwolenia na budowę oraz ustawą Prawo budowlane,
- o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, budynków i/lub lokali,
- o odpowiednim zagospodarowaniu terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu.
e) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
f) oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Budowy/Kierowników Robót,
g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,
h) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,
i) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD,
j) „Instrukcję użytkowania i eksploatacji obiektu” wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych, k) wszelkie instrukcje obsługi oraz DTR urządzeń (w języku polskim), wraz z potwierdzeniem wykonania szkoleń w zakresie obsługi tych urządzeń.
3.3. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części : Uzasadnienie zawarte w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3463325,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4125942,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3790539,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH DOMAX Arkadiusz Mika

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 57513813487

7.3.3) Ulica: Grabińska 8

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3790539,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.