Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00131700/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie 5 makiet 3D z brązu umieszczonych na płycie granitowej z podstawą obłożoną płytami granitowymi oraz ich posadowienie wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bmkz@um.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.torun.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie 5 makiet 3D z brązu umieszczonych na płycie granitowej z podstawą obłożoną płytami granitowymi oraz ich posadowienie wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71c7d86e-bca9-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00190781
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Toruńska Starówka – ochrona i konserwacja dziedzictwa kulturowego UNESCO – etap II”, podprojekt pn. „Zarządzanie i promocja projektu”, w ramach działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, VIII osi priorytetowej: Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131700/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 50/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 482276,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. „Wykonanie 5 makiet 3D z brązu umieszczonych na płycie granitowej z podstawą obłożoną płytami granitowymi oraz ich posadowienie” wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych, w ramach projektu „Toruńska Starówka - ochrona i konserwacja
dziedzictwa kulturowego UNESCO – etap II”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.
2. Wytyczne do realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Makiety zostaną umieszczone przy następujących zabytkowych obiektach: 3 kościołach gotyckich (kościół rzymskokatolicki pw. św. Jakuba Apostoła, kościół rzymskokatolicki pw. św. Jana Chrzciciela i św. Jana Ewangelisty, kościół rzymskokatolicki pw. Wniebowzięcia NMP i bł. ks. S. W. Frelichowskiego) i 1 kościele neogotyckim z pocz. XX w. (kościół
ewangelicko-augsburski pw. św. Szczepana) oraz Zamku Krzyżackim wraz z Dworem Mieszczańskim na terenie Zespołu Staromiejskiego w Toruniu.
2) Makiety mają służyć osobom niewidomym i niedowidzącym oraz poruszającym się na wózkach inwalidzkich, z założenia więc muszą być dostosowane do potrzeb tych osób pod względem wysokości, dostępności i przeznaczenia do użytkowania.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania, obejmującej: projekt zagospodarowania terenu, projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
z zastrzeżeniem pkt 4,
2) druk modeli makiet z podstawą w technice druku 3D,
3) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania,
4) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę/ lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane – zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, oraz innych wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych,
5) kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania oraz oddanie obiektu do użytkowania,
6) sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy (oprac. wyk. Przez Piotra Bieleckiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: „X-BUD Piotr Bielecki”), stanowiący załącznik do SWZ.
5. Całość przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, wzorem umowy, warunkami zawartymi w SWZ, obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie objętym umową, na zasadach opisanych w § 7 wzoru umowy.
7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane z robotami budowlanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia:
1) czynności fizyczne przy montażu makiet, 2) obsługa maszyn przy robotach kamieniarskich.
Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zawarte zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ
8. Zapisy dot. rozwiązań równoważnych określa pkt 6 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34999400-0 - Modele w skali
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
92312000-1 - Usługi artystyczne
92312230-2 - Usługi świadczone przez rzeźbiarzy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 848500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Rzeźby Forma karol Badyna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441203688
7.3.3) Ulica: Ważewskiego 53a
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-499
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAROL BADYNA PRACOWNIA RZEŹBY "FORMA"
jakie przetargi wygrała firma
KAROL BADYNA PRACOWNIA RZEŹBY "FORMA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 540000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- "Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa rodzinnego - psychiatrycznego - 1560 porad realizowane w ramach projektu własnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego pn. "Rodzina w centrum Etap I"
- Świadczenie usługi cateringu na potrzeby podopiecznych Punktu opieki dla osób z niepełnosprawnościami z Ukrainy
- Rozbudowa i przedłużenie licencji na oprogramowanie antywirusowe firmy ESET
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Olsztyńskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Przesmyki
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Potok Górny
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej i słaboprądowej w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Krakowie przy ul. Zakątek 2
- Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
- Modernizacja systemu alarmowego oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach przy ul. Korfantego 34 i przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
- Remont dachu w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
więcej: Modele w skali »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.