eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nasielsk › Poprawa dostępności w szkołach podstawowych w GN w ramach projektuDostępnaSzkoła - innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniempotrzeb uczniów oraz otoczenia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa dostępności w szkołach podstawowych w GN w ramach projektuDostępnaSzkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniempotrzeb uczniów oraz otoczenia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NASIELSK

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Programów Strukturalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377899

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Elektronowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Nasielsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-190

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@nasielsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nasielsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nasielsk/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa dostępności w szkołach podstawowych w GN w ramach projektuDostępnaSzkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniempotrzeb uczniów oraz otoczenia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bacc194-f12c-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190750

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001844/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Poprawa dostępności w szkołach podstawowych w Gminie Nasielsk w ramach projektu „Dostępna Szkoła –innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej - remont szkół etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dostępna Szkoła –innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132917/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w następujących placówkach:
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Stefana Starzyńskiego, ul. T. Kościuszki 21, 05 -190 Nasielsk.
Celem wykonania zamówienia jest poprawa dostępności szkół podstawowych dla uczniów.
Prace należy wykonać zgodnie z opracowanym dla poszczególnych szkół Indywidualnym
Planem Poprawy Dostępności (IPPD).
Szczegółowy zakres i opis robót stanowi:
1) opis przedmiotu zamówienia w formie IPPD dla poszczególnych szkół – Załącznik nr 10 do
SWZ,
2) przedmiar robót – Załącznik nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

4.5.5.) Wartość części: 213493,42 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w następujących placówkach:
Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Cieksynie, ul J. Piłsudskiego 43, 05-192 Cieksyn.
Celem wykonania zamówienia jest poprawa dostępności szkół podstawowych dla uczniów.
Prace należy wykonać zgodnie z opracowanym dla poszczególnych szkół Indywidualnym
Planem Poprawy Dostępności (IPPD).
Szczegółowy zakres i opis robót stanowi:
1) opis przedmiotu zamówienia w formie IPPD dla poszczególnych szkół – Załącznik nr 10 do
SWZ,
2) przedmiar robót – Załącznik nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

4.5.5.) Wartość części: 183582,90 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w następujących placówkach:
Szkoła Podstawowa im. Księcia Józefa Poniatowskiego w Starych Pieścirogach, ul. Kolejowa
65, 05-191 Nasielsk,
Celem wykonania zamówienia jest poprawa dostępności szkół podstawowych dla uczniów.
Prace należy wykonać zgodnie z opracowanym dla poszczególnych szkół Indywidualnym
Planem Poprawy Dostępności (IPPD).
Szczegółowy zakres i opis robót stanowi:
1) opis przedmiotu zamówienia w formie IPPD dla poszczególnych szkół – Załącznik nr 10 do
SWZ,
2) przedmiar robót – Załącznik nr 9 do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

4.5.5.) Wartość części: 86364,06 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w następujących placówkach:
Szkoła Podstawowa Nr 1 im Konstytucji 3 Maja w Nasielsku ul. Staszica 1, 05-190 Nasielsk.
Celem wykonania zamówienia jest poprawa dostępności szkół podstawowych dla uczniów.
Prace należy wykonać zgodnie z opracowanym dla poszczególnych szkół Indywidualnym
Planem Poprawy Dostępności (IPPD).Szczegółowy zakres i opis robót stanowi:
1) opis przedmiotu zamówienia w formie IPPD dla poszczególnych szkół – Załącznik nr 10 do
SWZ,
2) przedmiar robót – Załącznik nr 9 do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

4.5.5.) Wartość części: 162242,13 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275726,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275726,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275726,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTIM PRZEDSIĘBIORSTWO OGÓLNO-BUDOWLANE I INWESTYCYJNE WALDEMAR KURKIEWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270016568

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-496

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275726,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237097,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237097,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237097,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTIM PRZEDSIĘBIORSTWO OGÓLNO-BUDOWLANE I INWESTYCYJNE WALDEMAR KURKIEWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270016568

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-496

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237097,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111539,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111539,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111539,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTIM PRZEDSIĘBIORSTWO OGÓLNO-BUDOWLANE I INWESTYCYJNE WALDEMAR KURKIEWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270016568

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-496

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111539,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209535,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209535,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209535,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTIM PRZEDSIĘBIORSTWO OGÓLNO-BUDOWLANE I INWESTYCYJNE WALDEMAR KURKIEWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270016568

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-496

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209535,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.