eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Prace remontowe oraz zabudowa ścian w przestrzeniach wystawienniczych Muzeum Śląskiego w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2023-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowe oraz zabudowa ścian w przestrzeniach wystawienniczych Muzeum Śląskiego w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Śląskie w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001094121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: T. Dobrowolskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-205

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 32 779 93 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@muzeumslaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeumslaskie.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl/pn/muzeumslaskie/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace remontowe oraz zabudowa ścian w przestrzeniach wystawienniczych Muzeum Śląskiego w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5087bb56-c317-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00190726

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042220/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Prace remontowe polegające na: przebudowaniu i zbudowaniu ścian ekspozycyjnych, montażu szynoprzewodów wraz z reflektorami, malowaniu ścian i sufitów, naprawa i malowanie posadzki

1.1.4 Prace remontowe: malowanie ścian i sufitów oraz naprawa i malowanie posadzki, naprawa posadzki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137780

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-261-4/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 40653523,38 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1039148,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część A zamówienia: „Prace remontowe w przestrzeniach wystawienniczych"
Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w przestrzeniach wystawienniczych w obiektach Muzeum Śląskiego w Katowicach przy ul. Dobrowolskiego 1, w Katowicach. Prace będą się odbywały w budynku głównym na poziomach P-2 i P- 4 oraz w budynkach: „Spichlerz”, „Stolarnia” i „Łaźnia”.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy w terminie do 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Terminy dla poszczególnych przestrzeni zostały określone w Harmonogramie. Zamawiający zastrzega prawo do zmiany terminów w Harmonogramie bez dokonywania zmiany do umowy, jeżeli nie zmienia się termin w zdaniu pierwszym § 3 ust. 2 umowy oraz ilość dni pomiędzy terminem wejścia Wykonawcy a terminem oddania przestrzeni pozostaje bez zmian.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do SWZ:
- Załącznik nr 1A.1 do SWZ pn.: „Opis przedmiotu zamówienia dla Części A zamówienia”,
- Załącznik nr 1A.2 do SWZ pn.: „Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla Części A zamówienia”,
- Załącznik nr 1A.3 do SWZ pn.: „Przedmiar robót dla Części A zamówienia”.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z Istotnymi postanowieniami umowy - Załącznik nr 2A do SWZ.
Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, dalej „Pracowników”.
Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia Pracowników na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszy podwykonawca: osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, które zostały określone w ust. 1 STWiORB, czyli tzw. pracowników fizycznych, które to czynności polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.) - dalej zwanych łącznie „Pracownikami”.
Wykonawca lub podwykonawca lub dalszy podwykonawca zobowiązuje się, że osoby wykonujące czynności, o których mowa w rozdziale VII ust. 11 SWZ będą przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem niniejszego zamówienia. Wymóg ten nie dotyczy między innymi dostawców materiałów. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, w której Wykonawca lub podwykonawca lub dalszy podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej).
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań - regulują zapisy Istotnych postanowień umowy dla Części A zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212313-3 - Roboty budowlane w zakresie muzeów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212311-9 - Roboty budowlane w zakresie galerii sztuki

45410000-4 - Tynkowanie

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45432220-2 - Tapetowanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 725214,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część B zamówienia: „Realizacja zabudowy ścian wystawienniczych w przestrzeni wystawienniczej na poziomie P-4”
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano–remontowe w przestrzeni wystawienniczej w części wysokiej na poziomie P-4 budynku głównego w Muzeum Śląskim w Katowicach przy ul. T. Dobrowolskiego 1, w Katowicach. Roboty obejmować będą zakres prac wskazany w opisie przedmiotu zamówienia, zawartym w następujących opracowaniach sporządzonych przez Pracownię Projektową CECHOWNIA Aleksandra Grzonka:
- Załącznik nr 1B.1 do SWZ pn.: „Opis techniczny”,
- Załącznik nr 1B.2 do SWZ pn.: „Koncepcja oraz projekt ścian ekspozycyjnych wraz z opracowaniem dokumentacji technicznej dla Muzeum Śląskiego w Katowicach przy ulicy Dobrowolskiego 1”,
- Załącznik nr 1B.3 do SWZ pn.: „Przedmiar robót”
oraz w „Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla Części B zamówienia” - Załącznik nr 1B.4 do SWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z Istotnymi postanowieniami umowy - Załącznik nr 2B do SWZ.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy w terminie do dnia 28 maja 2023 r., miejsce realizacji zostanie przekazane najpóźniej do dnia 10 maja 2023 r.
Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, dalej „Pracowników”.
Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia Pracowników na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszy podwykonawca: osób wykonujących przedmiot zamówienia na terenie budowy, to jest: pracownicy fizyczni, malarze, operatorzy sprzętu oraz urządzeń, które to czynności polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.) - dalej zwanych łącznie „Pracownikami”.
Wykonawca lub podwykonawca lub dalszy podwykonawca zobowiązuje się, że osoby wykonujące czynności, o których mowa w rozdziale VII ust. 11 SWZ będą przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem niniejszego zamówienia. Wymóg ten nie dotyczy między innymi dostawców materiałów. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, w której Wykonawca lub podwykonawca lub dalszy podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej).
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań - regulują zapisy Istotnych postanowień umowy dla Części B zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212313-3 - Roboty budowlane w zakresie muzeów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212311-9 - Roboty budowlane w zakresie galerii sztuki

45410000-4 - Tynkowanie

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45432220-2 - Tapetowanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 313934,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 485752,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 576031,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 485752,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomir Raczyński Investment

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 629 238 42 51

7.3.3) Ulica: ul. Pogoria 6/4

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-303

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 485752,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 679690,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PWI Wojciech Piech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 645 237 93 37

7.3.3) Ulica: ul. Śląska 5a

7.3.4) Miejscowość: Miasteczko Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-610

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Odnośnie informacji w sekcji 4.5.5.) "Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT)",
Zamawiający informuje że wartość ta wynosi: 725 214,19 PLN, w tym:
- wartość zamówienia podstawowego: 480 922,19 PLN,
- wartość zamówień podobnych (art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp): 244 292,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.