eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemęt › Utwardzenie nawierzchni alei parkowych przy zabytkowym pałacu w Buczu



Ogłoszenie z dnia 2023-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie nawierzchni alei parkowych przy zabytkowym pałacu w Buczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEMĘT

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050793

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 8

1.5.2.) Miejscowość: Przemęt

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-234

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@przemet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przemet.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/przemet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utwardzenie nawierzchni alei parkowych przy zabytkowym pałacu w Buczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05b96edb-cdfa-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00190615

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035451/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Utwardzenie nawierzchni alei parkowych przy zabytkowym pałacu w Buczu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie publiczne współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego PROW na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156422

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1306597,71 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 395634,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia pn. „Utwardzenie nawierzchni alei parkowych przy zabytkowym pałacu w Buczu” jest utwardzenie nawierzchni alei parkowych przy zabytkowym pałacu w Buczu - nawierzchni jezdni drogi dojazdowej od bramy do pałacu oraz wzdłuż bocznych ścian pałacu. Utwardzenie alei z kostki granitowej niesortowanej (łupka granitowego) w kolorze jasnoszarym oraz obrzeży granitowych.
3.2. W ramach przedmiotu zamówienia mają zostać wykonane:
 roboty rozbiórkowe szczątkowej nawierzchni alei,
 korytowanie oraz ukształtowanie powierzchni zgodnie z niwelacją drogi,
 wyrównanie powierzchni gruntu rodzimego z pospółki lub gruboziarnistego piasku - gr. warstwy 5 cm, wraz z zagęszczeniem,
 w gruncie naturalnym docelowe spadki, odpowiednio wyprofilowanie spadku poprzecznego 2-3%, spadku podłużnego 0,5% oraz przechyłki na łukach i linie odwadniające nawierzchni,
 podbudowa konstrukcyjno-odsączająca składająca się z grysu, tłucznia
o uziarnieniu: od 0 do 31,5 mm i grubości warstwy do 20 cm, stabilizowanej cementem o klasie wytrzymałości C3/4 o grubości 15 cm,
 ułożenie nawierzchni z łupka granitowego w taki sposób aby powstały fugi, które wypełnione zostaną drobnym piaskiem płukanym,
 wymiatanie materiału do fugowania w spoiny zgodnie z postępem prac,
 ułożenie krawężników o wym. 15x30x100 cm na fundamencie z betonu.
3.3. W związku z tym, iż przedmiot niniejszego zamówienia realizowany jest jako III etap z projektu budowlanego pn.: „Remont elewacji budynku pałacu w Buczu oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku: remont bramy wjazdowej oraz nawierzchni dojazdowej do budynku. Oświetlenie elewacji frontowej budynku celem poprawy bezpieczeństwa” nie obejmuje robót zrealizowanych w etapie I i II, czyli:
 renowacji bramy wjazdowej z wykonaniem ogrodzenia z drzew liściastych,
 wykonania nowej nawierzchni mineralnej po stronie elewacji tylnej budynku oraz fragmentu ścieżki wiodącej przez park w kierunku budynku zespołu szkolno – przedszkolnego na działce nr 223/5,
 renowacji terenów zielonych (trawnika, klombu),
 montażu ławek parkowych oraz wiaty rowerowej,
 oświetlenia terenu,
 monitoringu terenu
 prac remontowych, w tym konserwatorskich i restauratorskich elewacji budynku pałacu użytkowanego przez szkołę podstawową położonego
w miejscowości Bucz przy ul. Kasztanowej 8.
3.4. UWAGA: Wskazane w projekcie budowlanym utwardzenie z płyt granitowych w ilości 1210 m2, obejmuje utwardzenie wzdłuż bocznych ścian pałacu, aż poza bramę parku (t. j. poza granicę działki o nr geodezyjnym 218 – powierzchnia 72 m2). Powierzchnia 72 m2 nie jest objęta niniejszym zamówieniem.
3.5. Zgodnie z Decyzją Starosty Wolsztyńskiego nr 510/2018 z dnia 11.07.2018 r. udzielającej pozwolenia na budowę m. in. na przedmiotowe zadanie, planowany przedmiot zamówienia obejmuje tylko utwardzenie alei parkowych z płyt granitowych na działce o nr geodezyjnym 218, t. j. od bramy do pałacu oraz wzdłuż bocznych ścian pałacu. Co daje ułożenie nawierzchni o powierzchni 1138 m2 – załącznik nr 12 do SWZ – mapa z zaznaczonym terenem nieobjętym zamówieniem.
3.6. Budynek pałacu wraz z parkiem został wpisany do rejestru zabytków województwa wielkopolskiego, jako zespół pałacowy, pod numerem rej. 1539/A w dniu 08.01.1996 i podlega ścisłej ochronie konserwatorskiej wraz z otaczającym go parkiem krajobrazowym. Na prowadzenie robót budowlanych ujętych w opisie przedmiotu zamówienia wydane było przez Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków nr 270/2018/A z dnia 28.05.2018 r., które swoją ważność miało do 31 grudnia 2020 r.
W związku z powyższym uzyskano Pozwolenie Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 92/2021/A z dnia 23.02.2021 r. Pozwolenie to stanowi pozwolenie na kontynuację robót objętych pozwoleniem na budowę nr 510/2018
z dnia 11.07.2018 r.

3.7. W budynku pałacu wraz z terenem przyległym jest prowadzona szkoła podstawowa, zatem roboty budowlane należy prowadzić w sposób uwzględniający konieczność zachowania ciągłości zajęć lekcyjnych oraz bezpieczeństwo uczniów i kadry szkolnej przebywających na zewnątrz i wewnątrz budynku.

3.8. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa:
1) projekt budowlany/projekt zagospodarowania terenu wokół budynku pn.: remont bramy wjazdowej oraz nawierzchni dojazdowej do budynku. Oświetlenie elewacji frontowej budynku celem poprawy bezpieczeństwa/ (załącznik nr 9). Autorem dokumentacji budowlanej jest:
BPA FORMAT
ul. Nad Kanią 20
63-800 Gostyń
2) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Autorem STWIOR jest:
BPA FORMAT ul. Nad Kanią 20
63-800 Gostyń
3) Pozwolenie nr 92/2021/A wydane przez Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków z dnia 23.02.2021 r.
4) fragment mapy z zaznaczoną powierzchnią nieobjętą przedmiotem zamówienia.
3.9. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych.
3.10. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
3.11. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy wypełnienie wszelkich obowiązków wynikających z Pozwolenia nr 92/2021/A wydanego przez Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków z dnia 23.02.2021 r.
3.12. Do obowiązków Wykonawcy należy przeprowadzenie wszystkich koniecznych badań i poniesienie wszystkich kosztów z tym związanych oraz ustawienie i utrzymanie oznakowania na czas trwania robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710, ze zm.) w związku z tym, że „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
W przedmiotowym postępowaniu złożono 7 ofert. Wszystkie złożone oferty przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 500 000,00 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 682650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1039737,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.